Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 635
Har spart opp 250.000 kr og skal nå begynne første reise. Blir å reise mer senere i år..

Har i lang tid tenkt på å flytte til utlandet senere i livet, så ser på denne reisingen som en mulighet for å se etter et nytt hjem hvor jeg kan stifte familie etterhvert.

Kriterier til destinasjon;

- Lite eller nærmest ingenting turister
- Gjerne bortgjemt by som de fleste ikke vet om engang
- Pene damer
- Fin arktitektur
- Helst et sted med sol store deler av året, men ikke et krav
- Land med relativt stabil økonomi

Som dere ser, kan det være stort sett overalt i verden, men jeg er helt blank og ønsker gjerne tips. Ser for meg at jeg vil holde meg innen europa eller amerika. Har du vært en avsideliggende plass i utlandet og vil anbefale den? Rop ut!
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av Kunitsyn Vis innlegg
Har spart opp 250.000 kr og skal nå begynne første reise. Blir å reise mer senere i år..

Har i lang tid tenkt på å flytte til utlandet senere i livet, så ser på denne reisingen som en mulighet for å se etter et nytt hjem hvor jeg kan stifte familie etterhvert.

Kriterier til destinasjon;

- Lite eller nærmest ingenting turister
- Gjerne bortgjemt by som de fleste ikke vet om engang
- Pene damer
- Fin arktitektur
- Helst et sted med sol store deler av året, men ikke et krav
- Land med relativt stabil økonomi

Som dere ser, kan det være stort sett overalt i verden, men jeg er helt blank og ønsker gjerne tips. Ser for meg at jeg vil holde meg innen europa eller amerika. Har du vært en avsideliggende plass i utlandet og vil anbefale den? Rop ut!
Vis hele sitatet...
Jeg har en del familie i en liten landsby i nor-Italia og er der "ofte". Det er mosaikk en del av lokalkulturen og bygningene er sånn typisk gammel-italia du ser på film, ser veldig kjelden turister når jeg er der. Husk at dette bare en en liten landsby! Den heter forøvrig Istrago, ligger i Spilimbergo som igjen ligger like ved foten til alpene og en time unna Venetzia.

Edit: Tjohei! Inlegg nr. 500!

Edit: Det er også en veldig kjent mosaikk skole i nerheten som jeg ikke husker navnet på, og den lille byen ligger ikke langt unna Milano

Det er også en god del fine jenter der, men det er ikke noen sandstrand i syden når det gjelder kvantitet..
Sist endret av Echuz; 7. mai 2011 kl. 00:36.