Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 688
Hei, til jul fikk jeg en Razer Deathadder Chroma. Den fungerte helt perfekt til i dag, helt plutselig stoppet den å fungere, lysene sluknet og den reagerte ikke når jeg bevegde på den. Jeg plugget den inn og ut av USBen, og testet alle de forskjellige portene, men ingen fungerte. Jeg prøvde også å koble den til laptopen min, og da fungerte den helt perfekt. Så den fungerer på laptopen, men ikke på den stasjonære PCen. Vet noen hva jeg burde gjøre?

Mvh
ZaitoX
Installer driverene på nytt. Høres ut som driverproblemer. Last gjerne ned de ofisielle driverene fra nettsiden deres.
Trådstarter
54 0
Razer Synapse 2.0 har jeg allerede installert, har også prøvd å reinstallere det, men fungerer fortsatt ikke. Musen skal jo også fungere uten drivere, denne musen fungere ikke i det hele tatt.

Razer Synapse var vel det du mente?

Lest litt rundt på nettet nå, og det står noen steder at det kan ha noe med BIOS å gjøre? Burde jeg oppdatere den?

Lest litt rundt på nettet nå, og det står noen steder at det kan ha noe med BIOS å gjøre? Burde jeg oppdatere den?
Sist endret av ZaitoX; 28. desember 2014 kl. 18:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Avinstallerte du dricerene helt? Prøv å sett den tilbake til standarddrivere og se om det funker da.