Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1134
Vil komme meg inn i passord databasen til et tekstbasert nettspill for å hente ut en innaktiv bruker jeg vil ha.

For å komme meg inn i passord databasen, må jeg skaffe hash databasen ettersom jeg forstår. Og må deretter finne en exploits for å få tak i hash`en.. Men hvor og hvordan leter man etter en exploits for å finne akkurat den hash`en?
Spillet inneholder allerede fullt av bugs og har mine mistanker om adminen er en dårlig programmerer.
Kommer helt ann på hvilket system siden har og hvor flink administratoren er med å holde siden sin oppdatert og trygg

er det en stor side du skal bryte deg inn på?

Blir vanskelig hvis du ikke har gode kunnskaper om dette,

start med å samle informasjon først du, Dette er ikke en enkel sak
Det du egentlig vil vite, er hvordan man får ut data fra en database på internett.

Dette kalles for hacking. Og skal du klare å hacke noe, må du ha ganske mye kunnskaper om ting. Fordi det fins hundrevis av måter å hacke på. Og hver av metodene tar mange timer å lære seg.

Med mindre du har så mye tid til overs, og virkelig går inn for det, må du få en venn til å gjøre det for deg, eller betale noen for å gjøre det.

Det som er mest sansynlig, er at du kan få tak i passordet til den inaktive kontoen din med "sql injection". SQL_injection