Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1745
Trenger tips artister! Er fan av rap, spesielt undergrunns rap-scenen typ 2016-18 SoundCloud rap. Føler all rap i dag er basic som faen, trenger noen artister som skiller seg ut og er unike. Før fantes det "groups" på SoundCloud hvor jeg blant annet fant artister som Lil Peep, xxxtentacion, suicideboys, ghostemane, etc. Hvor finner jeg up and coming artister i dag?
Sist endret av Pillfreak; 10. september 2023 kl. 00:46.
Ikke hva du spør om, men vil anbefale Asake fra Nigeria.

https://open.spotify.com/album/0lzPM...hhUSD2BPT0VQWI

Årets råeste
Release-radar på Spotify er jo gull, finner nytt materiale basert på hva du tidligere har hørt på.
Sett opp last fk scrobbing for musikklyttingen din, så vil du få anbefalinger til andre brukerprofilen som har tilsvarende musikksmak som deg. En utmerket måte på å utvide horsinotene sine på en skreddersydd måte fra likesinnede.
Verbz, Nelson Dialect & Mr Slipz
Hemmelig sekt hadde vært veldig bra hvis ikke son of light hadde vært med.
G59
Shakewell er fet.
Night Lovell er ganske fett en stund.
Sist endret av Bothrops; 10. september 2023 kl. 15:42.
Lucki, især albumene Freeway 3 og Watch my back, samt EPen Days b4 2. Jeg hører lite på ham for tida, men det var ham jeg endte opp med etter å ha vært fan av X og ski mask. Alle mine favoritter er fra 2017-2019.
Kodak Black, tar litt tid å sette seg inn i musikken hans fordi han er labla som en "mumble rapper" men han har laget musikk siden han var 12 nå 26 og har utallig med musikk. Kødder ikke engang den mest versatile artisten i verden, ingen sanger er like.
Sitat av BRUTE LEE Vis innlegg
Hemmelig sekt hadde vært veldig bra hvis ikke son of light hadde vært med.
Vis hele sitatet...
Sjekk ut Vågsbygd Handy. De har en del låter på spotify og hele første plata er her: https://youtu.be/08b0tnUBZ2o?si=6g5MtDh876lQEk68

Det er hemmelig Sekt uten Son of Light. Kun Tor Even og Petter. Enig i at de er de råeste.
Noen fler jeg fant i rotasjonen. Diverse forskjellig rap til det humøret man trenger
PROF
JID
bbno$
Cal Scruby
SXMPRA
Freddie Gibbs
Paris Texas
Slowthai
Sist endret av Bothrops; 11. september 2023 kl. 12:40.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Sjekk ut Vågsbygd Handy. De har en del låter på spotify og hele første plata er her: https://youtu.be/08b0tnUBZ2o?si=6g5MtDh876lQEk68

Det er hemmelig Sekt uten Son of Light. Kun Tor Even og Petter. Enig i at de er de råeste.
Vis hele sitatet...
Hverdsgsninja er Norges beste rap skive imo. Oppfølgeren, 2, er neck in neck, og Undervannsmusikk kommer på en veldig respektabel 3. plass. Handy er kriminelt undervurdert. Spesielt Tor Even! Alle med litt kjærlighet for kulturen, flerstavelsesrim og obskure referanser skylder seg sjøl å sjekke det ut!

Har en haug av gamle handy-demoer i rap-arkivet, masse absurd oppspinn, venom, bad spit, grotesk osv. Om det er noen som mangler noen gamle slagere så send meg en DM, yooo
Sist endret av Kreger; 24. september 2023 kl. 18:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen uker senere ... ▼
peak of molly - mdma
comet 2 - sewerperson
pressure + layers - bigbabygucci
er hvertfall 3 ganske gode laater jeg kommer paa naa