Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1413
Hei freaks. Har nettop funnet en hasj bit som har ligget urørt siden februar uten noensomhelst pakkning. Den har teknisk sett tørket ut siden Februar.

Så spørsmålet mitt er:
Kan denne biten ennå røykes? Kan tørket/gammel hasj være bra?

Er gankse mye. sikkert 10-15g. lukter som vanlig hasj.
Det er vel bare å prøve?
Jeg har funnet noe gammel hasj før som funket helt greit. Go for it!
Er du så innrøyka at du faktisk glemmer 15G?
Ta deg en tur til Bergen, så kan jeg teste den for deg
Som sagt over, det er vel bare å fyre opp keefen det?
Eneste er at du kanskje må mekke litt heftigere enn til vanlig.

Men hvordan i all verden har du klart å miste 10-15g?
Sitat av Deadhorse Vis innlegg
Men hvordan i all verden har du klart å miste 10-15g?
Vis hele sitatet...
Det er utrolig hva oss stonere får til. En jeg kjenner klarte å prestere å kaste en femmer tjall ut vinduet fordi han trodde det var en gammel kakebit (han ryddet). Vi får til å miste det meste.

Til TS: er bare å fyre det opp, funker garantert enda.
Light it up! Må bare mekke litt bedre en tidligere.. Er ganske sikker på at det er funk enda ^^ Enjoy!
Den har nok blitt tørrere, og en del THC har nok dekomponert til CBN. Rusen vil være mer down og den vil smake sterkere, kanskje brenne bedre, avhengig av mengde plantemateriale i den. Men fungere gjør den nok lenge, kan sikkert ligge 3-4 år og fremdeles fungere helt greit, til og med uten forpakning, så lenge det er hasj og ikke weed.
Før den hasjbiten kom til deg, har den antageligvis ligget "urørt" dobbelt så lenge som fra februar til nå. Det er ikke vanlig å få tak i så fersk hasj i norge uansett.

For at den skal være like god som den var når den ble laget, skal den helst ligge et kjølig sted, men siden det ikke er mer enn et halvt år det er snakk om her så kommer til å smake så å si helt likt som den gjorde i februar.