Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 2487
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ca klokka 11 idag tok jeg ca 7 jerntabletter(ganske sterke), 4 Paracet (500mg per), og 5 postafen 25mg. Ble kvalm og svimmel etter omtrent 1 time, og utrolig trøtt. Jeg sovnet i timen, flere timer etter inntak. Var veldig slapp, og bevegde/snakket/oppførte meg som om jeg var full. Er fremdeles litt kvalm nå. Er dette normalt? Eventuelt hvilke tabletter som gjorde at dette skjedde?
Postafen gjør meg døsig og lettere svimmel når jeg tar én, som er normal dose. Mulig jernet spiller inn også. https://nhi.no/forstehjelp/akuttmedi...rnforgiftning/ Hvorfor spiser du alt dette?
Kan jeg bare spørre om hvordan tankene utspilte seg da du fant ut at du skulle ta 7 stk jerntabletter?
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Splooge999 Vis innlegg
Postafen gjør meg døsig og lettere svimmel når jeg tar én, som er normal dose. Mulig jernet spiller inn også. https://nhi.no/forstehjelp/akuttmedi...rnforgiftning/ Hvorfor spiser du alt dette?
Vis hele sitatet...
Fordi jeg ikke klarer meg gjennom skoledagen når jeg er helt tilstede, må alltid ha noe form for rus
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fordi jeg ikke klarer meg gjennom skoledagen når jeg er helt tilstede, må alltid ha noe form for rus
Vis hele sitatet...
For du klarte deg jo veldig bra i dag? For noe tull.

Her må du dessverre ta tak.
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Cormorant Vis innlegg
For du klarte deg jo veldig bra i dag? For noe tull.

Her må du dessverre ta tak.
Vis hele sitatet...
Ja jeg vet det er teit. Klarer meg ikke bra på skolen uansett, men jeg får hvertfall ikke fravær, så det er enten eller.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja jeg vet det er teit. Klarer meg ikke bra på skolen uansett, men jeg får hvertfall ikke fravær, så det er enten eller.
Vis hele sitatet...
Har du vurdert å kontakte helsevesenet? For å sei det litt brutalt er antakeleg fråværet relativt sekundært om du må ruse deg for å komme igjennom skuledagen. Konsekvensane av langvarig rusbruk, meir eller mindre uavhengig av rusmiddel, er stortsett større enn konsekvensane av manglande skulegang.
Kroppen din kan ikke skille ut ekstra jern, slik som med C, B, og andre vitaminer. Det å innta store mengder jern kan være ekstremt farlig, til og med dødelig og er en av de største dødsårsakene hos barn som får tak i ubevoktede piller. Anbefaler deg å spørre om henvisning til psykolog, så kanskje du kan snakke om årsaken til at du driver med dette - eller eventuelt finne noe litt bedre å putte i deg enn dette.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja jeg vet det er teit. Klarer meg ikke bra på skolen uansett, men jeg får hvertfall ikke fravær, så det er enten eller.
Vis hele sitatet...
Jeg skal hjelpe deg.

Gå på google.no og skriv ; bup

Løsningen din finnes der
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av downlow Vis innlegg
Jeg skal hjelpe deg.

Gå på google.no og skriv ; bup

Løsningen din finnes der
Vis hele sitatet...
Gikk der før, var nok ikke noe for meg det der.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Gikk der før, var nok ikke noe for meg det der.
Vis hele sitatet...
Du har vært åpen på BUP om rusproblemene dine? Er det derfor du ikke vil gå der mer? Det er forskjellige behandlere der, med forskjellig tilnærming til pasientene. Kanskje du bare hadde dårlig kjemi med din behandler.

Du får kutte ut de jerntablettene dine. Det blir rett og slett for dumt når det faktisk gjør deg dårlig.
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av downlow Vis innlegg
Du har vært åpen på BUP om rusproblemene dine? Er det derfor du ikke vil gå der mer? Det er forskjellige behandlere der, med forskjellig tilnærming til pasientene. Kanskje du bare hadde dårlig kjemi med din behandler.

Du får kutte ut de jerntablettene dine. Det blir rett og slett for dumt når det faktisk gjør deg dårlig.
Vis hele sitatet...
De gjør meg ikke dårlig om jeg tar anbefalt dose. Synest det er så mye stress å gå på bup. Hater å snakke åpent om sånne ting.
Du kan be fastlegen din om henvisning til en avtalespesialist, så slipper du å forholde deg til noe særlig mer enn én behandler.
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av tihihihi Vis innlegg
Du kan be fastlegen din om henvisning til en avtalespesialist, så slipper du å forholde deg til noe særlig mer enn én behandler.
Vis hele sitatet...
Kan du utdype mer om dette? Hva er en avtalespesialist for eksempel?
En psykolog eller psykiater som har avtale med kommunen, slik at du kun betaler egenandel.
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av tihihihi Vis innlegg
En psykolog eller psykiater som har avtale med kommunen, slik at du kun betaler egenandel.
Vis hele sitatet...

Jeg betaler jo ikke, det er jo gratis for de som er under 18, er det ikke?
Det stemmer sikkert. Uansett, kom deg til fastlegen og slutt å forgifte deg selv.
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Prøv å snakke med en lærer du stoler på eller helsesøster. Jeg håper du går på VGS og ikke ungdomsskolen? Uansett har disse taushetsplikt, og de kan ha kunnskap om hvordan de kan hjelpe deg. Dette er noe du bør ta tak i nå, for du viser et mønster som kan lede deg ut på vonde veier.

Hva tror du er grunnen til at du ikke klarer deg på skolen?
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rus på jerntabletter?? Ingenting av piller untatt opiater, nonbezno og benzo gir rus
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Rus på jerntabletter?? Ingenting av piller untatt opiater, nonbezno og benzo gir rus
Vis hele sitatet...
Stemmer. barbiturater, amfetaminderivater, gaba-analoger, antihistaminer, enkelte antidepressiver/psykotika, ketamin, skopolamin, GHB, epilepsimedisiner og en haug med andre andre legemidler blir man hvertfall ikke ruset på!
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Ellipsis Vis innlegg
Stemmer. barbiturater, amfetaminderivater, gaba-analoger, antihistaminer, enkelte antidepressiver/psykotika, ketamin, skopolamin, GHB, epilepsimedisiner og en haug med andre andre legemidler blir man hvertfall ikke ruset på!
Vis hele sitatet...
Hehe, men antidepressiva får du ingen rus av! Nevn én antidepressiva som gir rus? Eneste du får av dem er serontin syndrom
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hehe, men antidepressiva får du ingen rus av! Nevn én antidepressiva som gir rus? Eneste du får av dem er serontin syndrom
Vis hele sitatet...
Wellbutrin kan gi en speed lignende følelse. Vil vel si at enkelte kan føle seg ruset på denne antidepressiven, spesielt ved høye doser.