Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 798
Fet tekst, "juller rundt i laknet" sitter godt. Men mangler tattos i trynet
Mørke dystre greier du kommer med her.Hva med å lage noe lystigere upbeat?
nork's Avatar
Trådstarter
Sitat av above Vis innlegg
Mørke dystre greier du kommer med her.Hva med å lage noe lystigere upbeat?
Vis hele sitatet...
Er egentlig bare flinkest med triste låter, har prøvd å lage mer lystige greier men får det ikke til. Og bruker også musikken som terapi så derfor det er ganske triste greier, er tanker og følelser
Hadde ikke planer om å anbefale at noen som helst prøver seg på mumle-rap, men jeg tror stemmen og viben din passer bedre til sleip, sløv og søvnig mumling enn denne flate, monotone og robotiske(tekst til tale vibes) emo stilen du kjører her, det virker som du prøver å fortelle en historie men den skinner ikke helt igjennom for meg, jeg kan jo relatere til enkelte ting, men det alene klarer ikke å bære denne for min del.

Høydepunktet var at rett etter låta di så startet Ride av Lana del rey. DER snakker vi en fantastisk monolog!
Uansett, lykke til videre. Vet ikke hvor lenge du har holdt på, men plutselig finner du formelen som gjør at du kan pushe ut banger på banger som ett føkkings rullebånd, så stå på
Måtte logge inn for å si at dr.deaths kommentar er ekstremt god.

Stå på og vær gjerne mer i trynet mitt med rappen din. Kan man….
snakke seg selv opp?
I emo
hip hop?