Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2923
Hei.

Noen ganger når jeg røyker, får jeg smerter baki kjeven, inni munnen. Det skjer umiddelbart når jeg innhalerer. Har lagt merke til at om jeg fortsetter å røyke normalt ender det opp i at jeg blir dårlig. Kvalm, trøtt, noia og vil bare legge meg. I går var det så gale at jeg kastet opp. Burde vel nevne at jeg også drakk vin, men drikker ofte mer enn jeg gjorde i går uten noen problem.
Det er ikke ofte dette skjer, men som regel er det hasj det hender med. Kan huske ett tilfelle med pot også.
Det er tydeligvis en type eg ikke tåler så godt, hver gang det har skjedd får jeg også en intens jord smak i kjeften.

Noen som har en forklaring, eller lignende erfaring?

Cheers
I like turtles
Alfonzor's Avatar
Dårlig shit?
Har vært borti noen med lignende problemer. Jeg har fått inntrykk av at en del er allergiske mot enkelte næringsmikser som brukes til cannabiskultivasjon. Dette gjelder dog stort sett pot i Norge. Det meste av hasj i norge er av cannabis dyrket utendørs med organisk næring. Hvis du får slike plager av hasj, handler det sannsynligvis om ureine varer. Var det den myke terrorsortingen det finnes så mye av om dagen eller den "blomsteraktige" boblingsen som funker drittdårlig eller noe? Finnes mye dårlig/skadelig gall på markedet om dagen dessverre Beste er å dyrke selv innendørs med organisk gjødsling og god flushing
har fått det noen ganger jeg og, når jeg har røyka dårlig hasj. får vondt i hodet og i kjeven. ellers er jeg aldri plaget med verk.
dere vet, den bønna som alltid har et hint av en spesiell lukt, som alltid går igjen på det pucket. med den ekle smaken, stinkende røyken, og harde asken. blir som regel bare et par trekk av den, toppen.
Trådstarter
13 2
Har aldri kjøpt denne typen selv, som regel er det på fest der det er en på delings. Kan godt være urein vare ja, men den kicket jo veldig då, på en kjip måte. Har endel allergier, så det kan godt hende jeg reagerer på næringsmikser ol dritt. Trodde ikke det var så mye av urein hasj ute å gikk. Tragisk.
Har hørt det også er folk som blander heroin i hasj, wtf?
Tror jeg kulerann med å røyke andres shit fra nå av, heller fyre opp min egen weed.
Sitat av Spliffz Vis innlegg
Har hørt det også er folk som blander heroin i hasj, wtf?
Vis hele sitatet...
Det som sakt mange ganger, bare en myte. Hvem med sine fulle 5, vil putte heroin i hasjen? Det blir jo bare dyrt, og ulønnsomt.
Sitat av Layzi Vis innlegg
Det som sakt mange ganger, bare en myte. Hvem med sine fulle 5, vil putte heroin i hasjen? Det blir jo bare dyrt, og ulønnsomt.
Vis hele sitatet...
Pluss at heroinen hadde blitt ødelagt når man mekker opp tjallen.
Trådstarter
13 2
Ja det ville jo bare vært for å føkke opp folk. For å si det slik; er forsiktig med drinken på byn, men jointen som går på runde har jeg aldri vært skeptisk til før.
Jeg fikk vondt i ryggen av no pot jeg kjøpte for litt siden. Når jeg var høy gjorde det vondt, og når jeg ble edru gikk det over. Jeg skal helt klart begynne å dyrke selv når anledningen byr seg, så jeg kan slippe sånt som dette
Sitat av Spliffz Vis innlegg
Ja det ville jo bare vært for å føkke opp folk. For å si det slik; er forsiktig med drinken på byn, men jointen som går på runde har jeg aldri vært skeptisk til før.
Vis hele sitatet...
Du burde ikke tenke på drinken heller. Hvem vil betale 500-1000 kr for å dope opp en random på byen? Dette gjelder ikke, om du er et deilig kvinnfolk da, ofc.
Nå er det mye billigere hvis du vil dope ned noen enn 500-1000 kr. Skal ikke mange rivotrilene (bare et eksempel) til feks før man blir vill i fletta og dette koster ikke mye. Hvem ville gjort noe sant om det er billig eller ikke? Kun jævla idioter.
Trådstarter
13 2
Hehe, yeeeh, e det som e tingen Kafaa, e så jæla deilig av meg, folk står i kø for å dope meg ned
Neida, men ble litt skremt når det der skjedde sist då. En dame som ligger helt ute for seg selv på sofaen på fest lizm, ikke helt ideelt. Skjønte det jo selv, men var så dårlig at eg ikke orket å bevege meg. Følte meg så tragisk så det går ann å bli. Men men.. Vi kan alle ha en bad trip.
Er ikke sikker på hva det er som forårsaker dette, har testa en del forskjellig weed fra en kar en stund. noen ganger når den er rykende fersk kan man skimte et lite snev av gjødsel/jord lukt, hender jeg får vondt i kjeven, men ellers ikke noe andre greier.

btw, var i amster på cannabis cupen,(det er jo det beste ever) da fikk jeg ofte litt vondt i kjeven i det jeg trakk/røyka. Tenker det er sånn fordi det er heftig shit

harr harr harr