Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 687
Hei

Jeg lurte på om noen vet om prog eller lignende for å få backup av hele mandriva, eller iallefall de filene jeg behøver for att alt skal komme tilbake til normalen, etter att jeg har kødda det til? Ja det skjer.

mvh D
Definér "tilbake til normalen". En fresh install vil jo alltid komme tilbake til utgangspunktet.

Når det er sagt, så er linux generelt veldig tilbøyelig når det kommer til repair av systemer. Har du et spesifikt problem?
CloneZilla vil hjelpe deg å ta backup av systemet ditt gratis, hvis dette er ønskelig.

atlef.
Hei

"problemet" er vel det att jeg klarer å kødde ting til, som ender med att jeg må installere på nytt. Jada skjønner jo att en fresh installasjon av mandriva kommer tilbake til utgangspunktet. Men jeg tenkte att det kunne finnes ett prog eller lignende som gjør att man kan gå tilbake til f eks sist man kjørte backup.

Sånn att alle settings, mail, nettleser og andre innstilinger er på plass slik jeg egentlig ville ha det.

mvh D
Hey

Takker for den, skal testes Må bare hente noen cd-r først