Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1034 118621
fikk ikke dratt i år, men jeg lurer på en ting: hva slags musikk ble egentlig spilt på tg, siden folk klager så mye på akkurat det?
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Sitat av AdolfCartman Vis innlegg
fikk ikke dratt i år, men jeg lurer på en ting: hva slags musikk ble egentlig spilt på tg, siden folk klager så mye på akkurat det?
Vis hele sitatet...
Musikken var forsåvidt helt ok, men med 8 doble 18" subber blir det litt for mye bass. Selv synes jeg egentlig bass er kjekt, men i litt mindre porsjoner
Sitat av toffer125 Vis innlegg
Musikken var forsåvidt helt ok, men med 8 doble 18" subber blir det litt for mye bass. Selv synes jeg egentlig bass er kjekt, men i litt mindre porsjoner
Vis hele sitatet...
Når man velger å sitte rett ved scenen er det vel litt å forvente. Var ikke noe stort problem i silent zone.
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Sitat av etse Vis innlegg
Når man velger å sitte rett ved scenen er det vel litt å forvente. Var ikke noe stort problem i silent zone.
Vis hele sitatet...
Selv synes jeg høy musikk er en stor del av TG-følelsen.
ESM
Lazy Generation
Jeg er godt vant til mye bass og liker dubstep, men party zone er rett og slett for bråkete. Kunne ikke se på tv serier eller filmer fordi lyden fra headsettet ble øverkjørt av resten av TG. Hadde også store problemer med å sovne når de spilte extremt høy musikk døgnet rundt. Kan ikke annet enn å anbefale alle å sitte i Silent/Hardware/Creativie Zone neste år.

Utenom lydnivået var TG selfølgelig fantastisk
Var det noen som filmet det anon toget? Jeg har lyst til å se hvor latterlig det faktisk var :P
Spørsmål: Jeg er ikke på TG, men jeg kunne trenge en oversikt over hvem som har boder der...

Kunne noen laget en kjapp liste over alle bodene dere ser rundt dere? Eksempelvis Q-pad, Komplett.no, etc...?

Hadde blitt super-grateful til personen som fikset det
Sitat av Stormen Vis innlegg
Spørsmål: Jeg er ikke på TG, men jeg kunne trenge en oversikt over hvem som har boder der...

Kunne noen laget en kjapp liste over alle bodene dere ser rundt dere? Eksempelvis Q-pad, Komplett.no, etc...?

Hadde blitt super-grateful til personen som fikset det
Vis hele sitatet...
Vel, nå er jo TG slutt, så det blir de jeg husker.
  • Komplett
  • Q-Pad
  • Hardware/PCStyling(?) - Ved den BF3-maskinen med tre skjermer. Noen som kan bekrefte/avkrefte?
  • Gunnars Optics
  • Høyskolen i Oslo
  • Altibox
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Gigabyte var der iallefall. Var det det du mente med Hardware/PCStyling Skateward?
Sitat av toffer125 Vis innlegg
Gigabyte var der iallefall. Var det det du mente med Hardware/PCStyling Skateward?
Vis hele sitatet...
Sant, var Gigabyte jeg tenkte på, men tror det var PC-Styling som bygde BF3-PCen som stod hos Gigabyte.
Sitat av Erlnd Vis innlegg
Jeg synes det er drit morsomt å bli tullet med, så lenge det ikke tar av. Jeg våknet opp med altfor mye krem over alle klærne, som satt merker og slikt. Hold dere til gaffatape eller noe som ikke lager flekker neste år
Vis hele sitatet...
Du får takke vennene dine som kom innom freakrekka og absolutt skulle ha tak i kremen og gaffateip, for å spyle deg ned

Krempåboks var kanskje ikke det mest oppegående jeg kjøpte på butikken, men virket moro der og da, lukter bare helvete på jord når det tørker

Sitat av AdolfCartman Vis innlegg
fikk ikke dratt i år, men jeg lurer på en ting: hva slags musikk ble egentlig spilt på tg, siden folk klager så mye på akkurat det?
Vis hele sitatet...
Vel, det ble for det meste spilt "mainstream" musikk, da innen hardstyle, dubstep, drum n bass, drumstep osv.

Greit nok, men av og til ble visse toner kutta som følge av for høy lyd (peak) og dama som var med på "morgentrimmen" gjorde ikke ting bedre for å si det sånn.
Sitat av etse Vis innlegg
Når man velger å sitte rett ved scenen er det vel litt å forvente. Var ikke noe stort problem i silent zone.
Vis hele sitatet...
Der var det ikke lyd, der var det during fra bassen...

Nå er det bare å glede seg til Fredriktstad LAN, hvor folk som sitter 50 meter unna kommer og klager på logitech anlegg.

Sitat av Skateward Vis innlegg
Vel, nå er jo TG slutt, så det blir de jeg husker.
  • Komplett
  • Q-Pad
  • Hardware/PCStyling(?) - Ved den BF3-maskinen med tre skjermer. Noen som kan bekrefte/avkrefte?
  • Gunnars Optics
  • Høyskolen i Oslo
  • Altibox
Vis hele sitatet...
  • Komplett
  • Q-Pad
  • Gigabyte
  • Gunnars Optics
  • Universitetet i Oslo
  • Høgskolen i Østfold
  • Altibox
  • Noroff
Sist endret av Knudsen; 8. april 2012 kl. 19:48.
Hva er egentlig anon toget?

Bare navnet hørtes retarda ut
Sitat av cookiesRGood Vis innlegg
Hva er egentlig anon toget?

Bare navnet hørtes retarda ut
Vis hele sitatet...
En gjeng anon-folk samlet seg og gikk rundt i skipet med guy fawkes-maske.
Og med "anon" mener du anonymous?
"Confused"
Sitat av cookiesRGood Vis innlegg
Og med "anon" mener du anonymous?
"Confused"
Vis hele sitatet...
ja, masse randoms som går rundt med guy fawkes maske og flagg.
Sitat av Eplegutten Vis innlegg

Vel, det ble for det meste spilt "mainstream" musikk, da innen hardstyle, dubstep, drum n bass, drumstep osv.

Greit nok, men av og til ble visse toner kutta som følge av for høy lyd (peak) og dama som var med på "morgentrimmen" gjorde ikke ting bedre for å si det sånn.
Vis hele sitatet...
morgen trim? på tg? synes tg har blitt litt for mye party og dill enn gaming, selv om det i og for seg er et party. hvor var freak rekka i forhold til alle sonene?
Sitat av AdolfCartman Vis innlegg
morgen trim? på tg? synes tg har blitt litt for mye party og dill enn gaming, selv om det i og for seg er et party. hvor var freak rekka i forhold til alle sonene?
Vis hele sitatet...
Nå handlet vel TG opprinnelig mer om det kreative, enn det handlet om gaming fra begynnelsen. Så i så fall kan man vel begynne å klage over at det er for mye gaming på TG. Men tidene forandrer seg, og det gjør folk også. Og sammen med dette har også fokuset til TG endret seg.
Sitat av AdolfCartman Vis innlegg
hvor var freak rekka i forhold til alle sonene?
Vis hele sitatet...
Vi satt i sector 5, party zone

http://www.gathering.org/tg12/files/content/news/id25/artikkelbilde_thumb_760.jpg
Omg er det mulig, skulle til å ta å spille wow litt nå, Boom! plutselig kom det en stor stygg boble, hvor det sto "Your account has been suspended becuase of suspicious activity" Alle vennene mine som satt på min rekke (vi har 12 stk) har fått kontoene sine bannet... Burde ikke TG, si ifra til Blizzard før lanet? Sørlanet og Polarparty har gjort det de siste åra.
Sist endret av WindowsLate; 8. april 2012 kl. 21:43.
Sitat av WindowsLate Vis innlegg
Omg er det mulig, skulle til å ta å spille wow litt nå, Boom! plutselig kom det en stor stygg boble, hvor det sto "Your account has been suspended becuase of suspicious activity" Alle vennene mine som satt på min rekke (vi har 12 stk) har fått kontoene sine bannet... Burde ikke TG, si ifra til Blizzard før lanet? Sørlanet og Polarparty har gjort det de siste åra.
Vis hele sitatet...
Banner de folk hvis de ser at dere spiller på samme nettverk? Hvorfor?
Sist endret av ParadiseCity; 8. april 2012 kl. 21:45.
Er nok fordi mange mennesker logger på samme ip, og så plutselig logger kontoene på hjemme hos deg igjen. Og da tror blizzard at det er powerlevling shit eller noe sånt.

Og nå må jeg vente på den H** trege supporten til Blizzard -.-
Ser ut som folk har oversett den, men Universitetet i Tromsø hadde også en stand. Denne var litt liten og ble litt oversvømt av de andre standsene rundt. Men om dere husker en multi-touch visningsvekk med et 13giga-pixel bilde av Tromsø, så var det da deres stand.
La oss håpe at neste års verdensrekordforsøk ikke er et anlegg med kapasitet till å spy ut 200 desibel da..
Sitat av Knudsen Vis innlegg
Der var det ikke lyd, der var det during fra bassen...

Nå er det bare å glede seg til Fredriktstad LAN, hvor folk som sitter 50 meter unna kommer og klager på logitech anlegg.

  • Komplett
  • Q-Pad
  • Gigabyte
  • Gunnars Optics
  • Universitetet i Oslo
  • Høgskolen i Østfold
  • Altibox
  • Noroff
Vis hele sitatet...
- og vi fra NITH . Morsomt da Jesse Cox kom og spilte Tekken med oss på standen, hehe.
Er det bare meg eller hva mener dere andre hvordan TG var i år? Jeg syntes personlig at det var dårlig. Savnet Trym på scenen. Og at hele scene opplegget var simpelt gjort? Da mener jeg at de burde hat litt mer utstyr, som f.eks lasere strobes osv, som det var ifjord. Gleder meg til neste år, da vår gruppe skal kanskje ha vår egen stand. Sier ikke mer info om den, men vil røpe litt til dere senere, når vi har fått klarert litt ting med TG arrangørene.
Er fornøyd med årets TG
Eneste jeg mislikte er de drittungene som løper rundt og kliner tannkrem i trynet og spruter vann på folk som sover.
Noen som så den laseren som var i taket noen ganger? De skrev ting med den og hadde noen veldig kule effekter.

Hva heter sånne lasere?
Hva koster de?
Hvor får jeg kjøpt det?

FYI: De satt på rad 15 seat 60 ish
Sitat av mroj Vis innlegg
Noen som så den laseren som var i taket noen ganger? De skrev ting med den og hadde noen veldig kule effekter.

Hva heter sånne lasere?
Hva koster de?
Hvor får jeg kjøpt det?

FYI: De satt på rad 15 seat 60 ish
Vis hele sitatet...
Så i hvertfall noen solgte en laser med ganske detaljerte speccs til 28.000 på irc'en.
Sitat av AdolfCartman Vis innlegg
fikk ikke dratt i år, men jeg lurer på en ting: hva slags musikk ble egentlig spilt på tg, siden folk klager så mye på akkurat det?
Vis hele sitatet...
På freakrekka gikk det mer i Sommer og skolefri samt andre melodi gramprix junior sanger og mange flotte klassikere! Masse bra allsangmusikk med andre ord, topp stemning.
Sitat av ParadiseCity Vis innlegg
Var det noen som filmet det anon toget? Jeg har lyst til å se hvor latterlig det faktisk var :P
Vis hele sitatet...
Sitat av cookiesRGood Vis innlegg
Hva er egentlig anon toget?

Bare navnet hørtes retarda ut
Vis hele sitatet...
Dere finner dem nok på artige.no om litt! De sa de skulle prøve å komme inn der. Ja, det er likeretarda og latterlig som det høres ut som.
Vet ikke om det var noen herfra, men møtte på en kar som heiv seg ned på en stol ved siden av en gjeng Anon-karer når de skulle ta bilde, med et herlig skilt der det sto " <----- RETARDS! "
Sist endret av Trollsauen; 9. april 2012 kl. 11:45.
Jeg er ikke for eller mot noe av disse "ANON" greienn. Men hvorfor alt hatet mot dem ?
Fy faen for noen raske dager!
Sitat av Erlnd Vis innlegg
Fy faen for noen raske dager!
Vis hele sitatet...
Sant! Tiden har gått veldig fort ja. Takk for noen fete dager med fete folk, utrolig morsomt å møte dere alle
Ja, sitter nå på rommet etter over 18 timers søvn og kan for første gang på mange dager høre meg selv puste. Takk for et awesome TG allesammen!
Det gikk alt for fort ja.. Blir nok Freakrekka neste år, de jeg dro med var for glade i å sove..
Sitat av Iluwu Vis innlegg
Jeg er ikke for eller mot noe av disse "ANON" greienn. Men hvorfor alt hatet mot dem ?
Vis hele sitatet...
Fordi det er synonymt med artige.no og 9gag og barn som er under 13 år gamle som tror de hacker fordi de har vært med på ddos-angrep mot noe de trolig ikke vet hva er.
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Fordi det er synonymt med artige.no og 9gag og barn som er under 13 år gamle som tror de hacker fordi de har vært med på ddos-angrep mot noe de trolig ikke vet hva er.
Vis hele sitatet...
Den er grei. Men blir ikke det som og ta alle under 1 kam?
Sitat av Iluwu Vis innlegg
Den er grei. Men blir ikke det som og ta alle under 1 kam?
Vis hele sitatet...
Om vi hadde omtalt hele anonymous worldwide som tapere - jo, men nå snakket vi vel om de kidsa som løp rundt på TG med slike masker da.
Sitat av Iluwu Vis innlegg
Den er grei. Men blir ikke det som og ta alle under 1 kam?
Vis hele sitatet...
Det er nøyaktig det samme.
Støtter delen av anon som jobber mot cos, dld og acta med lovlige demonstrasjoner og flyere, men ikke ddos-barna.
back to topic.
Sist endret av PerPerPerPer; 9. april 2012 kl. 14:07.
Men hvorfor er de tapere fordi det løper rundt med masker? Så det selv så jo rart ut. Men folk gikk jo rundt med merkligere ting en det?

Eller fordi NOEN av dem trur dem er haxxzor's fordi de har masken på?
Sitat av Iluwu Vis innlegg
Men hvorfor er de tapere fordi det løper rundt med masker? Så det selv så jo rart ut. Men folk gikk jo rundt med merkligere ting en det?

Eller fordi NOEN av dem trur dem er haxxzor's fordi de har masken på?
Vis hele sitatet...
Som du sa, de løpet rundt og kaller seg selv for medlem av anon, men vet jo såvidt hva anon driver med annet enn "HÆCKING".
Sitat av Iluwu Vis innlegg
Men hvorfor er de tapere fordi det løper rundt med masker? Så det selv så jo rart ut. Men folk gikk jo rundt med merkligere ting en det?

Eller fordi NOEN av dem trur dem er haxxzor's fordi de har masken på?
Vis hele sitatet...
Og at de bruker tg12 IRC kanalen til rekrutering av nye medlemmer, type "kom og kjøp maske, så er du medlem!"..
Zumqlex: Forresten, hvordan gikk det med MC-compoen? Så at dere kom på tredje, men at det kanskje hadde vært noe juks og greier?
Sitat av Huztle Vis innlegg
Zumqlex: Forresten, hvordan gikk det med MC-compoen? Så at dere kom på tredje, men at det kanskje hadde vært noe juks og greier?
Vis hele sitatet...
Venter fortsatt på svar på mail, sendte inn klage.
Har ikke fått premien enda, så jeg regner med at det skjer noe der borte.
Det som er moro, er at folka som sprang rundt mot masker ikke en gang vet om formålet til Anonymous og hva det egentlig er
Alt de vet, er sikkert at hacking er awesome og mega1337 og med en Guy Fawkes-maske blir du sånn.
har ett par kompiser som hadde kjopt seg en maske an ledern i "annon norge" http://www.anonnorway.org værste av alt var at "ledern" dems tjente fett på og selge masker når han hadde solgt ca 100 masker ellens for 100 kr stk.
Cookie Monstah ^_^
blir garantert freak frekka til neste år ^_^
Angrer på at jeg ikke dro dit.. Får ta turen neste år.
Jeg har en Guy Fawkes maske som jeg aldri kommer til å bruke i offentligheten igjen, Anon-barna har ødelagt rykte til masken.

Elsker V for Vandetta og karakteren V... men den gang ei.