Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1014
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halla. Hadde en periode med masse angst og panikkanfall, kom spess på amf og coke.

Men nå har jeg kommet til ett stadie hvor jeg kan tydligvis både ta coke og amf, smoke etc uten at jeg får noia og hjertebank og panikkanfall, som jeg fikk i angstperioden. Men så lurer jeg på psykadelier, denne gangen fleinsopp. Den messer vel mest med hjernen? Hvordan funker flein iht hjertet?

Takker for innspill. Tenker å prøve 1g cirka med flein
Man kan få skikkelig hjertebank, særlig på litt saftigere doser. 1G doser burder gå fint så lenge du er flink til å roe deg selv ned og bevare roen.

Hvis du lett blir oppspilt og har vansker med å være rolig ville jeg prøvd 0.5 og følt det an derfra.
Som EvilSink skriver så er det normalt å få hjertebank på høyere doser psykedelika og egentlig alt av rusmidler generelt

Mye er også innstillingen din. Hvis du går rundt å pækker over å få hjertebank fordi du har inntatt et rusmiddel så er sjansen for at du får hjertebank veldig mye høyere enn om du hadde hatt en positiv innstilling fra starten av

Ta en dose du ikke synes er for overkill og komfortabel med så tror jeg du skal se ar du føler du har mye mer kontroll over akkurat de tinga der
Det var en gang jeg blandet 4 gram cubensis, 10-15 mg 2C-B og cannabis, var ikke klar for komboen akkurat da og under de omstendighetene som var, så endte opp med hypertensive crisis pga. et panikkanfall. Det kan potensielt gi hjerteinfarkt eller hjerneblødning, så ikke helt optimalt. Tok blodtrykkssenkende og slapp unna med skrekken.

Sånn sett er kombinasjonen relativt fysisk trygg rent farmakologisk, det er panikken opp på der igjen som kan være farlig, særlig hvis du ikke er ung og forholdsvis frisk som jeg er.

Så - ikke noi eller så dør du Neida, det skal godt gjøres å dø av et panikkanfall. Hvis du får et angst-eller panikkanfall, så anbefaler jeg å forsøke å holde hodet kald og være nysgjerrig på anfallet - hvor i kroppen befinner panikken seg, hvorfor føler du det du føler. Gi opp motstand, følelser og tanker er så ekte som du lar dem bli. Evt. aksepter at nå kommer du til å dø, slipp kontroll. Blir det for krevende - husk at et friskt hjerte kan tåle ca. 2 uker med konstant 200 BPM, vi mennesker er både skjøre og robuste samtidig. I tillegg pleier det å hjelpe å forlate plassen anfallet skjedde på og, ideelt, ta en semi-kald dusj.