Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 3983
Så at det var en tidligere som hadde skrevet om at ''SeK'' er tagget overalt i tromsø..

For og svare på dette og til alle andre som lurer er det en ''gjeng'' med ungdommer av untenlandsk opprinnelse, de mener de er ''mafia'' tromsø og tror de er veldig fet av seg, om noen er fra tromsø vet dem hvor stakkevollan er og at det er ''ghettoen'' i tromsø, og der holder ungdommene til.
Fordi dem har smørrkniv i baklomma og spikka seg ett knokejern så tror dem at dem ''eier'' norge. Akkurat det har jeg hørt dem si, men lit off topic..

Akkurat hva ''SeK'' står for vet jeg ikke her og nå, men det finner jeg fort ut av. Nå vet dere iallfall hvem som står bak dette tøvet

Og for dem som lurer er navnet mitt ''ghettokid'' tilfeldig, og nei. er ikke en av dem, er så norsk som jeg kan bli
Sist endret av ghettokid; 16. november 2010 kl. 09:02.
Driver disse "kidsa" med noe kriminelt?
Hvorfor opprette en ny tråd når du kan svare i den som allerede eksisterer?
opprettet ny tråd fordi den andre var slettet ;p

Ja, er en del hasj og andre stoffer, en del trøbbel og stjeling
Sitat av ragedAsian Vis innlegg
Driver disse "kidsa" med noe kriminelt?
Vis hele sitatet...
Grafitti er da ulovlig.
Ja det er det og, vil si dette er alvorlig ettersom at det er tagget over alt. Og da mener jeg 500 plasser og garantert mere enn det. Men som sagt driver de med mye annet tøv og
Sitat av Poopur Vis innlegg
Grafitti er da ulovlig.
Vis hele sitatet...
a FUN Crime
BombTheSystem: Jeg kommer hjem til huset deres og tagger "Sug meg" på huset deres, men du syntes jo det er morro så
Sitat av ghettokid Vis innlegg
Ja det er det og, vil si dette er alvorlig ettersom at det er tagget over alt. Og da mener jeg 500 plasser og garantert mere enn det. Men som sagt driver de med mye annet tøv og
Vis hele sitatet...
Fette fame ffs! SEK er en legende i Tromsø!,

Mene hvorfor lurer du på dette? Virker ikke som du er så intresert i street art at det gjør no?

Sitat av onClipEvent Vis innlegg
BombTheSystem: Jeg kommer hjem til huset deres og tagger "Sug meg" på huset deres, men du syntes jo det er morro så
Vis hele sitatet...
Han tagger før det meste på komunen sine vegger å ikke private, dette vet for det meste alle taggere..

Å tagge på husveggen er bare for å vise hat mot personen.
Sitat av BombTheSystem Vis innlegg
Fette fame ffs! SEK er en legende i Tromsø!,

Han tagger før det meste på kommunen sine vegger å ikke private, dette vet for det meste alle taggere..

Å tagge på husveggen er bare for å vise hat mot personen.
Vis hele sitatet...
First of all, verken jeg eller noen andre av de jeg kjenner har noen aning om hvem "SEK" er, og h*n/de har vært på flere private vegger, private gjerder etc og lekt seg også.
Sist endret av Elemental; 17. november 2010 kl. 15:56.
Sitat av Elemental Vis innlegg
First of all, verken jeg eller noen andre av de jeg kjenner har noen aning om hvem "SEK" er, og h*n/de har vært på flere private vegger, private gjerder etc og lekt seg også.
Vis hele sitatet...
Jaja, fuckups? Kjenner mange som gjør det bare før å være jævli men andre gjør det for det meste på komunen sine vegger å bussstopp feks.
Sist endret av BombTheSystem; 17. november 2010 kl. 16:00.
Sitat av BombTheSystem Vis innlegg
Jaja, fuckups? Kjenner mange som gjør det bare før å være jævli men andre gjør det for det meste på kommunen sine vegger å bussstopp feks.
Vis hele sitatet...
Så "SEK" er flere personer? Eller en person? Taggene ser ihvertfall identiske ut. Siden det virker som du har info om personen så kan du jo legge litt ut?
[quote=BombTheSystem;1893987]Jaja, fuckups? Hørt at mange gjør det bare for å være jævlig, men de fleste gjør det vell for det meste på komunen sine vegger?
Om det er på komunens gjerder eller bygningsvegger, eller om det er på per gunnar sitt gjerde er da uviktig, det er fortsatt en ufatteli tåpelig ting og gjøre, greit. jeg syntes at folk som vil tagge og kan det og tagge skal kunne få lov til det, da snakker jeg av egen lomme. alle sammen i det og det fylge eller tettstedet sparer opp penger til en svær helvettes murvegg. eller får en plass fra staten og tagge, og om det fortsatt oppstår _veldig_ mye tagging så mister de retten sin. Nå snakker jeg tagging, og ikke en shitkid som tagger kun ''SeK'' uansett hvor han er hen. Det er latterlig og teit. om noen i det minste viste hvem han og de er hadde det vært en sak, men det er snakk person(er) ingen vet hvem er.. noen vet det såklart men mesteparten tenker ikke annet en gud for en taper, så joda.. der har han virkelig ordnet seg ett rykte

og street art? DETTE er street art : http://www.european-street-painting....reet%20art.jpg


Når en drittunge tagger Sek fordi det er ''kult'' er det ingen ting annet enn stakkarslig
Sitat av Fjellsamen Vis innlegg
Om det er på komunens gjerder eller bygningsvegger, eller om det er på per gunnar sitt gjerde er da uviktig, det er fortsatt en ufatteli tåpelig ting og gjøre, greit. jeg syntes at folk som vil tagge og kan det og tagge skal kunne få lov til det, da snakker jeg av egen lomme. alle sammen i det og det fylge eller tettstedet sparer opp penger til en svær helvettes murvegg. eller får en plass fra staten og tagge, og om det fortsatt oppstår _veldig_ mye tagging så mister de retten sin. Nå snakker jeg tagging, og ikke en shitkid som tagger kun ''SeK'' uansett hvor han er hen. Det er latterlig og teit. om noen i det minste viste hvem han og de er hadde det vært en sak, men det er snakk person(er) ingen vet hvem er.. noen vet det såklart men mesteparten tenker ikke annet en gud for en taper, så joda.. der har han virkelig ordnet seg ett rykte

og street art? DETTE er street art : http://www.european-street-painting....reet%20art.jpg


Når en drittunge tagger Sek fordi det er ''kult'' er det ingen ting annet enn stakkarslig
Vis hele sitatet...
Street art går jo også under et bra piece, men sier meg helt enig i at SEK kunne fått ordna seg en litt bedre tagg men trur han bryr seg mer om å få den opp så mye som mulig
Men og tagge sek er ikke ett bra piece! :P
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
BombTheSystem: Jeg kommer hjem til huset deres og tagger "Sug meg" på huset deres, men du syntes jo det er morro så
Vis hele sitatet...
åkomaaaaan! det er sånn off topic shit som gjør at ALLE graffiti trådene blir til diskusjoner om hvorvidt det er stygt å være "tagger" eller ikke, så VÆR SÅ SNILL stay OT!
Sitat av Fjellsamen Vis innlegg
Men og tagge sek er ikke ett bra piece! :P
Vis hele sitatet...
Alt det du sier, får alle som faktisk driver med SKIKKELIG street art, til å se ut gjeng med aper, som deg selv.

Å tagge SeK overalt, og drive med såkalt "fuckups" er ikke noe kult, på noen som helst måte, og jeg hadde fått han til å spise all malingen sin om jeg hadde sett han.
Sitat av Fjellsamen Vis innlegg
Men og tagge sek er ikke ett bra piece! :P
Vis hele sitatet...
Har jo ikke sakt det men han har vært me på flere gode throwups da!

Sitat av Almenning Vis innlegg
Alt det du sier, får alle som faktisk driver med SKIKKELIG street art, til å se ut gjeng med aper, som deg selv.

Å tagge SeK overalt, og drive med såkalt "fuckups" er ikke noe kult, på noen som helst måte, og jeg hadde fått han til å spise all malingen sin om jeg hadde sett han.
Vis hele sitatet...
Dette er en gjeng for det første å kødderu me de så er du fuck't....
Høres ut som du har erfaringer med dem, eller kanskje er med dem?
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Høres ut som du har erfaringer med dem, eller kanskje er med dem?
Vis hele sitatet...
Næi man, har bedre handstyle en de as, men har hørt mye rart om dem
Ingen med respekt for seg selv eller "gjengen" sin, ville ha tagget SeK i halve Tromsø, da spesielt i ghettoen..
▼ ... over en måned senere ... ▼
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
ghetto tromsø høres helt på jordet ut...
OT: hvorfor ikke?
Dette er kids ja?
Sitat av drittsekken Vis innlegg
ghetto tromsø høres helt på jordet ut...
OT: hvorfor ikke?
Vis hele sitatet...
Det er det....

Sitat av Wickeddark Vis innlegg
Dette er kids ja?
Vis hele sitatet...
Nope, ikke etter hva jeg har hørt.