Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1855
Okay folkens,

Jeg sitter mye oppe om nettene (som nå) og har både resept på Imovane og Apodorm for mine utrolige søvnvansker.

Jeg har ruset meg på Imovane før da jeg var yngre men nå så tar jeg medisinene mine akkurat som jeg har blitt fortalt av legen

Spørsmålet mitt er egentlig om det er mulig å ruse seg på Apodorm og hva det kan sammenlignes med? Med et kjapt Google søk så jeg at virkestoffet er nitrazepam og at det er en hypnotisk benzodiazepin.

Likevel sliter jeg med å finne «trip» rapporter om Apodorm og egentlig noe informasjon på PsychonautWiki og alle andre nettsider om nitrazepam.

Jeg har inntil videre ingen planer om å ruse meg på disse pillene siden jeg trenger de for det de har blitt skrevet ut til meg for dog er jeg veldig nysgjerrig på om disse med tanke på at er under benzo klassen kan sammenlignes med for eksempel valium.

Noen som har prøvd eller har litt mer peil enn meg?

Setter stor pris på svar, jeg sitter å leser hele tida!
Njæ. Kroppen reagerer ulikt fra person til person.

Jeg tok 10mg Apodrom(first time) og 7.5mg Imovane.
Ble litt avslappet, men ingen spesiell rus hos meg iallefall.
Ja, man kan ruse seg på Apodorm.
Det er veldig likt som å ruse seg på Valium, men for min del har jeg veldig lett for å sovne om jeg tar Apodorm.

Benzodiazepiner gir en veldig kjedelig rus alene i de fleste tilfeller, men for noen (blant annet meg selv) er det noe helt fantastisk med effekten man får av piller.

Mitt råd ville vært å ta en fem milligrams Apodorm for så å røyke Cannabis oppå
Benzoer og Cannabis har en flott synergi.

Ikke knask jevnlig, for da blir du hekta og når du er skikkelig hekta er du fucked. Da tar det ofte lang tid (og det blir en forferdelig tid) å komme seg av igjen.
Sist endret av krystallkongen; 10. juli 2021 kl. 10:13.
Ikke det at benzo er helt min kopp med te, men apadorm er en av de benzoene jeg syns er bedre enn mange av dem andre ihvertfall. Nitrazepam (Apadorm) er lillebroren til flunitrazepam (Rohypnol) mange likheter i effekt. De er veldig sedative, noe som gjør at dem er gode å blande med andre downers, ikke det at jeg anbefaler blande og ihvertfall ikke til noen som ikke har såpass erfaring at dem vet hvor mye en kan ta uten at det blir faligt for en selv ihvertfall.

Nitrazepam er ikke så utbredt i mye av resten av verden, det er derfor du ikke finner så mye info og erfaring på nett.
Sist endret av Alge; 10. juli 2021 kl. 10:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Brukte Apodorm og Zolpidem fast i seks år.De siste åra var jeg oppe i tre i døgnet av hver.Var nok ruset uten at jeg selv følte det.Brukte de for å få sove,så det meste jeg tok var to i slengen.Legen min ble fratatt foreskrivingsretten for A og B-preparater,så jeg kuttet de ut tvert.Brukte Sobril,PF og Lyrica i tillegg,så jeg fikk ingen cold turkey.Dette er noen år siden,så det er null vits i for meg å spørre om resept nå.Har funnet en døgnrytme som funker slik at jeg får sove tilfredstillende.Har en Apodorm liggende nå,men sparer den til et døgn der søvnen streiker.