Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2908
Hei, jeg røyket nettopp weed på kjøkkenet under kjøkkenvifta. 4-5 minutter etterpå hører jeg naboen gå forbi ute. Tror vifta har utgang rett på siden av huset der folk pleier å gå forbi. Naboen hostet også en gang. Jeg er skikkelig redd, tror dere hun merket noe? Dette er en dame som er 40+, vet ikke om det har noe å si. Det er også en del vind ute.
Sist endret av zena94; 5. november 2018 kl. 19:24.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Noia kompis
Trådstarter
8 6
Sitat av Carmex Vis innlegg
Noia kompis
Vis hele sitatet...

ja helt jævlig
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Slapp helt av. Hun luktet ingenting.
Røyken stiger oppover og forsvinner iløpet av få minutter med vind så tar det enda kortere tid.
Hadde det vært helt vindstille ville det vært større sjanse for at naboen merket noe, men fortsatt veldig liten.

Røyker under kjøkkenvifta selv, er litt usikker på om utgangen er på siden av huset eller på taket, uansett så er det leiligheter i nærheten men ingen har klaget på røyklukt enda de 6 mnd jeg har bodd her.
Trådstarter
8 6
åårh så bra! kjente eg blei skikkelig redd der :O
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bare i hjernen din Slapp av og nyt highen!
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ingen som hoster fordi de lukter litt weed av en kjøkkenvifte. Er nok bare du som ble litt høyere enn du trudde du skulle bli og noier. Har du hel sort pepper? Du kan prøve å lukte på det eller spise 2-3 hele korn. Hjelper bra mot weed-noia
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan jo aldri være sikker. Kan jo godt henne det har godt gjennom rørene inn til feks et annen sin kjøkken eller ute. Lukt kan henge ganske lenge i. Var det grønt du røyka? Det henger jo ofte veldig lenge igjen..
Anonym bruker
"Hoppende Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ingen som hoster fordi de lukter litt weed av en kjøkkenvifte. Er nok bare du som ble litt høyere enn du trudde du skulle bli og noier. Har du hel sort pepper? Du kan prøve å lukte på det eller spise 2-3 hele korn. Hjelper bra mot weed-noia
Vis hele sitatet...
Hvorfor skal pepperkorn hjelpe mot weed noia? :s
Tech tip: stek en løk når du røyker under kjøkkenvifta
Røyka under kjøkkenvifta hver dag i kjellerleiligheten som hadde ventilen rett ut ved inngangsdøra til de over. Hørte aldri noe klager.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor skal pepperkorn hjelpe mot weed noia? :s
Vis hele sitatet...
Godteri osv pleier å virke pga da blir man opptatt med å spise i stedet for å sitte og noie. Kanskje noe i den dur han mener? Aldri hørt at pepper skal hjelpe noe spesielt mer enn noe annet tho
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor skal pepperkorn hjelpe mot weed noia? :s
Vis hele sitatet...
Tror at teorien er at sterke sanseopplevelser som pepperkorn, kald dusj og lignende skal kunne dempe rusen noe.
Funker ikke godteri mot noia fordi det øker blodsukker nivået i kroppen?
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg ble grisebuste pga at vifta blåste utover på bakkeplan. Hvis jeg ikke husker helt feil så var noen av ventilasjonsrørene koplet sammen ved utblåsningen. Men maaange år siden btw så nå er det vel bedre kanskje
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg hørte om pepper-trikset for et par år siden og det har funket fett for meg og flere jeg kjenner.

Et raskt Google-søk resulterte i mange funn, bl.a denne

https://www.leafly.com/news/cannabis...cannabis-induc
▼ ... noen uker senere ... ▼
Røyk inne med vindu såvidt på gløtt i egent, stengt rom, så det ikke trekker inn i hele leiligheten (hvis det er en muliighet seff).

Kan kjenne godt på noia og ekstra skritt etter et trekk eller 7, så lag deg forholdsregler, så veit du at hvis de blir brutt, er du bøsta


[url=https://imma.gr/77156x2da09]
Sist endret av Stanley_Ipkiss; 2. desember 2018 kl. 22:33. Grunn: pic
Anonym bruker
"Klok Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Her i blokka lukter naboene det godt iallefall.
Røyker i stua med verandadør åpen.

Har et par ganger hørt den ene av naboene si til sine kompiser at "han naboen røyker hasj nesten hver dag" og lignende.

Men politi har aldri blitt kontaktet, så vidt jeg vet.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Her i blokka lukter naboene det godt iallefall.
Røyker i stua med verandadør åpen.

Har et par ganger hørt den ene av naboene si til sine kompiser at "han naboen røyker hasj nesten hver dag" og lignende.

Men politi har aldri blitt kontaktet, så vidt jeg vet.
Vis hele sitatet...
Kanskje smart å endre strategi etter hvert, da