Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  826 135407
er online nå er ganske heftig! Noen om vet lengden på den tutorialen?
Sitat av Octawism Vis innlegg
Er par forsøk? Prøver du å være morsom?
Har prøvd sikkert 100 ganger de siste dagene, men ikke f om jeg kommer forbi den ubrukelige intro møkka!
Vis hele sitatet...
Utenom den første og halve andre dagen etter Online kom ut har ikke jeg hatt noen problemer når jeg har spilt. Idag forsvant taggen min (nff1), men utenom det har alt gått smertefritt... så er vel forskjellig for noen. (rank 19)
Kom inn igår, og fikk gjort tutorialen. Ble så kastet ut fordi clouden var nede, mistet karakteren og nå kommer jeg ikle forbi loading session på tutorialen...
Det har kommet en oppdatering til alle nubsene som verken kom inn på første eller andre forsøk.
Lykke til.
Funker hest nå
Game disconnected
pokemon's Avatar
skal prøve nå da
Njæ, mæ, næ... kanskje.

Stått på "launching session" i 10 min. nå. Første gangen man prøver komme seg online. (Xbox)
Som Rolsen nevnte er en update for ps3 kommet. For xbox vil den komme i løpet av dagen/kvelden etter det jeg skjønner. http://www.rockstargames.com/newswir...h-updates.html
Sitat av stagg Vis innlegg
Njæ, mæ, næ... kanskje.

Stått på "launching session" i 10 min. nå. Første gangen man prøver komme seg online. (Xbox)
Vis hele sitatet...
Samme her..
Sitat av trauMa Vis innlegg
Samme her..
Vis hele sitatet...
Da er dere kommet lenger enn meg.

Her laster den ned 24% for å få feilmelding hver gang. Men, holder motet oppe, og fortsetter å forsøke.
skjønner ikke hvorfor noen har store problemer og noen funker det helt fint hoss.. Helt fint her
Sitat av Junglemafia Vis innlegg
skjønner ikke hvorfor noen har store problemer og noen funker det helt fint hoss.. Helt fint her
Vis hele sitatet...
Fungerer helt 100% her også, PS3.
Såklart det var playstation jeg mente.
Jeg snakker minimalt om xbox da.

Men når jeg er inne på det; er det sant at GTA 5 for xbox bruker 2 dvd-plater, siden de ikke har bluray?
Sist endret av Rolsen Royce; 4. oktober 2013 kl. 15:31.
Sitat av Rolsen Royce Vis innlegg
Såklart det var playstation jeg mente.
Jeg snakker minimalt om xbox da.

Men når jeg er inne på det; er det sant at GTA 5 for xbox bruker 2 dvd-plater, siden de ikke har bluray?
Vis hele sitatet...
Stemmer det.
Vel, En for installasjon. Og en for spilling. Så du bruker jo bare en da.
For dere med Collectors Edition som ikke får kjøpt Khamelion,Hotknife osv, dere må laste ned Collectors Edition pakken på nytt igjen, bare gå til en garasje og prøv å kjøp den så blir du bedt om å gå inn i PS Store, ligger under 'Packs'
Når jeg lager crew på Social Club, så viser den masse Max Payne 3 bilder, Max Payne 3 "bilde" på statsa, og egen Max Payne 3 boks.

Stemmer dette? Jeg skal da ha lagd til GTAV? Eller er det kankje universalt?
Sitat av Octawism Vis innlegg
Er par forsøk? Prøver du å være morsom?
Har prøvd sikkert 100 ganger de siste dagene, men ikke f om jeg kommer forbi den ubrukelige intro møkka!
Vis hele sitatet...
Som jeg nevnte var det snakk om Xbox. Som mange andre her sier så begynner det å stabilisere seg greit nå også!

Vi er 7 nff1-folk på en server nå på Xbox, har det megagøy!
Cheesetothepenguins!
halliballi's Avatar
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Når jeg lager crew på Social Club, så viser den masse Max Payne 3 bilder, Max Payne 3 "bilde" på statsa, og egen Max Payne 3 boks.

Stemmer dette? Jeg skal da ha lagd til GTAV? Eller er det kankje universalt?
Vis hele sitatet...
Universalt.
Noen som vet om jeg kan mute andre jeg spiller med her? Skikkelig irriterende med små shitkids som bare whiner dagen lang.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Noen som vet om jeg kan mute andre jeg spiller med her? Skikkelig irriterende med små shitkids som bare whiner dagen lang.
Vis hele sitatet...
har ikke prøvd men om du vil kan du jo skru av mic lyd på settings trodde jeg. vis ikke kansje du kan prøve om du tar opp lista av folk i online.
Noen som opplever dette: Joiner lett et game med andre spillere, MEN når jeg prøver å joine venner som er i annet game, så får jeg denne meldingen: "Failed to Connect With session" Så blir jeg kastet inn et vanlig online game, uten prob. Kompisene mine har ikke dette problemet, og joiner lett gamet mitt. WTF???
blmet
Har gjort tutorialen, så det er ikke problemet
Har fungert flott her (Ps3) etter at siste update 1.02 kom ut, trenger dog noen å spille med nå :P

Add meg om noen har lyst på en norsk å spille med

Nick: Kefzz
Nå har jeg endelig spilt en del Online. I dag nå så var det 98% stabilt for min del og har enda ikke sett mange bugs. Eneste som er litt morsomt å se noen ganger er politibiler som lagger også kræsjer de i et hus eller en vegg også ser du politifolk fly ut av bilene sine og dør :P


Men til et problem:
Jeg joiner lett sessions med andre spillere, det er ingen problem.
Men når jeg trykker "Join crew members" så kommer jeg på en session uten en eneste person å se. Mange folk i Nff Crewet som var online, men ikke en sjel å se. Noen som har opplevd dette?
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Noen som vet om jeg kan mute andre jeg spiller med her? Skikkelig irriterende med små shitkids som bare whiner dagen lang.
Vis hele sitatet...
PS3? Hold inne selectknappen til det kommer opp en meny. Der ser du chatinnstillinger og kan velge dette vekk. Helt enig. Var noen som "sang" ganske lenge der.. Irriterendes, så da måtte jeg finne denne innstillingen selv.
Noen andre som opplever å miste karakteren sin hele tiden? har måttet restarte hele progress 4 ganger nå o.O
Game disconnected
pokemon's Avatar
Låser seg alltid i det første racet! Skikkelig plagsomt.
Jaja. Da har man spilt alt for mange timer Online og blitt rank 9, men neida. Karakteren er borte. Selv om det ikke kom noen melding om at skylagring ikke fungerte. Jeg blir så lei..
For å unngå å miste karakteren sin bør man visst gå innom singleplayer før man avslutter spillet. Har ihvertfall hørt rykter om dette, vet ikke om det stemmer. Noen sier også at karakterer ikke forsvinner permanent, selv om de er borte en stund.
Det lagres når man trykker quit online.
Sitat av Zabbath Vis innlegg
For å unngå å miste karakteren sin bør man visst gå innom singleplayer før man avslutter spillet. Har ihvertfall hørt rykter om dette, vet ikke om det stemmer. Noen sier også at karakterer ikke forsvinner permanent, selv om de er borte en stund.
Vis hele sitatet...
Stemmer. Dette kom til og med opp i en av disse informasjons "boblene" når jeg var på vei inn i spillet tidligere idag, så jeg gjør alltid dette nå. Fungerer flott.
Når jeg går inn på online, så kommer jeg bare inn på en session der det er bare meg... har fått til å spille oppdrag med andre men går ikke an med free roam med andre, da er jeg helt alene.. noen som har samme problemet?
Sist endret av Reite95; 5. oktober 2013 kl. 10:13.
Ser ut til at Norwegian Freaks har nådd limiten på 300 medlemmer.. Det finnes ikke et annet freak crew da?
Game disconnected
pokemon's Avatar
Ser ut til å være igang nå
Oooog nå funker det ikke lenger.. (PS3)
Har prøvd å gå Online 2 ganger på 1 uke. Og begge gangene har det ikke gått ann.. Er jeg bare jævlig uheldig på tidspunktene jeg prøver eller har Online vært nede hele tiden?
Virker kun free roam nå? Får ikke tatt noen oppdrag eller aktiviteter atm. PS3
Sitat av Undiken Vis innlegg
Har prøvd å gå Online 2 ganger på 1 uke. Og begge gangene har det ikke gått ann.. Er jeg bare jævlig uheldig på tidspunktene jeg prøver eller har Online vært nede hele tiden?
Vis hele sitatet...
Du som har vært uheldig, det fungerte nesten smertefritt for flesteparten igår etter dem patchet. Har ikke testet idag da, så kan ikke uttale meg om hvordan det fungerer nå.
Sitat av Undiken Vis innlegg
Har prøvd å gå Online 2 ganger på 1 uke. Og begge gangene har det ikke gått ann.. Er jeg bare jævlig uheldig på tidspunktene jeg prøver eller har Online vært nede hele tiden?
Vis hele sitatet...
Ja du er uheldig. Har spilt i 4 timer eller noe idag, men nå er serverne nede.
Har kun funket på kveldene og nettene hos meg, spilte 4 timer i natt.
Game disconnected
pokemon's Avatar
Funker 100% for meg etter den siste updaten
Hvorfor blir man i blant kicket av andre spillere? Jeg kjørte for meg selv og skulle til Los Santos Customs når jeg ble kicket uten å ha gjort noe galt. Er det bare noen unger som har det litt for morsomt kanskje?
Fungerer fint her. Har spilt i noen dager nå. Har selv blitt kicket tidligere. Sikkert bare server hickups
Funket tidligere idag kl 3 til 4, men har ikke klart å connecte siden.

Kjører ps3.
Sitat av Turilli Vis innlegg
Funket tidligere idag kl 3 til 4, men har ikke klart å connecte siden.

Kjører ps3.
Vis hele sitatet...
Sammer her. Bare solo session som fungerer.
Samme her og.


Men noen som vet om det går ann å mute alle de andre spillerne på en gang? Er tungvindt å mute en - og en, hver gang jeg skal spille.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Ja, det er jævlig irriterende. Dere har vell og merket spanske og franske unger spesielt? Men det dere gjør er å holde inne select, bla ned så på chat velger dere "friends and crewmembers" eller bare friends f.eks.
Stupid me.

Hvordan slår jeg av "passive mode"?
Sitat av stagg Vis innlegg
Stupid me.

Hvordan slår jeg av "passive mode"?
Vis hele sitatet...
Ganske sikker på at du bare trykker på "passive mode" igjen.
sykklet nettopp 10.81 miles på racing sykkelen min uten at stamina statten gikk opp noe som helst? er det normalt?