Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 659
hei, jeg har litt problemer! jeg sitter på skolen og skal koble meg opp på min maskin hjemme, der har jeg 7 maskiner på samme nett, og har forwarda port 3389 til min maskin, jeg får koblet meg opp på min skole pc hjemme ifra, men ikke omvendt.. noen som har noen tips? har lett litt på forumet, men jeg får det ikke til og er desperat på å få dette til, er viktig!!
takker på forhånd!
▼ ... over et år senere ... ▼
Klart du får koblet deg opp hjemmefra internt på nettet. Jeg bruker selv eksternt skrivebord fra skolen, siden nesten alt er sperret.

Denne metoden via NetMeeting brukte jeg: http://itpro.no/art/8638.html

Du får google ruteren din, og finne en guide for å åpne portene dine også, sikkert der det er noe feil
Sist endret av maNia; 6. desember 2007 kl. 12:12.
Bruker du Windows Vista på hjemmepcen? Da kan det være at du må oppgradere Remote Desktop Klienten.. Windows update og se på "Programvare, Valgfrie"

Tilkobling til eksternt skrivebord (Terminal Services-klient 6.0) for Windows XP (KB925876)

Heter den ihvertfall for Norsk XP