Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 620
Hei!

Så på et klipp på youtube tidligere i dag som jeg nå ser er slettet, men det som er er at jeg har buffra den eller hva det heter og ikke lukket vinduet så jeg kan fortsatt se på klippet med mindre jeg ikke refresher eller lukker den.

Sleit litt med formuleringa så det er kanskje litt tåkete forklart :d noen som vet om det fortsatt er mulig å få lastet den ned?
Jeg tror da den ligger i midlertidige filer?
Man laster ned filmen når man ser den, også blir den slettet etterhvert (tror jeg)
Sist endret av Xernox; 3. august 2011 kl. 13:11.
Du kan nok ikke laste den ned nei. ettersom filmen alt er slettet fra youtube får du ikek tak i den når du skriver linken inn i programmet/nettsiden du bruker til å laste ned med. Det du kan gjøre er å bruke en screenrecorder som feks. Fraps til å filme alt du ser på skjermen. Da kan du lagre filmen og se den igjen.
swag
Ponyo's Avatar
Trådstarter
kay, får vel bare frapse det, takk a (: