Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 2606
Hei

Vurderer å selge receiveren og høytalerne til fordel for en lydplanke, men lurer på hva jeg burde sette som pris på finn.no for å ha en kurant sjans til å få solgt i løpet av en rimelig tid. Oppsettet er som følger:

-Et par Klipsch F1 fronthøytalere
-En Klipsch C1 center
-En XTZ W12.16 sub (matt lakk, ikke piano)
-Denon AVR1910 receiver
-2 bakhøytalere av merke Pioneer, kjøpt for ca 1500 på tilbud på Elkjøp for noen år tilbake

Alt fungerer som det skal og er forholdsvis ripe-fritt og helt.

På forhånd takk for svar!
Pleier ligge en del av dette ute så ikke ha for store forventinger. Det er nok av ungkarstilfeller hvor det dukker opp en kvinne som skal bli kvitt sånne festligheter til fordel for potteplanter (og en stusselig lydplanke). Se litt på hva som ligger på finn.no.

50% av nypris er et greit utgangspunkt. Litt avhengig av hvor gammelt det er. Kjapt søk så ser det ut som flere av komponentene er +/- 10 år så det taler jo ikke helt til din fordel. Se an responsen, legg deg gjerne litt over hva du mener er minstepris og gi rom for pruting. Folk liker pruting. Kjapp synsing så hadde jeg nok lagt meg godt under ti lapper. 8000,?