Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 861
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei.

Er det noen her som har erfaring med urinprøver i jobbsammenheng?
Og gjerne det å lure prøvene ved å feks ha litt såpe på fingen og duppe ned i prøven før levering? Vil litt såpe på fingen (garantert) gjøre jobben?
Evnt noen som har andre lure løsninger?

Målet er å kunne ødelegge prøven da jeg i alle tilfeller vil være clean når svaret kommer og (en eventuell) ny prøve kreves av arbeidsgiver.

For ordens skyld og ikke ønsket videre diskutert i tråden:

- Jeg er aldri ruset på jobb, men er sterkt uenig i at jeg skal miste jobben for å røyke en spliff 3 dager før jeg skal på jobb.

- Dette er lab prøver som arbeidstaker (desverre) står ved sin fulle rett til å ta.
Såpe har annen PH verdi enn piss og det kommer fram i lab testen.
Viss de ser den er tuklet med, ser de på den som positiv og du får ikke tatt prøven på nytt.

Denne tråden har alt du trenger og vite om narkotika tester: https://freak.no/forum/showthread.ph...re+urinpr%F8ve

Du kan også søke etter "urin prøver" på søkefeltet. Dette har blitt diskutert MYE oppigjennom årene

Lykke til
Sist endret av BensinErGodt; 4. mai 2019 kl. 18:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Bitter Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Eneste sikre er å ha med ren urin å lure det i koppen.
For en stund tilbake var det en som snakket om og putte urin pose under ballene.
Husker ikke hvordan det gikk med han