Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1027
Har i det siste stuket litt med denne "remixen" av Ecstasy of Gold. Jeg forventer aldri å oppnå brøkdelen av magien man finner i originalen som er laget av Ennio Morricone.

Original

Opplever at jeg er litt stuck med låta og vet ikke helt hvordan jeg skal bygge låta videre. En liten rap-line hadde kanskje gjort seg, men jeg kjenner ingen som kan rappe for meg atm, desverre.

Låta
Jeg kan ikke hjelpe deg med rap-linen, men personlig synes jeg pianospillet er altfor høyt og overdøver magien. Men det er bare min mening, lykke til videre
Prøv å mekk en fet beat til sangen så er vel det meste med melodien gjort tenker jeg.
▼ ... flere år senere ... ▼
XCF
Xcf-musichian
XCF's Avatar
2 0
YO,... AH, YEAH. COKE, KETH, SIGARETT PAY ME OR WE DEAD COLLECT.
VET DU HVA SOM ER BEDRE ENN HUMorR??? - Svar: Livmor
Så, er litt standup på coke ass, jeg lager RAP, produserer musikk, mastrer og greier! BARE med ETT programm + plugins
Men, jeg trenger flere programmer, som lager looper. F.eks jeg likte reason sin ROLAND 303 å vri på cutoff knappen i loopen. Loop
en kvart del av loopen som da er fullført bare dra opp cutoffen på den. Så en ny til du har 4 looper, så sette de sammen så det høres ut som
1 gjentagende meldodi med cutoff som øker, det trikse likte jeg. Og programmet. Vet noen om gratisprogrammer for dette? INKL: Trommemaskin software og sånne ting hvor man kan lage looper og samples?