Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 742
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som har erfaring med hippie flip og har gode tips og erfaringer og dele?
Jeg har gjort det et par ganger tidligere og har alltid tatt mdma først for og slippe en hard comeup. Det har fungert fint for meg.
Jeg tenker 180mg mdma + 90mg etter to timer. 1,5 g sopp 1 time etter mdma ca. Lager te av soppen.

Er det noe i veien for og røyke DMT etter peak?
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Det finnes flere variasjoner av en hippie flip enn det er stjerner i det observerbare universet. Oppturen på sopp og spenningen før man tar MDMA er halve moroa. Derfor synes jeg man skal ta soppen først og MDMA under peaken til soppen. Når MDMA er i systemet vil den kaste skygge over sopprusen og stemmningen blir helt annerledes. Denne rekkefølgen gjør at man kommer ned fra begge rusmidlene samtidlig, det er meget behagelig. Redosering er ikke anbefalt, men antar de fleste gjør det uansett.

Cappys Hippie Flip
T 0:00 Sopp
T 1:00 MDMA
T 3:00 MDMA redosering

Du tar for mye MDMA, anbefaler deg å følge retningslinjene til Rollsafe.org som er skrevet opp nedenfor. DMT under Hippie Flip blir bare rot, styr unna det.

Guideline for MDMA: More conservatively, 1.5 mg/kg (with a max of 120 mg even if you weigh more than 80 kg) for the entire session including booster doses. More realistically as we know many people want more, try and keep to no more than your weight in kg, plus 50 = total dosage in milligrams for the session.
Vis hele sitatet...
Sist endret av Cappy; 29. desember 2019 kl. 16:16.