Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  64 7269
Heisann! Jeg satt og så på "MS-13 i Norge?" tråden, og da kom jeg til å tenke litt. Jeg føler ikke jeg er redd for noen personer. Greit nok, kanskje en har banka en del folk, og kanskje han har knivstikki et par, men hvorfor skal det stoppe oss? Bare fordi frykten er der? La oss si at noen.. Gjør noe mot familien din eller kjæresten din (eksempel), og Politiet ikke kan hjelpe, hva skal man gjøre?

Det går jo mer på å ofre seg, men hva gjør man ikke for den man elsker? Om det er en gjeng, så er det jo såklart at man kan ikke fly på èn og forvente at det blir rolig, da "gjeng"miljøene i Norge har blitt som de er. Jeg synes personlig det er jævlig teit når jeg hører folk si "Han er farlig" eller "han er syyyyk as!" for jeg vedder på at alle kan bli like farlig, om de absolutt vil. Om en har stikki en kniv i en annen, hvorfor skal ikke en annen klare det?

Men det jeg egentlig vil diskutere, er hva ville dere gjort? Åssen hadde dere reagert? Jeg for min del gidder ikke høre på "han er farlig" o.l, om noen hadde gjort familien min noe, så hadde jeg beskyttet dem. (Sier ikke det for å være tøff nei.) Hvis ikke Politiet kan hjelpe, så skal ikke folk få lov til å gjøre som de vil, da må man ta saken i egne hender mener da jeg.

Ble kanskje litt rotete, er litt trøtt, så legger skylda på det.
det fins blandt annet folk som er voldelige av natur. du finner psykopater som er villig til det meste for å oppnå sine mål. du har folk som er oppvokst i kulturer der det er naturlig å bruke alle midler eller de er så traumatisert av krig og elendighet at de ikke reagerer rasjonelt slik vi er vant med.

gjengproblematikken er ofte spesiel siden det er gruppepress og behov for å markere seg i gruppen som kan medføre irrasjonelle handlinger som ofte går på tvers av det som er naturlig reaksjonsmønster for personen. Umodne mennesker som føler en unaturlig stor lojalitet til sin flokk.

Vi har en gruppe med mennesker som har forskjellige mentale lidelser som gjør at de er en fare for andre ofte pga psykose. Så har vi noen andre mennesker som bruker diverse narkotikum som gir de vanskelige levevilkår fordi de er sykt paranoide og lider av ekstrem forfølgelsesvanvidd.

det finnes alle typer mennesker som gjør at det ofte er smart å ta sine forhåndsregler. Ett fellestrekk for mange av disse gruppene er at de ofte ferdes ute i virkeligheten etter mørkets frambrudd.
Om noen hadde gjort noe mot en jeg var glad i hadde jeg også blitt "farlig" for å si det sånn.

er veldig enig med deg at utsagn som "han er farlig/syk" er helt patetisk, selvfølgelig til en viss grad.(om det er snakk om en psykotisk seriemorder kan jeg godt skjønne at han er farlig). Men selv om jeg aldri har gjort noe som ville kvalifisere meg som "farlig", om noen kødda med familien min hadde jeg også fort blitt farlig.
Grunnen til at folk sier "han er farlig" og "han der er syk i hode" o.l er for å "advare" deg om at hvis du havner i trøbbel med en slik person, så vil du mest sannsynelig, om ikke garantert få folk etter deg, spørs alvorligheten på det du/dere gjorde mot han.

Flest folk anmelder saken og tar det derfra, men de som er "syke", tar som oftest ting i egne hender og det kan gi et dårlig utfall både for deg og evt familien din i ettertid.

Når det er sagt, hadde jeg visst at noen hadde gjordt noe med familien min, hadde jeg gjordt akkurat det samme om den/m gjorde med det familie medlemet det skjedde med, spørs alvorlighets graden på det de gjorde.
Sist endret av eskil2k; 11. august 2010 kl. 02:06.
Min mening er at det også har mye med det mentale. Enkelt folk tyr fortere til vold og har liksom ingen "sperre" i hodet.
Vet om flere folk som er "farlige, gærne, syke i hodet" og det er rett og slett fordi at de ikke har slike sperrer eller viser stor frykt. Når mange slåss så tenker de gjerne seg om når de ser at fyren er dobbelt så stor som deg selv, mens noen folk ikke tenker slik og likevel klarer å banke skiten ut av fyren.

Skal si meg enig at når noe skjer med noen du er glad i/familie o.l så er det lett for å tenke uklart og bli "farlig".
jamen yolo da.
luni's Avatar
Sitat av eskil2k Vis innlegg
Når det er sagt, hadde jeg visst at noen hadde gjordt noe med familien min, hadde jeg gjordt akkurat det samme om den/m gjorde med det familie medlemet det skjedde med, spørs alvorlighets graden på det de gjorde.
Vis hele sitatet...
Hadde noen og kompisen deres hatt sex med lillesøsteren min mens hun var så full at hun ikke var i stand til å gjøre rede for seg hadde jeg nok kastrert dem.
Sitat av luni Vis innlegg
Hadde noen og kompisen deres hatt sex med lillesøsteren min mens hun var så full at hun ikke var i stand til å gjøre rede for seg hadde jeg nok kastrert dem.
Vis hele sitatet...
Den forstår jeg, men hva om personen som gjorde det også var like full og hun sa ja til det, kan legge til at han er en snill person til vanelig, og har heller aldri gjordt noen galt med vilje.
jamen yolo da.
luni's Avatar
Sitat av eskil2k Vis innlegg
Den forstår jeg, men hva om personen som gjorde det også var like full og hun sa ja til det, kan legge til at han er en snill person til vanelig, og har heller aldri gjordt noen galt med vilje.
Vis hele sitatet...
Når man får noia fordi noen stiller spørsmål ved handlingen og forsøker å skjule beviser så er man faktisk ikke så full som jenta som visstnok ligger der tilnærmet bevisstløs og blør fra underlivet. Har du noen søster, Eskil?
Sitat av luni Vis innlegg
Når man får noia fordi noen stiller spørsmål ved handlingen og forsøker å skjule beviser så er man faktisk ikke så full som jenta som visstnok ligger der tilnærmet bevisstløs og blør fra underlivet. Har du noen søster, Eskil?
Vis hele sitatet...
Don't judge a book by the cover, er det et utsagn som heter, Linda.
jamen yolo da.
luni's Avatar
Sitat av eskil2k Vis innlegg
Don't judge a book by the cover, er det et utsagn som heter, Linda.
Vis hele sitatet...
Ditt "cover" her på forumet må vel være nick, avatar, og eventuell beskrivelse på profilen. Deler av innholdet ditt er politianmeldt, så du får unnskylde at jeg finner det noe merkelig at du uttaler deg imot noen som helst ugjerning her.
Sitat av luni Vis innlegg
Ditt "cover" her på forumet må vel være nick, avatar, og eventuell beskrivelse på profilen. Deler av innholdet ditt er politianmeldt, så du får unnskylde at jeg finner det noe merkelig at du uttaler deg imot noen som helst ugjerning her.
Vis hele sitatet...
HAHAHA, takk nå gjorde du dagen min enda bedre.

Hvilken brudd på norsk lov har jeg gjordt, som er verd en anmeldelse? En oppfunnet historie, brudd på ytringsfrihet?

Anmeldelsen blir vel kastet i søppla før de rekker å lese første settningen.
Hæ? jeg forstår ingenting av det dere diskuterer her, eskil & luni.
Sitat av Sixpounder Vis innlegg
Hæ? jeg forstår ingenting av det dere diskuterer her, eskil & luni.
Vis hele sitatet...
Ikke noe spesielt, jeg skrev en overdreven historie for mange månder siden, hun luni taklet det ikke så bra. Get over it sier jeg bare, har ikke noe med henne å gjøre uansett.

Legg merke til ordet historie, som ikke var sann. Men, luni og sikkert flere som ikke er godtruende til den. Hun får tro hva hun vil for min del.

Sorry for off-topic, luni som starta diskusjonen. Administrator sletter vel når de våkner.
Sist endret av eskil2k; 11. august 2010 kl. 05:42.
Sitat av kimmag Vis innlegg
Heisann! Jeg satt og så på "MS-13 i Norge?" tråden, og da kom jeg til å tenke litt. Jeg føler ikke jeg er redd for noen personer. Greit nok, kanskje en har banka en del folk, og kanskje han har knivstikki et par, men hvorfor skal det stoppe oss? Bare fordi frykten er der? La oss si at noen.. Gjør noe mot familien din eller kjæresten din (eksempel), og Politiet ikke kan hjelpe, hva skal man gjøre?

Det går jo mer på å ofre seg, men hva gjør man ikke for den man elsker? Om det er en gjeng, så er det jo såklart at man kan ikke fly på èn og forvente at det blir rolig, da "gjeng"miljøene i Norge har blitt som de er. Jeg synes personlig det er jævlig teit når jeg hører folk si "Han er farlig" eller "han er syyyyk as!" for jeg vedder på at alle kan bli like farlig, om de absolutt vil. Om en har stikki en kniv i en annen, hvorfor skal ikke en annen klare det?

Men det jeg egentlig vil diskutere, er hva ville dere gjort? Åssen hadde dere reagert? Jeg for min del gidder ikke høre på "han er farlig" o.l, om noen hadde gjort familien min noe, så hadde jeg beskyttet dem. (Sier ikke det for å være tøff nei.) Hvis ikke Politiet kan hjelpe, så skal ikke folk få lov til å gjøre som de vil, da må man ta saken i egne hender mener da jeg.

Ble kanskje litt rotete, er litt trøtt, så legger skylda på det.
Vis hele sitatet...
Dersom medlemmer i MS 13 hadde gjort noe tull med meg, feks stjålet slikkerier og brus så ville jeg innhentet dem, lagt dem over fanget for så å gi dem en god omgang med ris!

Hva slags scenarier er det du tenker på, trådstarter?
Dette her blir jo en smule generelt.

Blir en desperat og forbanna nok så spiller det vel ingen rolle hvor farlig(e) folk er?

Edit: Må si jeg ble nokså bekymret når jeg leste det som diskuteres mellom Eskil og Luni.
En slik hendelse kan godt bli straffet med kastrering for min del.
Sist endret av Knask; 11. august 2010 kl. 07:37.
IT-Konsulent
Bruskork1's Avatar
Trådstarter
Jeg tenkte forsåvidt generelt. Jeg er klar over at de som psykotiske kan godt bli farlig, da de garantert er meget ustabile o.l, men det jeg egentlig mente når jeg lagde tråden, er "vanlige" mennesker, kall det kanskje "wannabe-gangstere" eller noe sånt. Jeg har ikke hørt så mye om psykotiske personer rundt her, men visst fader har jeg hørt nok om "farlige" wannabe-gangstere. Jeg innså når jeg våknet nå at jeg formulerte tråden veldig feil... Hehe.
Jeg er normalt ikke en voldelig person men om noen hadde skadet et individ i min famile hadde jeg drept dem, om de hadde skadd personen alvorlig hadde jeg tatt dem med ut i skogen et sted og torturert dem sakte over lang tid.
Syre, xacto kniv, nebbetang og barberblad hadde havnet øverst på lista over utstyr å bruke, dere kan jo "connect the dots". ^^

Om man skal ha en grense for når/hvor man skal drepe noen vil jeg tørre å påstå at denne grensa burde trekkes akkurat her, med tanke på alvorlig overgrep mot familie eller nære venner.
Om det være seg enkelt individer eller gjenger som har gjort dette spiller ingen rolle til eller fra da en rør bombe lett kan tynne ut mølja for deg slik at du kan få tak på alle som en, om ikke bruke en tønne med diesel og kunst gjødsel for å ta ut et større lokale.

Ingen er så farlig som en som har riktig motivasjon, om det være seg 1 eller 100 såkalte "bad asses" ^^
Anyhow, slik tenking gir meg for mye syke ideer så jeg tror jeg avslutter det her :P
Sitat av wolty Vis innlegg
Jeg er normalt ikke en voldelig person men om noen hadde skadet et individ i min famile hadde jeg drept dem, om de hadde skadd personen alvorlig hadde jeg tatt dem med ut i skogen et sted og torturert dem sakte over lang tid.
Syre, xacto kniv, nebbetang og barberblad hadde havnet øverst på lista over utstyr å bruke, dere kan jo "connect the dots". ^^

Om man skal ha en grense for når/hvor man skal drepe noen vil jeg tørre å påstå at denne grensa burde trekkes akkurat her, med tanke på alvorlig overgrep mot familie eller nære venner.
Om det være seg enkelt individer eller gjenger som har gjort dette spiller ingen rolle til eller fra da en rør bombe lett kan tynne ut mølja for deg slik at du kan få tak på alle som en, om ikke bruke en tønne med diesel og kunst gjødsel for å ta ut et større lokale.

Ingen er så farlig som en som har riktig motivasjon, om det være seg 1 eller 100 såkalte "bad asses" ^^
Anyhow, slik tenking gir meg for mye syke ideer så jeg tror jeg avslutter det her :P
Vis hele sitatet...
Dette minner meg kun om skrytet til en idiot med store mindreverdighets komplekser.
Skulle likt å sett om du var så tøff når det kommer til stykket, det tviler jeg sterkt på!

Edit: Tror ikke at trådstarter var interessert i å høre fantasiene til duster som oppfatter seg selv som en enmannshær.
Sist endret av Knask; 11. august 2010 kl. 12:10.
Med brostein i hånden
Johnny B's Avatar
Uansett hvor forbanna og tøff du blir når noe skjer med noen man har et forhold til, har veldig lite å si om de "bad assene" faktisk er "bad asses", og kan diverse kampsport teknikker, samt står i besittelse av et mangfold av våpen. Noe som de "syke" og "farlige" personene i området jeg bor i faktisk gjør. Det er en grunn til at de blir sett på som farlige.

Slutt å overvurder dere selv, selv om noen har gjort et eller annet dritt med et familiemedlem betyr det ikke at dere plutselig kan banke opp og "torturere" en gjeng på 10stk. Det eneste en slik handling vil resultere i er at dere selv vil bli grisebanket fra sans og samling.
Det handler hverken om å være tøff, hard eller noen en-manns hær.
Dette handler om hvor forbannet du kan bli.
Hvor langt du er villig til å gå når provosert.
Og hvor ressurs sterk du faktisk er.

Å torturere et annet menneske er ikke noe du gjør fordi du er forbannet i en slik situasjon, det er noe du gjør fordi du er så usannsynelig sint at du faktisk nyter å torturere det mennesket som gjorde *insert appropriate act of misconduct here* mot noen du faktisk elsker eller har i familie.

Å drepe store mengder mennesker, grupper eller enkelt individer er heller ikke noe som er hardt å utføre eller spessielt vanskelig å få til, alt som trengs er sterk nok motivasjon samt nok kunnskaper og planlegging til å kunne gjennomføre det.

Og Nitrofis, hva vet du egentlig om meg? Hvorfor skulle ikke jeg være kapabel til slike handlinger like mye som dop frosken som springer rundt på plata er?
Om noe så skulle jeg kunne gjøre så mye verre enn en slik persjon da jeg er smartere, raskere, mer ressurs sterk og når jeg først tillater meg selv å eksplodere på noen etter å ha holdt aggresjon og voldelige tendenser inne i flere år har det faktisk en tendens til å ende veldig stygt, for ikke å forestille seg hvordan det ville gått i en slik situasjon.

Og Johnny B, fordeom noen blamerer med våpen og kampsport erfaring så er det i 95% av tilfellene nettopp disse idiotene som ikke er kompetente nok til å kunne betegnes som farlig for noen over 15 år med en kjepp...
Om noen er farlig fordi de henger i en gjeng på 25 stykk 9-10 timer om dagen så vil det fortsatt være flere timer om dagen de er alene eller om natten når de sover hvor du ganske enkelt kunne kakket dem i hodet med en hjemmelaget black jack og knust skallen deres med første slag, eventuelt satt fyr på huset deres mens de sover på en slik måte at de ikke kommer seg ut.

Poenget mitt er, de farligste menneskene du noen gang kommer til å møte er de vanelige som er presset opp i et hjørne, og de mest ondskapsfulle og sadistiske vil være de som har hatt en elsket drept, voldtatt eller lignende.
Dette er de personene som vil finne ut nøyaktig hva du gjør hver dag for så å finne den perfekte situasjonen for å snike seg opp bak deg og kakke deg over hodet for så å ta deg med ut i skogen.

Og når det gjelder det med å torturere gjenger, det er noe man ville ha gjort en etter en og tatt dem mens de var alene på kvelden eller på tur ut om morgenen så å torturere en gjeng på 10 er egentlig ikke spessielt annerledes fra å torturere 1 person.
Det å drepe 10 personer i en gjeng er heller ikke noe vanskelig eller spessielt "tøft", hvis man hadde måttet gjøre det på en sånn måte så hadde man hatt hagle eller eksplosiver og sørget for å gjort det på så kort tid som mulig.
Det er ikke spessielt sannsynelig at en slik situasjon hvor en hel gjeng med mennesker som skjelden var adskilt var et felles mål for en ugjerning de hadde begått ilag, men om det var det så ville det rett og slett vært mer praktisk å drepe dem alle på en gang.

Anyhow, tro hva dere vil men vær forsiktig med hvem dere driter på leggen bare ^^
luni, latterlig? Tja. Har vært i den situasjonen hvor både jeg og jenta var over "full"-stadiet. Hun ville, jeg ville. Hva gjør meg til The Bad guy da? Når det er hun som vil ha pulings og er så horny at øya nesten popper ut.. Make no fucking sense at jeg (gutten) skal bli en motherfucker og bli hatet, for at jenta i ettertid angrer. Kanskje jeg også angret? Kanskje jeg skal annmelde det svinet av ei jente for voldtekt? For å ha utnyttet meg grovt? Likestilling for the fucking win!
Sitat av wolty Vis innlegg
Jeg er normalt ikke en voldelig person men om noen hadde skadet et individ i min famile hadde jeg drept dem, om de hadde skadd personen alvorlig hadde jeg tatt dem med ut i skogen et sted og torturert dem sakte over lang tid.
Syre, xacto kniv, nebbetang og barberblad hadde havnet øverst på lista over utstyr å bruke, dere kan jo "connect the dots". ^^
Vis hele sitatet...
Ja ass, dra med deg batanga, bensin, etsende syre, nåler, kastestjerner, strykejern, vaskepulver, nikotinplaster, saltladd hagle, plumbo, hekkesaks og diverse! Brødkniv og 1er lighter holder sikkert

Sitat av kimmag Vis innlegg
Men det jeg egentlig vil diskutere, er hva ville dere gjort? Åssen hadde dere reagert? Jeg for min del gidder ikke høre på "han er farlig" o.l, om noen hadde gjort familien min noe, så hadde jeg beskyttet dem. (Sier ikke det for å være tøff nei.) Hvis ikke Politiet kan hjelpe, så skal ikke folk få lov til å gjøre som de vil, da må man ta saken i egne hender mener da jeg.

Ble kanskje litt rotete, er litt trøtt, så legger skylda på det.
Vis hele sitatet...
Hvis du først kommer i den situasjonen at noen har gjort/gjør noe mot en du er veldig glad i kan du nok bare kysse den frykten goodbye Sinnet og hevnfølelse blir mer fremtredende enn frykt da.
Sitat av wolty Vis innlegg

Og Nitrofis, hva vet du egentlig om meg? Hvorfor skulle ikke jeg være kapabel til slike handlinger like mye som dop frosken som springer rundt på plata er?
Om noe så skulle jeg kunne gjøre så mye verre enn en slik persjon da jeg er smartere, raskere, mer ressurs sterk og når jeg først tillater meg selv å eksplodere på noen etter å ha holdt aggresjon og voldelige tendenser inne i flere år har det faktisk en tendens til å ende veldig stygt, for ikke å forestille seg hvordan det ville gått i en slik situasjon.
Vis hele sitatet...
Jeg vet ihvertfall at en skikkelig blodbuse, en kampklar og ildsint slagbjørn neppe ville ha prøvd på å hype seg selv opp på nFF i håp om å fremstå som badass.

Du vet hva man sier; tomme tønner....
Sitat av kimmag Vis innlegg
Heisann! Jeg satt og så på "MS-13 i Norge?" tråden, og da kom jeg til å tenke litt. Jeg føler ikke jeg er redd for noen personer. Greit nok, kanskje en har banka en del folk, og kanskje han har knivstikki et par, men hvorfor skal det stoppe oss? Bare fordi frykten er der? La oss si at noen.. Gjør noe mot familien din eller kjæresten din (eksempel), og Politiet ikke kan hjelpe, hva skal man gjøre?

Det går jo mer på å ofre seg, men hva gjør man ikke for den man elsker? Om det er en gjeng, så er det jo såklart at man kan ikke fly på èn og forvente at det blir rolig, da "gjeng"miljøene i Norge har blitt som de er. Jeg synes personlig det er jævlig teit når jeg hører folk si "Han er farlig" eller "han er syyyyk as!" for jeg vedder på at alle kan bli like farlig, om de absolutt vil. Om en har stikki en kniv i en annen, hvorfor skal ikke en annen klare det?

Men det jeg egentlig vil diskutere, er hva ville dere gjort? Åssen hadde dere reagert? Jeg for min del gidder ikke høre på "han er farlig" o.l, om noen hadde gjort familien min noe, så hadde jeg beskyttet dem. (Sier ikke det for å være tøff nei.) Hvis ikke Politiet kan hjelpe, så skal ikke folk få lov til å gjøre som de vil, da må man ta saken i egne hender mener da jeg.

Ble kanskje litt rotete, er litt trøtt, så legger skylda på det.
Vis hele sitatet...

Jeg føler jeg ikke er helt enig med deg her. Jeg syns at individet mennesket kan deles inn i "typer", gode og onde. Kanskje ikke onde, men hvertfall ikke så fredfulle.

De "onde", som du sier knivstikker og banker folk etc, har ofte hatt en vanskelig oppvekst, og er kjent med vold gjennom familie og venner. Dette bringer de videre i sine egne liv, og vil ofte bli blind når det gjelder hva som er rett og galt når det oppstår situasjoner.
Samme kan være med de som ikke fungerer som oss andre mentalt, de kan flippe helt ut dersom noe ikke endte opp slik de tenkte, etc..

Derfor mener jeg at enkelte kan verifiseres som farlige, og som man absolutt ikke burde være rundt. Og husk det at ingen individ er helt like, så man vet aldri.


Mvh Stephan
Sist endret av Capital Vices; 18. august 2010 kl. 01:40.
En kampklar og illsint slagbjørn... hm..
Du ville neppe funnet en slik en på et forum nei men jeg tror ikke du helt fatter poenget her, hva er egentlig perspektivet ditt i forhold til dette?

Er dette han karen som springer rundt på puben hver fredag og starter slagsmål med alt og alle og banker mange fulle mennesker hver helg og føler seg storkar mens han sprader fra bar til bar og prater om det?

Er det han som raver gatelangs på speed og raner folk og sparker dem etterpå fordi han selv føler seg så liten og ubetydelig?

Er det eks kommando soldaten som sitter stille i et hjørne med drinken sin og flere syke tanker i hodet enn du kan forestille deg som kunne revet ut øyet ditt i en kjapp beveglse om det skulle være nødvendig?

Er det han som ikke gjør stort av seg på byen men ofte havner i slagsmål på grunn av hvordan han ser ut men likevel alltid går hjem på slutten av kvelden mens de han har slåss med må hjem i ambulanse eller blir bært hjem av en kompis.

Er det kanskje han kontor ansatte som lever livet sitt med å bli plaget og nedtrykt av sjefen hver dag å går rundt og tenker syke tanker hele dagen som plutselig står overfor en situasjon hvor kan kan rettferdigjøre å stikke en penn i hovedpulsåren på noen og bare gjør det?


Du vet, de som kan volde mest skade er som oftest de som ikke lager noe liv utav seg.
Om du ikke tror på det så har du mange overraskelser i vente.

Og når det gjelder meg, jeg står for alt det jeg sier og jeg snakker bare sant, jeg har skadet mennesker og selv blitt skadet alvorlig, jeg liker følelsen av å slåss og følelsen av bein som knekker under knokene mens blodet spruter og øynene til motstanderen begynner å svimle frem og tilbake fordi de ikke klarer å fokuserer på ting lengre.
Men jeg liker ikke den personen jeg er når jeg slåss eller hvordan konsekvensene gjerne spiller ut etter at du har slåss med noen og skadet dem alvorlig så jeg velger å unngå konfrontasjoner i alle situasjoner hvor jeg kan unngå dem.

Jeg blir ikke redd eller sint når noen slår meg, jeg begynner å smile og fra det stadiet av så blir ting gjerne ganske stygge og jeg slutter å virke normal eller rolig.

Om du velger å ikke tro meg så er det da helt fint, bare husk at den dagen du brått får en nøkkel i tinningen eller penn i halsen etter å ha yppet på deg en du var sikker på du kunne ta så har du kun noen få minutter igjen i denne verden hvor du kan reflektere over hvor alvorlig feil du tok
Sitat av Capital Vices Vis innlegg
Samme kan være med de som ikke fungerer som oss andre mentalt, de kan flippe helt ut dersom noe ikke endte opp slik de tenkte, etc..
Vis hele sitatet...
Ah, hater egentlig folk som er ustabile/unormale psykisk. Altså hvertfall de på det planet som flipper helt ut som du sier. Selv om de fleste av dem ikke kan noe for det er det sykt plagsomt at de er sånn. Har vært borti litt forskjellige folk av denne typen, de er ikke greie å ha med å gjøre. Om man ikke sier seg enig med dem er man på hatlista dems med en gang.

Sitat av wolty Vis innlegg
Jeg blir ikke redd eller sint når noen slår meg, jeg begynner å smile og fra det stadiet av så blir ting gjerne ganske stygge og jeg slutter å virke normal eller rolig.
Vis hele sitatet...
Sadist kaller vi det. Ikke ment som diss, føler enkelte ganger noe av det samme selv.
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Sadist kaller vi det. Ikke ment som diss, føler enkelte ganger noe av det samme selv.
Vis hele sitatet...
Det er godt mulig det er det jeg er men jeg gjør da også mitt beste for å ikke oppføre meg slik :P
Sitat av wolty Vis innlegg
En kampklar og illsint slagbjørn... hm..
Du ville neppe funnet en slik en på et forum nei men jeg tror ikke du helt fatter poenget her, hva er egentlig perspektivet ditt i forhold til dette?

Er dette han karen som springer rundt på puben hver fredag og starter slagsmål med alt og alle og banker mange fulle mennesker hver helg og føler seg storkar mens han sprader fra bar til bar og prater om det?

Er det han som raver gatelangs på speed og raner folk og sparker dem etterpå fordi han selv føler seg så liten og ubetydelig?

Er det eks kommando soldaten som sitter stille i et hjørne med drinken sin og flere syke tanker i hodet enn du kan forestille deg som kunne revet ut øyet ditt i en kjapp beveglse om det skulle være nødvendig?

Er det han som ikke gjør stort av seg på byen men ofte havner i slagsmål på grunn av hvordan han ser ut men likevel alltid går hjem på slutten av kvelden mens de han har slåss med må hjem i ambulanse eller blir bært hjem av en kompis.

Er det kanskje han kontor ansatte som lever livet sitt med å bli plaget og nedtrykt av sjefen hver dag å går rundt og tenker syke tanker hele dagen som plutselig står overfor en situasjon hvor kan kan rettferdigjøre å stikke en penn i hovedpulsåren på noen og bare gjør det?


Du vet, de som kan volde mest skade er som oftest de som ikke lager noe liv utav seg.
Om du ikke tror på det så har du mange overraskelser i vente.

Og når det gjelder meg, jeg står for alt det jeg sier og jeg snakker bare sant, jeg har skadet mennesker og selv blitt skadet alvorlig, jeg liker følelsen av å slåss og følelsen av bein som knekker under knokene mens blodet spruter og øynene til motstanderen begynner å svimle frem og tilbake fordi de ikke klarer å fokuserer på ting lengre.
Men jeg liker ikke den personen jeg er når jeg slåss eller hvordan konsekvensene gjerne spiller ut etter at du har slåss med noen og skadet dem alvorlig så jeg velger å unngå konfrontasjoner i alle situasjoner hvor jeg kan unngå dem.

Jeg blir ikke redd eller sint når noen slår meg, jeg begynner å smile og fra det stadiet av så blir ting gjerne ganske stygge og jeg slutter å virke normal eller rolig.

Om du velger å ikke tro meg så er det da helt fint, bare husk at den dagen du brått får en nøkkel i tinningen eller penn i halsen etter å ha yppet på deg en du var sikker på du kunne ta så har du kun noen få minutter igjen i denne verden hvor du kan reflektere over hvor alvorlig feil du tok
Vis hele sitatet...

Det jeg kom fram til etter innlegget ditt var at du enten må være en svak, patetisk, inngrodd nerd, med en god neve fantasi og et godt vokabular, som prøver å framstå som en tøffing. Eller så er du en person som er psykisk syk, og trenger å ytre dine følelser på en voldelig måte.

Personlig tror jeg du er typ 1, da jeg ikke ser for meg en slik "badass" sitte på et forum som dette. Om du så er typ 2 må jeg si at du er et ekstremt komplex individ. Greit nok, hadde jeg fått meg en i fleisen, eller blitt skada på en eller anna måte, så hadde jeg nok eksplodert jeg også, det ligger i genene antar jeg. Men slik som du beskriver det høres det ut som om du nærmest nyter et realt slagsmål nå og da.



Litt offtipic
Snakes reproduce spontaneously. They have both male and female sex organs. That’s why somebody you don’t trust you call a snake. How can you trust a guy who can literally go fuck themselves?

Ahh, The Sopranos! Gotta love paulie


PS: Sjekker innom tråden om litt, skal se litt Sopranos først
Sist endret av Capital Vices; 18. august 2010 kl. 02:11.
Så Wolty, du mener man skal torturere/drepe personen som har gjort familien din/vennene dine noe vondt? For noe tull. Alle har familie/venner, skulle hele verden gått rundt å drept hverandre da eller? Du dreper han fordi han banka opp søstra di, faren hans torturerer deg fordi du drepte sønnen hans, ... Hører du hvor patetisk det høres ut? Helt absurd at du syns det er greit å torturere/drepe noen pga noe de har gjort mot familie/venner av deg
Sitat av Capital Vices Vis innlegg
Det jeg kom fram til etter innlegget ditt var at du enten må være en svak, patetisk, inngrodd nerd, med en god neve fantasi og et godt vokabular, som prøver å framstå som en tøffing. Eller så er du en person som er psykisk syk, og trenger å ytre dine følelser på en voldelig måte.

Personlig tror jeg du er typ 1, da jeg ikke ser for meg en slik "badass" sitte på et forum som dette. Om du så er typ 2 må jeg si at du er et ekstremt komplex individ. Greit nok, hadde jeg fått meg en i fleisen, eller blitt skada på en eller anna måte, så hadde jeg nok eksplodert jeg også, det ligger i genene antar jeg. Men slik som du beskriver det høres det ut som om du nærmest nyter et realt slagsmål nå og da.
Vis hele sitatet...
For meg å sitte og fortsette å validere meg selv på et forum ville vært toppen av meningsløshet men la meg putte det slik som en avslutter.

Jeg har lenge vært klar over at jeg er ganske syk og forvridd innvending og innså dette i en ganske tidlig alder, fikk mye sunne sanseinntrykk som kidd og fant ut at det var den idealistiske, sunneog ressursterke typen person jeg ville være når jeg ble stor, jeg ble faktisk den typen om mindre attraktiv og ikke like heldig men utvendig er jeg en hjelpsom høflig person som kan løse de fleste problemer og kan fremtre som den "perfekte gentleman".
Innvendig derimot gjør jeg det kun fordi jeg har et ønske om å være en slik person, ikke fordi noe av denne oppførselen eller disse gode gjerningene faktisk gir meg noen god følelse, slik jeg trodde det ville gjøre ettersom jeg ble eldre og ble vant med det.
Det gjør meg faktisk som regel kvalm å måtte "spille skuespill" overfor mennesker jeg ikke kan fordra men må være høflig mot.
Ikke får jeg det til orntlig heller når jeg omgås mennesker jeg ikke liker eller ikke finner interessante da de fort blir som en del av dekoren eller planta i hjørnet for all den betydningen de har for meg og kald høflighet er det eneste jeg har å tilby.

Om jeg kunne ha oppholdt meg i en mørk kjeller med masse "slemme" mennesker å torturere på for all forseelig fremtid ville jeg nok ha nytt det.
Mye på samme måte som jeg faktisk nyter å slåss da jeg har rettferdigjøring for å skade et annet menneske, det vekker en slags dyrisk lyst inni meg som faktisk er bedre enn sex noen ganger og som kan unnskyldes overfor meg selv etterpå.

Men jeg ville aldri bevist ha tatt noen av disse valgene uten en grunn da jeg for det første ikke vil være en slik person, men også mye fordi jeg er klar over konsekvensene slike handlinger ville ha hatt.

Men i mitt tilfelle så er alt som skal til en grunn god nok eller en mangel av konsekvenser og jeg hadde brått ikke vært så høflig og snill lengre.

Det fins mange som meg der ute, det må du bare være klar over.
Mennesker som du omgås med hver dag som har rutiner og oppfører seg pent og pyntelig som de skal og aldri bryter loven.
Men den dagen noe faktisk skjer for å tippe den balansen som gjør at vi fungerer i hverdagen, da begynner det fort å skje interessante ting.

Nå jeg påstår ikke å være hverken mister lovlydig eller noe rutine menneske men jeg faller under den samme mentaliteten, jeg plager ikke deg med mindre du plager meg, men plager du meg så knekker jeg noe du ikke kan gro tilbake.


Jeg tror virkelig "dere" trenger å tenke igjennom betegnelsene 'deres' og faktisk ta for dere betegnelsen for ord som "badass", er det virkelig de typen mennesker som du faktisk tror er farligst?
Er det virkelig en typisk "badass" du tror faktisk ville kunne utført tortur på et annet menneske?
For i tilfellet det er slik du/dere skulle tenke så burde dere aldri reise ut av Norge alene...

Sitat av MariusV Vis innlegg
Så Wolty, du mener man skal torturere/drepe personen som har gjort familien din/vennene dine noe vondt? For noe tull. Alle har familie/venner, skulle hele verden gått rundt å drept hverandre da eller? Du dreper han fordi han banka opp søstra di, faren hans torturerer deg fordi du drepte sønnen hans, ... Hører du hvor patetisk det høres ut? Helt absurd at du syns det er greit å torturere/drepe noen pga noe de har gjort mot familie/venner av deg
Vis hele sitatet...
Om noen drepte kona de i kaldt blod som du hadde bodd med og elsket i 30 år så ville det ikke vært grunnlag godt nok for deg å forlange at den personen fikk dødsstraff for det?
Om det nå skulle være greit nok for deg så kan du jo ta i betraktning at å forlange at noen andre gjør det for deg er toppen av arroganse og ondskap overfor den (for alt du vet) normale personen som må gjøre det for deg.
Dette fører til at du naturlig nok skulle tatt denne byrden på deg selv slik at det ikke ble flere personers problem.
Fra dette stadiet utover kicker endorfiner, dopamin adrenalin og andre berusende stoffer så hardt inn i hjernen og kroppen at om du begynner å kutte i personen vil du, drevet av sinne sorg og glede over å kunne få rettferdighet begynne å nyte det.
Selvfølgelig ville de fleste "normale" personer på dette stadiet ha sluttet og tatt en titt på seg selv og innsett hva de drev med, ikke sant?
Eller kanskje om du lærer mer om menneskelig psykologi og studier inn i nettopp slike felt som tortur og hvor langt man er villig til å gå selv uten motivasjon, kanskje da vil du skjønne at en hvilken som helst mann eller kvinne på gata er kapabel til horrible ting du ikke klarer å fatte engang, og noen av dem er som meg, de venter på den ene sjangsen til å kunne unnskylde alt sammen


Uansett, studiene er der, faktaene er der og folk har gjort det de har gjort mer enn en gang før så dere kan sikkert foreta nok research til å innse at som hovedpoenget var i denne tråden så er de fleste kapable til mye mer enn det folk flest tror og disse "badassene" er faktisk ikke spessielt skumle i det hele tatt.
Sitat av wolty Vis innlegg
Jeg tror virkelig "dere" trenger å tenke igjennom betegnelsene 'deres' og faktisk ta for dere betegnelsen for ord som "badass", er det virkelig de typen mennesker som du faktisk tror er farligst?
Er det virkelig en typisk "badass" du tror faktisk ville kunne utført tortur på et annet menneske?
For i tilfellet det er slik du/dere skulle tenke så burde dere aldri reise ut av Norge alene...
Vis hele sitatet...
Etter å ha lest det forrige innlegget ditt fikk jeg inntrykket av at du var en "badass", ja. Men, etter dette innser jeg at du er mer forvridd psykisk enn hva jeg hadde trodd. Med en gang jeg leste dette innlegget kom jeg på å tenke på serien Dexter, hvor jeg ser for meg deg som hovedpersonen (dexter). Burde ta å se den, kanskje du får tilfredsstilt noe av trangen din.

Trekker den konklusjonen om at du har gått i terapi, kan det stemme? I og med at du er fullstendig klar over at du er en kaldblodig person som bare venter på å få et dytt slik at du kan gå opp i flammer.
Sitat av Outier Vis innlegg
luni, latterlig? Tja. Har vært i den situasjonen hvor både jeg og jenta var over "full"-stadiet. Hun ville, jeg ville. Hva gjør meg til The Bad guy da? Når det er hun som vil ha pulings og er så horny at øya nesten popper ut.. Make no fucking sense at jeg (gutten) skal bli en motherfucker og bli hatet, for at jenta i ettertid angrer. Kanskje jeg også angret? Kanskje jeg skal annmelde det svinet av ei jente for voldtekt? For å ha utnyttet meg grovt? Likestilling for the fucking win!
Vis hele sitatet...
Det er ikke snakk om at du var full og hun ville, men to gutter som skjenket en mindreårig jente bevisstløs for å så ha sex med henne til hun blødde, og deretter rulle henne i et laken og lempe henne i en taxi.
Sist endret av exocytose; 18. august 2010 kl. 10:54.
OT (men det er hele tråden så)

Wow for en macho tråd, hvert 4 innelegg er jo nødt til å handle om en eller annen kiwi bob som snakker om "hva jeg hadde gjort hvis noen gjor det og det mot meg og mine"
Hvem bryr seg?
Wolty er bare et troll. Hvis man faktisk er en så syk person som wolty skal ha det til, og samtidig virke så smart som han gjør, så ville han aldri ha skrevet slike ting om seg selv her. Jeg tror neppe en så syk person hadde brukt formiddagen på å chille på et forum.

Sitat av wolty
Om jeg kunne ha oppholdt meg i en mørk kjeller med masse "slemme" mennesker å torturere på for all forseelig fremtid ville jeg nok ha nytt det.
Mye på samme måte som jeg faktisk nyter å slåss da jeg har rettferdigjøring for å skade et annet menneske, det vekker en slags dyrisk lyst inni meg som faktisk er bedre enn sex noen ganger og som kan unnskyldes overfor meg selv etterpå.
Vis hele sitatet...
Nå kjenner jeg ingen sosiopater, men jeg kan tenke meg at sosipater ikke går rundt å "skryter" av seg selv på forum.
Sist endret av Boo-Boo; 18. august 2010 kl. 11:48.
Må si meg ening en Boo-Boo her, dette er en skryte-tråd uten like. Fra samtlige "sloss-kjemper" der ute, som egentlig aldri har sloss. Ja, greit, alle kan forsvare seg. Men så kommer det faktisk veldig mye annet inn i bildet og. Det dere skryter om minner mer om "den som får det første slaget vinner". Det finnes fler som tenker slik, og som har praktisert det noen ganger og.

Sloss du regelmessig?
Har du ingen hemninger?
Er du godt trent?
Tåler du jævlig mye før du knekker?
Har du trent inn sloss-teknikker?
Har du i det heletatt energi nok til å reise deg etter en tur i bakken?

Trur dere fleste av dere detter av lasset her.. Ihvertfall meg selv.
For å bruke et eksempel (som er mildt i forhold til mye annet), nitrofis sier han skal gi gutta i MS13 ris på rumpa. Greit nok, om du fanger en unge fra "MS-13år" så trur jeg ikke du har noe problem med å gi han ris. Men dette er faktisk dritt-unger med en over gjennomsnittet hard levestil, hvor det anses som kult å banke folk. Du bør ikke se bort ifra at den samme 13-åringen har med seg to andre unger, med balltre, og banker deg rett inn på a-hus.
Dette skjedde faktisk for et par dager siden, da to drittunger med balltre skambanket en 28 åring. Hvor ble det av skrytinga hans? Sikker på at han i forveien kunne sagt "om så de hadde balltre skulle jeg banket dritten ut av de".

...og nei, det er ikke bare, bare å torturere noen. For de ALLER fleste blir dette for sterk kost. Man må jo være kald som is, noe som er skamfult nok i seg selv.

Haha. Vi alle har adrenalin wolty
Sist endret av Prognisse; 18. august 2010 kl. 14:32.
Sitat av exocytose Vis innlegg
Det er ikke snakk om at du var full og hun ville, men to gutter som skjenket en mindreårig jente bevisstløs for å så ha sex med henne til hun blødde, og deretter rulle henne i et laken og lempe henne i en taxi.
Vis hele sitatet...
okay allt det fik vi jo med oss fra første historie?

Sitat av luni Vis innlegg
Når man får noia fordi noen stiller spørsmål ved handlingen og forsøker å skjule beviser så er man faktisk ikke så full som jenta som visstnok ligger der tilnærmet bevisstløs og blør fra underlivet. Har du noen søster, Eskil?
Vis hele sitatet...
har ikke fått med meg noe om laken, taxi eller at to gutter skjenket henne tidligere i tråden som er utgangspunktet i det andre har svart etter.
Dessuten virker det som om Outier snakker ut i fra egen erfaring her, og jeg vil si meg enig i det han skriver.

Sitat av Outier Vis innlegg
luni, latterlig? Tja. Har vært i den situasjonen hvor både jeg og jenta var over "full"-stadiet. Hun ville, jeg ville. Hva gjør meg til The Bad guy da? Når det er hun som vil ha pulings og er så horny at øya nesten popper ut.. Make no fucking sense at jeg (gutten) skal bli en motherfucker og bli hatet, for at jenta i ettertid angrer. Kanskje jeg også angret? Kanskje jeg skal annmelde det svinet av ei jente for voldtekt? For å ha utnyttet meg grovt? Likestilling for the fucking win!
Vis hele sitatet...
Da bør jeg og gjøre det klart at det var dette jeg sa meg enig i, og ikke at jeg er for å skjenke småjenter fulle for å ha sex med dem. Det er jeg klart i mot.

Altså folk som gjør slikt for å få seg sex (skjenker folk) ville jeg sett på som farlige personer.

Når noen snakker om at en person er syk / farlig tar jeg og det til meg som en advarsel som noen nevnte tidligere siden jeg oppfatter det som om at den / de er noen du ikke vil havne i bråk med enten forde de ville sendt folk etter deg eller er veldig ustabile.
Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
Wolty er bare et troll. Hvis man faktisk er en så syk person som wolty skal ha det til, og samtidig virke så smart som han gjør, så ville han aldri ha skrevet slike ting om seg selv her. Jeg tror neppe en så syk person hadde brukt formiddagen på å chille på et forum.



Nå kjenner jeg ingen sosiopater, men jeg kan tenke meg at sosipater ikke går rundt å "skryter" av seg selv på forum.
Vis hele sitatet...
For alt du måtte tro så kan du jo ta dette i betraktning:
1. Hvem snakker du ærlig til om slike ting IRL uten å bli fryktet av de du omgås til daglig?
2. Tror du slike som meg går usjekkett og fritt rundt i samfunnet om de blir diagnostisert?
Får oss jobb hvor vi vil?
Kan reise utenlands dit vi vil?

Men uansett, bare trolling ikke sant ^^
"He who fight with monsters will eventually become the monster"

Makes sense...
Du fremstår helt ærlig talt som en usikker liten mann som har sett for mye på Fight Club og Batman. Be legen din henvise deg til en spesialutdannet psykolog så snart som mulig.
Sitat av Frdlr Vis innlegg
Du fremstår helt ærlig talt som en usikker liten mann som har sett for mye på Fight Club og Batman. Be legen din henvise deg til en spesialutdannet psykolog så snart som mulig.
Vis hele sitatet...
Word. Serriøst, den gode følelsen man får av å se godt lagde filmer med slossing i er skikkelig vås i forhold til en ekte situasjon. Det er skjelden gøy i det hele tatt, hvertfall om man ikke med sikkerhet har overtaket og er skikkelig forbanna. Veldig artig å se Green Street Hooligans, Fight Club etc med potetgullposen i ene hånda og øllen i den andre. Men det kan ikke sammenliknes.
Sitat av wolty Vis innlegg
For alt du måtte tro så kan du jo ta dette i betraktning:
1. Hvem snakker du ærlig til om slike ting IRL uten å bli fryktet av de du omgås til daglig?
2. Tror du slike som meg går usjekkett og fritt rundt i samfunnet om de blir diagnostisert?
Får oss jobb hvor vi vil?
Kan reise utenlands dit vi vil?

Men uansett, bare trolling ikke sant ^^
Vis hele sitatet...
Poenget mitt var jo nettopp det. At hvis du er en slik sosiopat som du prøver å framstå som, så ville du ikke snakket om slike ting i det hele tatt - hverken på forum eller IRL. Men hva vet vel jeg? Jeg kjenner ingen sosiopater.

Avataren din tilsier i tillegg at du trolig bare er en fjortis som prøver å skryte på deg ting.
Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
Poenget mitt var jo nettopp det. At hvis du er en slik sosiopat som du prøver å framstå som, så ville du ikke snakket om slike ting i det hele tatt - hverken på forum eller IRL. Men hva vet vel jeg? Jeg kjenner ingen sosiopater.

Avataren din tilsier i tillegg at du trolig bare er en fjortis som prøver å skryte på deg ting.
Vis hele sitatet...
Og hvem skal knytte meg til dette forumet?
Eller bevise noe av det jeg har sagt her?

Uansett, dette begynner å gå langt over det latterlige av tid å krefter jeg skal gidde å bruke på å overtale dere om noe det ikke kunne spilt mindre rolle for meg om dere tror eller ikke.
Jeg har sagt mitt i henhold til tråd starters emne og blitt lettere underhold av dere andre så jeg tror jeg tar kvelden hva denne tråden angår og jeg er sikker på at jeg møter flere av dere igjen i den neste tråden jeg har noe å legge til ^^
Jeesuus for noen hardbarka kjempebarske folk som var på nFF da! Ska sei!

Well, vil bare si at vi har lover og en rettsinstans i Norge som tar seg av straff til forbrytere, for at vi skal slippe å ta loven i egne hender å svare med hevnangrep, som selvfølgelig, resulterer i? Nettopp, just another revenge.

Det er ikke BS at vold avler vold.

PS: en betydelig prosent av dere hardbarka torpedo-ektemenn bor fortsatt hjemme hos mamma, og vet nok ikke hva dere snakker om.

Let the flaming begin.
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
Well, vil bare si at vi har lover og en rettsinstans i Norge som tar seg av straff til forbrytere, for at vi skal slippe å ta loven i egne hender å svare med hevnangrep, som selvfølgelig, resulterer i? Nettopp, just another revenge.
Vis hele sitatet...
Nå lo jeg egentlig litt inni meg her, bare sånn at ingen hørte det. Personlig kan jeg aldri si, uansett hva det har vært at politiet og retten har gjort noe tilstrekkelig for meg. Ikke opplyser de om rettigheter, de tar dem fra deg i stedet. Overpriser bøter, og putter det helt sikkert i egen lomme (mistanke). Og misbruker makta si på andre vis.

Her i Norge gjelder det å ordne seg slik at man slipper å trenge hjelp fra myndighetene, for det får man ikke stort av.

Sitat av wolty Vis innlegg
Og hvem skal knytte meg til dette forumet?
Vis hele sitatet...
En stor andel av "innbyggerne" på dette forumet har rimelig gode kunnskaper rundt datasikkerhet som vi så fint kaller det. Og det fins garantert folk her som har mer enn rimelig gode kunnskaper og.
Sitat av wolty Vis innlegg
Og hvem skal knytte meg til dette forumet?
Vis hele sitatet...
Velkommen til nFF, Alex Lydersen
Sitat av VivaLatrina Vis innlegg
Velkommen til nFF, Alex Lydersen
Vis hele sitatet...
Jeg håper virkelig det ikke stemmer.

Skjønner ikke hvorfor dere skal gi han så mye drit.

Hvis han føler det sånn, og velger å fortelle oss om det, er vel det helt ålreit?
På lik linje med en som akkurat har hatt "den syke syretrippen" skildrer opplevelsene sine.
Var veldig mange hardbarka tøffinger her gitt. Tror nok det er en god del lettere å si hvor mye du skulle torturert den og den og alle mulige slags metoder du skulle brukt på dem, om de hadde rørt et familiemedlem enn når de faktisk kom i den aktuelle situasjonen. Hadde nok stoppet opp for de fleste da. Jeg vet jo ikke hvordan det er med dere, men jeg tviler på at jeg hadde blitt en psykopat "bare" for at noe hadde skjedd med et familiemedlem.

Når det gjelder gjengmiljøer og slikt, så virker nok gjengene enn del tøffere enn de egentlig er. Jeg kjenner en mann som er i begynnelsen av 60-årene, som _ser ut_ som en helt vanlig mann. Bilen til dattera hans ble påkjørt av et medlem av en noenlunde kjent gjeng i Oslo. Mannen sa seg villig til å møte gjengen for "å ordne opp i det". Når de hadde samlet seg rundt han, og han bare sto der helt uredd og helt klar for kamp, så ble det fort en annen tone. Det hele endte med at den tøffe gjengen betalte for skaden på bilen og spanderte pizza på han på Peppes Pizza!

Dette fortalte mannen selv når han trente oss på et kampsporttreff, tro på det den som vil.
Sist endret av staM; 21. august 2010 kl. 22:55.
De fleste som er "farlige" er vanligvis ikke alene de råtter seg sammen i gjenger. Så angriper de en person. 100% Feigt.
Enkelte folk holder man seg unna uansett. Om man ikke kan innse det så kanskje du ikke har truffet rette karen enda, men han kommer nok om man har den innstillinga at man eeeegentlig ikke er redd for noen.
Sitat av mongobong Vis innlegg
Enkelte folk holder man seg unna uansett. Om man ikke kan innse det så kanskje du ikke har truffet rette karen enda, men han kommer nok om man har den innstillinga at man eeeegentlig ikke er redd for noen.
Vis hele sitatet...
Jeg sier ikke at du skal gå rundt å være dumdristig og egle på deg alle mulige slags gjenger fordi du ikke er redd, og da kan de ikke gjøre deg noe. Jeg bare sier at det egentlig er sjeldent man egentlig har grunn til å være redd noen. Jeg har jo selv også selvfølgelig vært redd for folk opp igjen om tidene, type skumle 6. klassinger osv. Men når jeg ser tilbake på det nå, så har jeg egentlig aldri hatt noe å frykte. Det hjelper svært sjeldent å være redd.

Selvfølgelig er det forskjell på 6. klassinger og gjengmiljøer, men du forsto poenget regner jeg med.

Vet forresten ikke om det var meg du siktet til, bare hørtes litt slik ut.
Sist endret av staM; 22. august 2010 kl. 00:30.
Ser jo poenget ditt, men forrige posten var ikke rettet direkte inn på ditt innlegg heller.
Nå mente jeg verken 6.klassinger eller gjengmedlemmer, men det finnes jo faktisk folk i norges land som ikke legger noe imellom for å ta deg skikkelig. Man trenger ikke gå med konstant noia for folk heller, det var absolutt ikke det jeg mente det! Men om du terger på deg rette folka så har du egentlig ikke så mye å stille opp med om man ikke har samme type nettverk selv. Bare å unngå enkelte folk så går det som regel greit. (finnes jo unntak også selvsagt)
Dessuten, du kan trene kampsport til krampa tar deg, om noen skyter deg holder det ikke å kunne roundhousekicke han.