Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2191
Jeg tok 4 mg xanax, har sniffet et par linjer kokain nå, føler effekten blir minimal og skuffende. Har dette noen sammenheng? Jeg googlet litt men finner ikke noe spesifikt? Kokainen er god så er ikke det. Beklager vist svaret er openbart, ble bare litt forvirret.

Har testet den med alkohol og cannabis med god funk.

Slik benzo demper effekten veldig ?
benzo demper, kokain stimulerer. Joa det er ganske openbart Kokain blir om til ethylkokain når du drikker, men jeg tror ikke det skjer noe lignende med xanax og kokain. De kjører hvert sitt løp lkiks. 4mg xanax skal en del til å slå gjennom da hvis du ikke har toleranse(eller har toleransen egentlig så mye å si??)
Hvis du tar for mye kokain så antar jeg benzo kunne blitt og blir brukt for å roe ned. Så du ikke skal få noia over hjerteinfarkt så pulsen øker til du faktisk får hjerteinfarkt etvc
Sist endret av Bothrops; 3. august 2021 kl. 03:10.
Høres vel ikke ut som den lureste komboen å blande med hverandre akkurat men xanax demper kokain stimulien betraktelig
▼ ... over et år senere ... ▼
Det skal sies at benzo brukes for å behandle kokainoverdoser, men får man litt noia når man blir litt overjustert så er det perfekt med et halvt gram til 1 gram xanax for å roe ned nervene.

4 bikkjebein før man begynner på colaen er nok dessverre Waste of money and good drugs, mener jeg.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halvt til 1g xanax ja.
50-100 tabletter.
Tror du mente mg her.
1 ksalol er fint dempe stimulant jitter/noia med.
Sjeldent man trenger mere
Benzoer motvirker den merkbare effekten av både stimulater som kokain og også opioder. På den måten at man ikke får like sterk antidepressiv effekt som når man bare tar opioder. Trøtthet og lite søvn motvirker også den merkbare følelsen. Spesielt følelsen av eufori.
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg foretrekker å ta kokain med 0.5mg alp. Ikke noe noia men fortsatt godfølelse. 4mg er litt mye da, får ikke noe ut av kokainen da.