Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1379
Heisann.
Hvis jeg skulle bestilt ting som ikke er heeelt lovlig via deep web markeder. Er sannsynligheten stor for å bli tatt hvis alt blir sendt inni Norge?
Sier ikke jeg har tenkt å gjøre det, bare av nysgjerrighetens skyld
Liten sjangs. Take a leap of faith. Det går fint
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skjul sporene dine, Slik at vis du skulle fått blå på døra så blir det og nekte, ikke ha stashet hjemme vis du mottar det, plutselig kommer de i etterkant
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Liten sjangs. Take a leap of faith. Det går fint
Vis hele sitatet...
Sjansen er stor visst du bestiller fra utlandet. Kjenner mange som har brent seg der. Også dukker det stadig opp tråder om pakker som er stoppet her på forumet. Dette vet da du også, Drugsarebadmkey.

Sitat av feitsomfaen Vis innlegg
Sjansen er stor visst du bestiller fra utlandet. Kjenner mange som har brent seg der. Også dukker det stadig opp tråder om pakker som er stoppet her på forumet. Dette vet da du også, Drugsarebadmkey.
Vis hele sitatet...
Glem det. Tror jeg misforsto. Leste det som inn til landet, ikke inni landet.
Sist endret av feitsomfaen; 10. desember 2018 kl. 10:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
@feitsomfaen men så er vel dette snakk om innlands?
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har nok bestilt "ting og tang" innenlands mellom 50-100 ganger, og det har aldri blitt stoppet noe som helst.

Har bestilt utenlands omkring 5 ganger, da ble det innkallelser til avhør, og to rassiaer.
Innlands har jeg ALDRI hatt noe problem med. Skal gå helt fint on du velger riktig folk eventuelt