Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1866
Er det noen som har erfaring med det? Er det K9's der med onkel blå, eller bør det gå greit å ha med en klump man kan spise for å få 200% mer nytelse av musikken?
Regn med at det er mye av det, så er du uansett tryggere. Selv om det var trygt en gang betyr det ikke at det vil være det igjen.
Er det ikke mulig og bare gomle biten før du stikker inn ? Tar vell fort noen timer før man kjenner det skikkelig når det spises..Eller legg stashet ditt utenfor festival området en eller annen smart/litt bortgjemt plass, stikker du å henter det når du syns det er på tide og bli i fin formen..
Ja hadde tenkt å ta det under leppa som snus og bare svelge det litt før showet begynner. Men er jo fucked uansett hvis jeg kommer face to face med en politimann og han ser at jeg er påvirket på noe annet en det giftet man selger på slike steder.
Drikk litt i tilleg viss du orker, så ser de det ikke så godt at du er fjern ?
Kan du spise en ren klomp å få full virkning av dette?
Ifølge det jeg har lært, så må man bruke fett for å få virkestoffene ut.
Sitat av KafanEdetta Vis innlegg
Kan du spise en ren klomp å få full virkning av dette?
Ifølge det jeg har lært, så må man bruke fett for å få virkestoffene ut.
Vis hele sitatet...
Man trenger ikke å blande cannabis med fett for å få effekt ved oralt inntak, men da må man regne med at en del virkestoff går til spille, da kroppen ikke får tatt det til seg like enkelt som om man blander det ut i fett.
Spis cannabisen før du stikker på festival. Det tar jo et par timer før den funker maks så du har jo tiden på deg. Varigheten ved oralt inntak er også mye lenger og passer seg til festivallivet sann sett. Jeg blir ikke like rød på øynene når jeg spiser det så hadde ikke vært stressa med å se en snut i øyet. Du slipper jo også å lukte weedrøyk ved spising så jeg hadde bare kjøøøørt på.

OBS: Vær forsiktig med overdosering og ta heller med noen pils for å piffe opp formen litt hvis du ikke er fornøyd.
Sitat av pedagogen Vis innlegg
Spis cannabisen før du stikker på festival. Det tar jo et par timer før den funker maks så du har jo tiden på deg. Varigheten ved oralt inntak er også mye lenger og passer seg til festivallivet sann sett. Jeg blir ikke like rød på øynene når jeg spiser det så hadde ikke vært stressa med å se en snut i øyet. Du slipper jo også å lukte weedrøyk ved spising så jeg hadde bare kjøøøørt på.

OBS: Vær forsiktig med overdosering og ta heller med noen pils for å piffe opp formen litt hvis du ikke er fornøyd.
Vis hele sitatet...
Det å piffe opp formen med alkohol hvis du har spist for mye hasj trenger ikke å funke for alle. Ja, jeg ser hva du mener, og jeg har også forholdsvis god erfaring med begge på en kveld, men det betyr ikke at alle andre kommer til å ha det. Ting har en tendens til å bli hakket mer spaca/semi-psykedelisk når man drikker alkohol mens man er stein. Det kan fort bli ganske forvirrende når man er på en plass med så mye støy og mennesker.

Det at man slipper å lukte rastafari er jo såklart en positiv ting om man ikke vil bli lagt merke til av politiet/vakter etc.

Nå kan det jo hende at trådstarter er godt kjent med både høye doser cannabis, alkohol og begge oppå hverandre, og kanskje han synes det er oppskriften på en perfekt kveld attpåtil, men det er ikke sikkert alle som tar det du skriver for god fisk som synes
Sist endret av VinumSabbathi; 16. mai 2011 kl. 20:36.
o shit waddup
Sitat av CLUTCH Vis innlegg
Det å piffe opp formen med alkohol hvis du har spist for mye hasj trenger ikke å funke for alle.
Vis hele sitatet...
Han mente vel heller å spise mindre for å unngå "å ha spist for mye", og deretter ta seg en pils eller to for å merke mer av det om det blir nødvendig. Ikke vice versa.
Sitat av ulldott Vis innlegg
Han mente vel heller å spise mindre for å unngå "å ha spist for mye", og deretter ta seg en pils eller to for å merke mer av det om det blir nødvendig. Ikke vice versa.
Vis hele sitatet...
Ah. Da beklager jeg misforståelsen pedagogen!
Ja, jeg mente at han heller bør spise litt mindre enn vanlig for så å ha med seg et par pils hvis det skulle vise seg nødvendig.

CLUCTH: I pardon you. heah
Slenger meg på alle andre her.
Men ikke svelg en hel klump, knask den i deg slik at du får flere små biter i magen.
Spising varer kjempelenge og spiser du en god mengde er du nokk fjern til du legger deg!
Sleng i deg noen (5-10) omega-3 kapsler i tillegg, så kanskje du får mer ut av å spise hasjen.
ved å ta det samtidig? 0_o