Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 4232
Noen som har tips om billig, lett tilgjengelig og lovlig gøy utover det vanlige?
Aking, fjellturer og flyndrekastning er noen gratis/billige aktiviteter jeg kommer på, men som er ganske "vanlige"...

Jeg tror det morsomste du kan gjøre uten at det koster noe, er flashmob.
Du trenger bare en plan, et tidspunkt og en gjeng deltagere.

Flashmobs har blitt organisert via facebook med nesten for gode resultater: LONDON, England (CNN) -- Thousands of dancers jammed a major London train station in a Facebook-driven "flashmob" mimicking an advertisement for a phone company.

Her er et klassisk eksempel fra et kjøpesenter i 2007, hvor ca. 50 deltagere "stivnet" som statuer i 4 minutter samtidig: http://www.youtube.com/watch?v=X4GMXavfKPY

Dette eksemplet er rellativt lett å reprodusere om du har en nærbutikk og en gjeng deltagere som er villige til å låne bort 10min. av tia si på å forundre omverden.

Gratis, sosialt, uvanlig og kan gi deg et par tusen hits på youtube om noen har et "ok" mobilkamera...

Happy flashing
kulere enn du tror
tekace's Avatar
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Kjøp deg et luftgevær + kikkertsikte! Mange timer med moro
Tror heller han er ute etter noe rusgivende.
Du kan kjøpe lattergass på Jernia, sånne kremdispensere ^^ Men pass på så du puster imellom hitsa, kjedelig å få for lite oksygen.

Andre ting: Flein er lett tilgjengelig om høsten, bare sørg for å finne riktig sopp og legg til rette set og setting. Valmuefrø finnes på de fleste matbutikker, plant i hagen og høst inn 1 gram eller 2 med opium. LSA-holdige frø fins også i norske butikker, se etter Morning Glory, Blomman for dagen, Ipomea Tricolor, Heavenly Blue, Hawaiian Baby Woodrose. Muskatnøtt er en mulighet, jeg vil dog ikke anbefale dette da jeg har hørt mye dritt om det, men hør med brukeren "lille-nikotin", hun er vistnok glad i det. Ellers har vi benzoer som du finner i medisinskapet til besteforeldre. Om har en hostesaft som heter cosylan inneholder denne morfin, mulig å ekstrahere.
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Tror heller han er ute etter noe rusgivende.
Du kan kjøpe lattergass på Jernia, sånne kremdispensere ^^ Men pass på så du puster imellom hitsa, kjedelig å få for lite oksygen.

Andre ting: Flein er lett tilgjengelig om høsten, bare sørg for å finne riktig sopp og legg til rette set og setting. Valmuefrø finnes på de fleste matbutikker, plant i hagen og høst inn 1 gram eller 2 med opium. LSA-holdige frø fins også i norske butikker, se etter Morning Glory, Blomman for dagen, Ipomea Tricolor, Heavenly Blue, Hawaiian Baby Woodrose. Muskatnøtt er en mulighet, jeg vil dog ikke anbefale dette da jeg har hørt mye dritt om det, men hør med brukeren "lille-nikotin", hun er vistnok glad i det. Ellers har vi benzoer som du finner i medisinskapet til besteforeldre. Om har en hostesaft som heter cosylan inneholder denne morfin, mulig å ekstrahere.
Vis hele sitatet...
Da fikk vi alt som var ULOVLIG også da
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Aking, fjellturer og flyndrekastning er noen gratis/billige aktiviteter jeg kommer på, men som er ganske "vanlige"...
Vis hele sitatet...
Flyndrekasting er en vanlig aktivitet?! Nå følte jeg meg ganske kjedelig du
Sist endret av Bothrops; 19. mai 2011 kl. 09:37.
Sitat av winter Vis innlegg
Noen som har tips om billig, lett tilgjengelig og lovlig gøy utover det vanlige?
Vis hele sitatet...
Øl og vin er jo populært, men kanskje ikke "utenom det vanlige"?
Soulgrind#2828
tribalgoth's Avatar
billig lett tilgjengelig og ufattelig morro= MINECRAFT

angrer enda på og kjøpt det spillet ufattelig gøy og grave ut og lage massive undergrunns haller
Er du 18 år eller endrer, anbefale jeg deg virkelig og planlegge en guttetur !

* Roadtrip "Litt dyrt" men helvetes artig!
* Fjellturer "billig men faen så godt"!
Merk; Legal highs. Jeg tror han er ute etter lovlige rc's. Jeg kan dog ikke komme med noen eksempler, da jeg er uviten.
Kom deg opp på et høyt og bratt fjell som du kan velte stein fra!
Sitat av Knask Vis innlegg
Kom deg opp på et høyt og bratt fjell som du kan velte stein fra!
Vis hele sitatet...
Hehe vil ikke anbefale dette, ser får meg de stakkars tur folkene 500M nedenfor
Soulgrind#2828
tribalgoth's Avatar
Sitat av Knask Vis innlegg
Kom deg opp på et høyt og bratt fjell som du kan velte stein fra!
Vis hele sitatet...
detta får du KP for, da velting av stein ned fra fjell/steinbrudd er ufattelig gøy, og tillfredstillende, kjenner kreftene fra denne tunge steinen jobbe imot deg, og vips får du den utfor kanten, woop woop.
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Kjøre løssnø på vinteren gir meg frihet, så det kan kanskje være noe for deg.
Hopp trampoline, lær deg forskjellige triks som Frontflip, backflip, rodeo, misty 5 og 7
Fjellturer er nevnt over, veldig bra for kropp og sjel.
Sitt i byen å se på alle som går forbi, dette kan faktisk være ganske morsomt

Kun fantasien som setter grensene
Du kan prøve å velte kuer
er vel ikke ulovelig og Sniffe bensin, det er også litt uvanlig! problemet er jo potensielle skader
Sitat av Spelevinken Vis innlegg
Du kan prøve å velte kuer
Vis hele sitatet...
Nei, stakkars :/
Heller ku-skit bingo

Jeg pleier personlig å dra laksen når jeg kjeder meg, får en god dose dopamin og blir alltid litt ekstra kreativ og finner på noe gøy =)
Kjøre biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil !
Sitat av Spelevinken Vis innlegg
Du kan prøve å velte kuer
Vis hele sitatet...
Når ble det en "legal high"?
Sitat av Shellshock Vis innlegg
er vel ikke ulovelig og Sniffe bensin, det er også litt uvanlig! problemet er jo potensielle skader
Vis hele sitatet...
Potensielle?

Sitat av ostogskinke Vis innlegg
Når ble det en "legal high"?
Vis hele sitatet...
Hvis du leser resten av tråden finner du ut at nesten ingen av forslagene er Legal highs, nettop fordi OP ikke spesifiserte det i posten sin.
Sitat av CatastrophicRoadKill Vis innlegg
Potensielle?



Hvis du leser resten av tråden finner du ut at nesten ingen av forslagene er Legal highs, nettop fordi OP ikke spesifiserte det i posten sin.
Vis hele sitatet...
Men siden han postet i rusmiddelforumet under legal high er det vel underforstått.
Sitat av Knask Vis innlegg
Kom deg opp på et høyt og bratt fjell som du kan velte stein fra!
Vis hele sitatet...
Kjekt å gjøre i steinbrudd eller andre anleggssteder, men totalt idiotisk å gjøre i naturen.
Lovlig,billig og lett tilgjengelig gøy.. Høres ut som eksen min Skating og fisking er to hobbyer som kan være både dyre og billige. Får ok fiskestenger for 500kr,skateboard får du vel brukbare for 599kr. Hvis du mener legals som noen peker til har jeg ikke mye å anbefale, men selv liker jeg godt salvia, hvis du skal prøve dette bør du lese deg godt opp på det,respektere det og ha med en sitter,da det kan være veldig heavy. Og ikke gå rett på 60x!
Sist endret av Hydroide; 19. mai 2011 kl. 15:27.
Sitat av brsbent Vis innlegg
Merk; Legal highs. Jeg tror han er ute etter lovlige rc's. Jeg kan dog ikke komme med noen eksempler, da jeg er uviten.
Vis hele sitatet...
Flere forslag her som kan gi litt adrenalin da
Er ikke det en av de billigst og deiligste lovlige måtene å ruse seg på derute veit ikke jeg
Sitat av henrikxt Vis innlegg
Kjekt å gjøre i steinbrudd eller andre anleggssteder, men totalt idiotisk å gjøre i naturen.
Vis hele sitatet...
Ikke noe mer idiotisk enn at stort sett hele gjengen som har postet i denne tråden har kommet med irrelevante forslag ettersom tråden skal omhandle legal highs.

Beklager, trådstarter.