Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2007
Hei!

For et par år tilbake var det en kompis som kjøpte "Fransk plate" altså 100g lys hasj i tynn plate (0,4 cm tykk kanskje). Dette viste seg å være av heller dårlig kvalitet å han valgte å kaste det. Men kommer til å tenke på en ting som sikkert kan gjøres hvis man ikke vil tape de pengene man har brukt og heller få profit. Hva med å pensle den franske med JWH 018? Vil dette funke? Ville det gå ann å selge dette som gode greier?

En siste ting, er JWH vannløselig? (alkohol, fett mm..?)

Tanker om dette?
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Hvis du har et snev av respekt for dine medmennesker vil du informere kundene om at den er pensla med research.chemicals, det har ikke vært i omløp lenge i forhold til cannabis, og langtidseffektene er ikke veldig godt dokumentert. En overdose er helt forjævlig og et helt annet kaliber enn hasj.
Ja, du kan selge den som good shit, men noen vil merke ugler i potetmosen.

Det kan vistnok løses opp i aceton
Sist endret av Bothrops; 14. mai 2011 kl. 00:31.
Trådstarter
Dette er rent teoretisk sett, du så kanskje at jeg refererte til en hendelse for noen år siden? Men se bort i fra om du er århundrets doucebag som faktisk gidder å gjøre noe sånt. Men vil dette lønne seg iom at du får solgt det? Må man bruke store mengder JWH?

Ville forresten ikke solgt noe greier som har rørt aceton. Ingen som vet om det løser seg i Isopropyl-2 eller Isopropanol? Dette fordamper med en gang og vil jo ikke sette smak eller lukt..?
Det lønner seg nok veldig ja, da du trenger veldig små doser JWH for å oppnå rus, vil nok 1gram jwh dekke en hel plate...
Hva er forresten problemet med aceton, det fordamper helt bort det også.

http://www.youtube.com/watch?v=mMVw94yRTUc
Sist endret av Dr Dizzy; 14. mai 2011 kl. 00:55.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Aah noen år siden ja så ikke den, sorry.

Trur kanskje det vil fordeles bedre hvis du bruker noen røykbare urter istedet for tørr gammel hasj.
Har lest at mange bruker noe som heter damiana, kjenner ikke til prisen, men jeg vil tro det er billigere.
De løser stoffet opp i aceton, sprayer det på urtene og lar acetonen fordampe.
Sitat av Martinsh Vis innlegg
Ville forresten ikke solgt noe greier som har rørt aceton.
Vis hele sitatet...
Jeg støtter på ingen måte salg av stoffer som inneholder "hemmelige ingredienser", men just for the record er det helt greit å bruke aceton til slikt. Det fordamper lett og etterlater ikke smak etc. Det er helle ikke voldsomt toksisk.
Trådstarter
Men hele poenget er jo at man ikke skal kaste hasjen å kjøpe noe annet Den smakte vistnok bra og luktet bra den plata, så den mangla bare effekten. Er jo ikke noe problem å blande aceton og JWH for å så pensle/påføre på ei plate vel?
Sitat av Martinsh Vis innlegg
Men hele poenget er jo at man ikke skal kaste hasjen å kjøpe noe annet Den smakte vistnok bra og luktet bra den plata, så den mangla bare effekten. Er jo ikke noe problem å blande aceton og JWH for å så pensle/påføre på ei plate vel?
Vis hele sitatet...
Det vil la seg gjøre, ja.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Jeg har sett folk som mekker ved å sette fyr på hele klumpen sin for så å la den brenne i noen sekunder. Da vil jeg tro jwh-laget på utsiden brent opp før man faktisk fikk røyka det. Igjen må folk vite hva de får. Når all "fengen" ligger på utsiden kan det bli litt slitsomt å mekke hvis du ikke kan varme det opp på vanlig vis.
Sist endret av Bothrops; 14. mai 2011 kl. 01:13.
Trådstarter
Skjønner hvor du vil hen felix_poker. Er vell uetisk å selge noe som ikke er hva det skal være (Ironien). Men JWH er i vinden for tiden, så hadde det vært i dag så tror jeg ikke folk hadde stussa så mye på at det hadde vært JWH på hasjen.
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Jeg har sett folk som mekker ved å sette fyr på hele klumpen sin for så å la den brenne i noen sekunder. Da vil jeg tro jwh-laget på utsiden brent opp før man faktisk fikk røyka det.
Vis hele sitatet...
Da kan man vell bare løse opp hasjen i aceton og blande jwh oppi smøra og presse den sammen til en tynn plate igjen mens acetonen fordamper.
Trådstarter
Hva med å løse opp hele plata i alkohol/aceton for å så fusjonere det med JWH? Da vil det jo ligge JWH jevnt over i plata? Eller er dette i det hele tatt mulig?

Mr. Dizzy kom før meg her

Tror du kompis var forbanna når han brukte masse penger på en plate som bare var for looks eller? (Ja, han var 16 år og dum som ikke prøverøyka) Men hvis du blir opplyst om at det er JWH har du ingenting å grine for? Da er det jo opp til deg selv om du har lyst til å kjøpe eller ikke. Men er enig med felix mtp at det blir feil å selge det som hasj. Men vil jo heller ikke by på noen store problemer å få solgt det som hasj+JWH
Sist endret av Martinsh; 14. mai 2011 kl. 01:14.
ArbeidsledigProletar
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Aah noen år siden ja så ikke den, sorry.

Trur kanskje det vil fordeles bedre hvis du bruker noen røykbare urter istedet for tørr gammel hasj.
Har lest at mange bruker noe som heter damiana, kjenner ikke til prisen, men jeg vil tro det er billigere.
De løser stoffet opp i aceton, sprayer det på urtene og lar acetonen fordampe.
Vis hele sitatet...
Løse det opp i aceton og vann, for så å dynke det i en form som tåler varme(glemt ordet, forbandet), sett på stekeovn på lav varme med vifte, åpne vinduer og avtrekk.
Om du får JWH-18 i pulverform skal du være jææævlig forsiktig med doseringen. Jeg tviler på at det er rimelig å anta at man skal klare å få til en god dosering med å "pensle" JWH-18 på ei plate.
Forøvrig vil jeg si at JWH-18 er noe drit, og om man først må røyke syntetisk weed finnes det nå bedre alternative stoffer.
Sitat av Martinsh Vis innlegg
Skjønner hvor du vil hen felix_poker. Er vell uetisk å selge noe som ikke er hva det skal være (Ironien). Men JWH er i vinden for tiden, så hadde det vært i dag så tror jeg ikke folk hadde stussa så mye på at det hadde vært JWH på hasjen.
Vis hele sitatet...
Jeg hadde ihvertfall gitt den personen grisejuling hvis jeg hadde funnet ut noe slikt. Selv om jeg vet at det begynner å bli vanlig idag trenger ikke jeg å være ufrivillig forsøkskanin.
Om du pensler JWH-xxx på hasjen å selger det uten å fortelle så måtte du (unnskyld utrykket) brenne i helvete! For et møkka stoff de der JWH-xxx greiene er.

vet om så mange som har freaka ut og hatt pansernoia etter å ha røyka JwH i noen dager. Tror også at det fremkaller psykose på folk som er litt svak for det, har 1kompis som løp 5kilometer i sokkelesten på snø etter at han prøvde å rive av seg kjeven hjemme hos meg. Har sett så mange Hverdagsrøykere forbanne JwH, og jeg gjør det selv.

Å i heletatt pensle hasj med JwH istede for å selge det seperat høres ut som en oppskrift for utbuffing og noe som kommer til å senke standarden på røyken her i landet enda lavere.

Ikke kjøp dritthasjen!!! kjøp god hasj til god pris. støtt dealerne som leverer godt!
Sitat av Sondre Vis innlegg
Om du pensler JWH-xxx på hasjen å selger det uten å fortelle så måtte du (unnskyld utrykket) brenne i helvete! For et møkka stoff de der JWH-xxx greiene er.

vet om så mange som har freaka ut og hatt pansernoia etter å ha røyka JwH i noen dager. Tror også at det fremkaller psykose på folk som er litt svak for det, har 1kompis som løp 5kilometer i sokkelesten på snø etter at han prøvde å rive av seg kjeven hjemme hos meg. Har sett så mange Hverdagsrøykere forbanne JwH, og jeg gjør det selv.

Å i heletatt pensle hasj med JwH istede for å selge det seperat høres ut som en oppskrift for utbuffing og noe som kommer til å senke standarden på røyken her i landet enda lavere.

Ikke kjøp dritthasjen!!! kjøp god hasj til god pris. støtt dealerne som leverer godt!
Vis hele sitatet...
Kan være enig med deg i det! har selv lakt merke til at jwh er et stoff man ikke skal tulle for mye med og at det kan fremkalle paranoid tankegang.
Don't do it. Plutseli tenker han som nettop har kjøpt det: "Å fyfaen for noe bra shit" Jeg fyrer opp en til jeg ass! Neste som skjer er at han ligger dær med tidenes værste tripp og ringer sykebilen. Tro meg, har skjedd med venner.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
JWH-018 vil IKKE funke på hasjen. De fleste varmer/brenner hasjen når den skal mekkes, og dermet brenner JWH'en opp fort som juling.