Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 4016
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei freaks!
Tenkte å legge en lapp med LSD på tunga og strolle litt rundt i Oslo. Er veldig skjeldent i "storbyer", så det er egentlig stas nok å vandre rundt å observere mennesker. Men jeg vil gjerne ha forslag til steder jeg burde stikke innom! Elver, parker, utkikspunkter, utstillinger, markeder, butikker osv. Gleder meg veldig til å ta tbanen f.eks, tror det blir en morsom opplevelse!
jamen yolo da.
luni's Avatar
Hvis du tenker i nærmeste fremtid så burde du kanskje se Murakami på Astrup Fearnley-museet. Varer til 14. mai.
Ta t-banen til Nydalen. Derfra kan du gå langs Akerselven hele veien ned til Grønland. (bare nedoverbakke og mye å se på)
Sitat av ojje3333 Vis innlegg
Ta t-banen til Nydalen. Derfra kan du gå langs Akerselven hele veien ned til Grønland. (bare nedoverbakke og mye å se på)
Vis hele sitatet...
Eller ta toget/bussen til Kjelsås og gå hele veien fra Maridalsvannet.
Anbefaler Ekeberg Skulpturpark! Masse tura skulpturer, ikke alt for mye folk og flott utsikt
Ekspert på påstander
Bruk bysykkel hvis dere skal fra a til b eller bare sykle rundt i Oslo. De har korttidsleie for bysykkel for både 24 timer og 3dager! 49 kr for 24 timer og 3 dager for 99 kr. Fantatisk transportsmiddel for å oppleve Oslo og observere mennesker. Men kanskje ikke helt ideelt på LSD trip:P
Botanisk Hage - gå inn i veksthusene med tropiske planter, er som å være i jungelen.

Akerselva oppe fra Nydalen og oppover er kult sted å vandre. Ta båten ut til en av øyene i Oslofjorden om været er fint. Bra trippested, med mulighet for å bade i fjorden.

Ta bussen opp i Maridalen og bare gå deg vill i nordmarka.
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tusen takk for mange gode forslag! Oslo høres ut som en flott by å trippe i, nå gleder jeg meg enda mer!
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Botanisk Hage
Vis hele sitatet...
I second this! Dra til Botanisk Hage på Tøyen. Det er gratis og er helt rått på syre. Jeg sneik meg inn der en natt og tura rundt på opptur av sterk lsd i fleere timer helt til en vakt sendte oss ut når klokka var halv 9 på morningen.