Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 8016
Heihei!

Jeg og noen kompiser tenkte vi skulle på guttetur til Gdansk i sommerferien. Planen var å reise i starten av juli siden det er en stor festival der da. Men så tenkte jeg å forhøre meg litt med dere om Gdansk før vi bestiller reisen. Er det noen som har vært der? Hvordan er utelivet der, og er det noe tøft som er verdt å få med seg?

Takk på forhånd
Det er vel mange nordmenn som studerer i Gdansk, så jeg ville forsøkt å komme i kontakt med noen som går på universitetet der. Facebook er vel alltids et tips.

Har selv aldri feriert i Polen, så har ikke så mange tips dessverre
Jeg bor nearheten Gdańsk, Hvordan kan jeg hjelpe deg?
I live near Gdańsk, How can I help you?
Kan du si meg hvilke steder som er verdt å besøke for øl-elskende gutter på 19-20 år?
Var i gdansk i noen uker i forbindelse med jobben, var på byen hver fredag og lørdag.
Mye bra uteliv i forhold til mat så fant vi ut at det var steder med dårlig mat og god mat.
Rooster er et fint sted og spise på billig, god mat gode kyllingvinger og bare søte servitører.
Over veien for rooster å litt lenger bort i gata ligger det et sted som heter cabaret.
Cabaret er et must når du er i gdansk.
Lapdancen koster 300 spenn varer i et kvarter og utføres av velvillige og søte damer.

Hvis dere skal ha litt mer en strippere kan dere spørre en taxi om å kjøre dere til rosys eller hades har selv ikke pult på disse stedene men det var mulig for en billig penge.
Tror det kostet rundt 500 lappen.
Hades hadde en hore på rundt 200 kilo for de som liker sånt.

Et bra spisested i gdansk er hvis du går igjennom det store torget ned til elven og det første spisestedet til høyre.
Der kan du få en fin god tre retters middag til rundt 130 kroner.

Utesteder i sentrum husker jeg ikke navnet på alle men husker celtic bra liv masse mennesker og bra øl utvalg.
For stort diskotek med mye liv som holder åpent hele natten må dere be taxisjåføren kjøre dere til sopot rundt 10 - 20 minutter unna.
Tror det het viva.

Ellers er det mulig og gå inn på pissuptours hvis dere er mange å bestille tjenester som maskingeværskyting og strip limo.

Fine tingen med polen er hvor billig det er taxien koster slikk å ingenting og sjåførene kjører som noen svin.
Men ting blir fort dyrt etter den femte lapdancen.
Sitat av steinarr Vis innlegg
Var i gdansk i noen uker i forbindelse med jobben, var på byen hver fredag og lørdag.
Mye bra uteliv i forhold til mat så fant vi ut at det var steder med dårlig mat og god mat.
Rooster er et fint sted og spise på billig, god mat gode kyllingvinger og bare søte servitører.
Over veien for rooster å litt lenger bort i gata ligger det et sted som heter cabaret.
Cabaret er et must når du er i gdansk.
Lapdancen koster 300 spenn varer i et kvarter og utføres av velvillige og søte damer.

Hvis dere skal ha litt mer en strippere kan dere spørre en taxi om å kjøre dere til rosys eller hades har selv ikke pult på disse stedene men det var mulig for en billig penge.
Tror det kostet rundt 500 lappen.
Hades hadde en hore på rundt 200 kilo for de som liker sånt.

Et bra spisested i gdansk er hvis du går igjennom det store torget ned til elven og det første spisestedet til høyre.
Der kan du få en fin god tre retters middag til rundt 130 kroner.

Utesteder i sentrum husker jeg ikke navnet på alle men husker celtic bra liv masse mennesker og bra øl utvalg.
For stort diskotek med mye liv som holder åpent hele natten må dere be taxisjåføren kjøre dere til sopot rundt 10 - 20 minutter unna.
Tror det het viva.

Ellers er det mulig og gå inn på pissuptours hvis dere er mange å bestille tjenester som maskingeværskyting og strip limo.

Fine tingen med polen er hvor billig det er taxien koster slikk å ingenting og sjåførene kjører som noen svin.
Men ting blir fort dyrt etter den femte lapdancen.
Vis hele sitatet...
Okei, tusen takk for et utfyldende krav, selvom stripping ikke er helt min greie, men sikkert noen av gutta som vil prøve en lapdance. Hvor billig er ølen? Googler man det er det veldig mange forskjellige priser som kommer opp. Pris i butikk, og pris på pub? Veit du det?