Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2792
Prøvde å ta til meg feedbacken jeg har fått tidligere og roe ned produksjonen noen hakk. Hva er dette for noe egentlig? Trap? Bass House?

https://soundcloud.com/morty_mali/rush-it-up
http://bildr.no/thumb/clQ4UlBX.jpeg
Lydene i seg selv er kule og bassen er fet; men det virker litt rotete. Ting kommer brått på(tenker komponering her), det er veldig mange ting oppå hverandre og mye av det virker urytmisk - er tross alt beats det handler om. Prøv å ta deg god tid på hvert enkelt element slik at ting klinger bedre sammen.

Sjekk ut andre trapartister, ta inspirasjon og bland stilene sammen. Lykke til videre!
Takk for responsen mann! Atter en gang for mye shit samtidig ja, faen heller Skjønner ikke helt hva du mener med at noe av det virker urytmisk da, men nå har jo jeg hørt meg blind på beaten for lenge siden. Mener du trommene eller?
Sitat av Morty Mali Vis innlegg
Takk for responsen mann! Atter en gang for mye shit samtidig ja, faen heller Skjønner ikke helt hva du mener med at noe av det virker urytmisk da, men nå har jo jeg hørt meg blind på beaten for lenge siden. Mener du trommene eller?
Vis hele sitatet...
Trommer og perkusjon generelt ja. Om du får litt "blindhet" under produksjon, så send det du har laget til et par folk slik at du kan få en "underveisvurdering". Liker å gjøre dette selv - etter å ha spilt av sangen 1000 ganger så er det lett å glemme noe.
Skjønner hva du mener nå når jeg har fått litt avstand til låta Sender forsåvidt gjevnlig materialet mitt til venner og kjente for feedback, men de fleste har vansker med å gi spesifikk kritikk. Kjenner dessverre ikke mange musikere og de jeg kjenner holder ikke på med trap. Det er en av grunnene til at jeg liker å poste bråket mitt her på freak. Nådeløs, ærlig og konstruktiv kritikk er gull verdt!