Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2594
Dette burde være latterlig enkelt - jeg har lastet ned en sang i itunes, alt jeg vil er å klippe bort en bit i starten og på slutten for å redusere lengden, og lagre den "nye" utgaven i mp3-format. Den skal brukes til en opptreden. Hvordan kan jeg lettest mulig få til dette?

Jeg har lastet ned feks. Audacity men skjønner ingenting, er ok flink med pc, by all means, men aldri brukt slike programmer før. Alt for mye funksjoner. Tar imot tips til apper/programvare til mac eller iphone. Ville vært utrolig takknemlig, har brukt unødvendig mye energi på dette nå

Ugh. Nå skjønner jeg hvordan pensjonister på datakurs har det.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Finn ein tuturioal til audacity.

http://manual.audacityteam.org/man/tutorials.html er eit greit utgangspunkt.
Evt. kan du sende meg lydfilen og angi start/slutt-tid, samt om du ønsker fade in/out, så skal jeg fikse det for deg.
Sitat av Pope Vis innlegg
Evt. kan du sende meg lydfilen og angi start/slutt-tid, samt om du ønsker fade in/out, så skal jeg fikse det for deg.
Vis hele sitatet...
Altså, thats an offer I can't refuse. Ca. fantastisk. Sender deg en PM