Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1190
Hola.

Spilleren i bilen sluttet plutselig å fungere etter at det luktet svidd noen minutter før. Jeg har testet spilleren i en annen bil og er sikker på at det ikke er noe i veien med den. Derfor mistenker jeg at det rett og slett kan være en ledning som er svidd av e.l. slik at den rett og slett ikke får strøm.

Noen tanker om hva som kan være galt? Alle sikringer er sjekket og i orden (både på selve spilleren og i "sikringskapet"). Jeg kan absolutt nada om elektronikk og ledninger, men setter pris på alle svar uansett!
Om det luktet svidd er det antagelig ei ledning med brudd eller klem. Sjekk pluss (rød og gul) og jording (svart/brun). Om feilen ligger vanskelig til langt inni dashbord kan det være like greit og trekke nye ledninger. Strøm fra tenning, jording fra karrosseri.
Sulten
knewt_'s Avatar
Trådstarter
Skjønner, muligens som jeg fryktet altså. Skal ta med meg det videre og få padre til å titte på det!