Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 4529
Hei.

Jeg lurte på om noen av dere vet hvordan man kan koble til vanlige PC høytalere til en TV? Hva utstyr trenger man?

Jeg har lite peiling på dette.
Vel en løsning er vel bare å koble de i hodetelefonutgangen på tv'n?
Trådstarter
28 0
Sitat av c00k13 Vis innlegg
Vel en løsning er vel bare å koble de i hodetelefonutgangen på tv'n?
Vis hele sitatet...
Har gjort det, men kommer ikke noe lyd.
må vel ofte mute tven for at man skal få lyd i headsettet? var sånn på en tv vi hadde hvertfall.
hmm, skjekka at det ikke er noe "hodetelefon-volum" elns? Det skal funke. Eventuellt prøv med et headset/andre høytalere?

Sitat av skepsis Vis innlegg
må vel ofte mute tven for at man skal få lyd i headsettet? var sånn på en tv vi hadde hvertfall.
Vis hele sitatet...
Aldri skjedd meg med noen tv, men prøv
Sist endret av c00k13; 28. juni 2010 kl. 23:19.
Trådstarter
28 0
Går fortsatt ikke, var litt rart. Kommer bare skurrelyd

Sitat av c00k13 Vis innlegg
hmm, skjekka at det ikke er noe "hodetelefon-volum" elns? Det skal funke. Eventuellt prøv med et headset/andre høytalere?
Vis hele sitatet...
Skal prøve det

Der gikk det Jeg hadde plugga den inn på feil sted. Det stod "Audio in". Så såg jeg litt på siden til tven, og der stod det et hodetelefon tegn hvor jeg plugga den inn. Da var lyden på plass Takk for hjelpen!
Eller så kan du bruke audio out-koblingen fra tven, via en slikFemale 3.5mm jack to male RCA kabel.
Trådstarter
28 0
Sitat av EnGeL Vis innlegg
Eller så kan du bruke audio out-koblingen fra tven, via en slikFemale 3.5mm jack to male RCA kabel.
Vis hele sitatet...
Men nå som det funket på headphone pluggen, er det noen fordeler å bruke den på audio out? Bedre lyd eller noe sånt?
ingen forskjell. med mindre du ikke vil bruke penger på å eventuellt "flytte" pluggen, vis hodetelefonutgangen er på siden av tv'n