Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 565
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halla. Er 25 og har brukt pepper av og på litt siden 2017, men nå det siste 6 mndene har jeg fått kraftige magesmerter, mest under navlen. Er dette normale bivirkninger og få? Dagen etter jeg snorta 0,7 med speed så fikk jeg også plutselig magesmerter. Sykt irriterende. Kan jeg ha ødelagt noe i kroppen eller er d normalt?
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
«Kraftige magesmerter» høres ikke normalt ut.
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
«Kraftige magesmerter» høres ikke normalt ut.
Vis hele sitatet...
Nei ikke? Men nå noen dager etter er de borte. Pleier å komme 4-5 t etter første linje. Merkelige greier.
Uvanlig, men ikke så merkelig. Du kan få sår og betennelse i magen og tarmsystemet av amfetamin. Umulig for oss å vite sikkert, men det høres ut som du har en betennelse eller et sår i tarmen. Du bør kutte ut speeden inntil videre. Hvis du pusher det kan det i verste fall oppstå blødning der som kan kreve akuttkirurgi.

Snakk med legen din om det. Det er eneste måten å få et sikkert svar på.
Sist endret av mentalmelt; 3. august 2021 kl. 13:28.