Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1383
Hallo, har nettopp fått skaffet meg to re xxx 12, jeg har koblet disse opp til 0.5 ohm.
Så det jeg lurer på er, er det noen som vet av noen gode forsterkere som er stabile i 0.5 ohm? Ser gjerne etter forsterkere på 5000+ watt rms i 0.5 ohm.
Har søkt en del, og det jeg har kommet frem til er at Soundstream XXX-6500D vistnok skal fungere i 0.5 ohm, er det noen som har erfaringer med denne?
Setter også pris på andre anbefalinger.
▼ ... noen uker senere ... ▼
1 ting jeg vet er at soundstream leverer! skal selv kjøpe meg en Dtower på 3200rms i 1 ohm når jeg har råd. har en her i bygda mi so har soundstream og han sier at det er det beste han har kjøpt, han kjører fult sett kun soundstream foruten spilleren da. Soundstream er noe som må komme mer i norge en hva det er nå! Soundstream blir brukt mye til DB drags i usa og er velkjent der men lite her i norden :/
Ble ikke Soundstream på meg, gikk for en lib 5000.1D
Sitat av Svartepetter Vis innlegg
Ble ikke Soundstream på meg, gikk for en lib 5000.1D
Vis hele sitatet...
Husk å skaff deg ekstra batteri også, den lib forsterkeren er et monster, men er den stabil i 0.5 ohm ? :P
Btw hvor kjøpte du de xxx subban ?. Exo contralto har jo 18 tommer versjon av dem o_O
Selv kjører jeg en dy9815 på mrp-m2000 og seff kabler fra hop/lib. Billigere 53kvadrat finner man ikke
Blir såklart oppgradering av batteri og dynamo, ble ferdig med the big 3 idag. Så er 53 kvadrat kabler i motorrommet nå, vurderer å legg opp dobbel 53 kvadrat. Venter 15 meter med 53kvadrat lib kabler, får de mest sannsynlig i morgen.

Han jeg kjøpte forsterkeren av har kjørt forsterkeren i 0.5 ohm uten noe problem( så fremst den får nok strøm).
Kjøpte xxx subbene brukt, byttet den imot en ground zero nuclear 15" + at jeg la i 6500kr.
Her før du kjøpt Re xxx i Norge, koster kun 13tusen :c men du får nok kjøpt de en del billigere i fra usa.

Hvordan er Dynabel subbene? Hadde selv en Dynabel bf7501 før, denne funket som bare det, fungerte utmerket både på en Orion hcca 10" og på Ground Zero Nuclear 15"
Den dunker mer enn bra. Men subben blir voldtatt siden jeg mater den med for mye watt. Men herregud i den 85 liters kassa jeg lagde i en passat så holder bilen å falle sammen.

Hvis du ikke er medlem av http://bilstereoforumet.no/ så do it ! Post prosjektet ditt på " prosjekter " forumet så får du mange svar Btw faila litt på den exocontralto greia, trodde han hadde re xxx, men han har soundstream xxx xD. Damn de var dyre as!