Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  808 60165
ʇlǝısǝds ǝou ǝʞʞı
Jokkerella's Avatar
Trådstarter
Sitat av merk Vis innlegg
Det mest ignorante i denne tråden her er jo de som tror at absolutt alle mennesker skal være enig med deres egen mening og at de vet best av alle. Alle hør på meg jeg vet best. Så tror de at samtlige skal forandre meningen sin å være enig med de. Slutt å tull å ta å våkn opp. Vi er alle forskjellige mennesker med forskjellige meninger sånn er det sånn vil det alltid være. Det dere glemmer er jo at vi alle vil det samme. Ingen vil ha en pandemi ingen vil bli syk ingen vil at noen skal dø. Vi vil alle det samme i bunn å grunn og det er jo egentlig bra. De aller aller fleste vil ikke andre vondt. Viss de av dere som diskuterer her på død å liv ha rett og vil at alle andre skal ha samme mening som deg. Bør du håpe på at covid dreper hele verdens befolkning og det er bare deg selv igjen med din mening. Ta dere sammen.
Vis hele sitatet...
Det er ironisk at du mener alle andre er ignorante fordi de ikke ''våkner opp'', til tross for at ''vi alle er forskjellige mennesker med forskjellige meninger''.

Poenget med tråden er å samle informasjon og å drøfte meninger, og hvis en ikke liker det så må en se på forventningene sine til et diskusjonforum. Det handler ikke om å ha rett eller å ta feil, men forhåpentligvis så kommer man over nok data til å kunne gjøre seg opp en egen mening.

Seriøse spørsmål relatert til egen helse tar en med legen sin, også når det gjelder covid-vaksine. Og forhåpentligvis så kommer en over noe i denne tråden en kan ta med til legen sin for å enten få det bekreftet eller avkreftet.
Lukter Surströmming
knert1's Avatar
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
Det er ironisk at du mener alle andre er ignorante fordi de ikke ''våkner opp'', til tross for at ''vi alle er forskjellige mennesker med forskjellige meninger''.

Poenget med tråden er å samle informasjon og å drøfte meninger, og hvis en ikke liker det så må en se på forventningene sine til et diskusjonforum. Det handler ikke om å ha rett eller å ta feil, men forhåpentligvis så kommer man over nok data til å kunne gjøre seg opp en egen mening.

Seriøse spørsmål relatert til egen helse tar en med legen sin, også når det gjelder covid-vaksine. Og forhåpentligvis så kommer en over noe i denne tråden en kan ta med til legen sin for å enten få det bekreftet eller avkreftet.
Vis hele sitatet...
"Ja, jeg har kikket litt i journalen din, hva var problemet igjen?"

"freakforum, jeg har blitt suicidal etter langvarige diskusjoner med antivaxere"
Sist endret av knert1; 4 dager siden kl. 02:39.
Sitat av Knask Vis innlegg
Jeg tenker omtrent det samme da det ikke koster meg noe samtidig som risikoen er marginal i forhold til alt det andre jeg frivillig har skutt og stappet i meg av ymse stoffer og hormonpreparater uten noen god grunn, men her er det absolutt godt grunnlag.

Det ville ikke gitt noen mening å slå seg vrang i mitt tilfelle.
Vis hele sitatet...
«Jeg stapper ganske enkelt ikke i meg dette grapset før bevæpnede tjenestemenn har svinebundet meg og jeg ikke har noe valg.» eller har det faktisk vært noen som har svinebundet deg? Håper ikke det

Dette var det første innlegget ditt i denne tråden. Så du har endret mening? Kjempebra.

pi*
Du har rett. Tråden må stå
Sist endret av NodSquad; 3 dager siden kl. 23:03.
Halvstudert røver
Myoxocephalus's Avatar
DonorCrew
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Så du har endret mening?
Vis hele sitatet...
Ja, han ymtet lavmælt og forsiktig frempå om det i januar:
Niks.
Som nevnt tidligere i tråden så virker det hele svært forhastet og bærer preg av prestisjejag på flere plan.
Utenrikspolitisk såvel som en snarvei til Nobelpris - samtidig som corona-restriksjonene begynner å ligne en farse jo lengre ut i pandemien vi kommer.

Jeg stapper ganske enkelt ikke i meg dette grapset før bevæpnede tjenestemenn har svinebundet meg og jeg ikke har noe valg.
Vis hele sitatet...
Trekker dette tåpelige fjaset tilbake.

Regner med at jeg hadde en dårlig dag og så en mulighet til å oppføre meg som en stridig drittunge bare for å være vanskelig.
Vis hele sitatet...
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Flere bivirkninger av vaksina å være obs på.
https://www.nettavisen.no/nyheter/ir...-95-3424085727
Vis hele sitatet...
Lurer på om det også kan slå andre veien, jeg vil helst ha meg frabedt å våkne opp hetero i morgen.
Vaksinert med dose 1
aluminiumfluorid's Avatar
Donor
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Flere bivirkninger av vaksina å være obs på.
https://www.nettavisen.no/nyheter/ir...-95-3424085727
Vis hele sitatet...
Ta det med ro! Det er forbigående. Husk du skal ta to doser, så på den siste snur det igjen. Så ingen grunn til bekymring!
Sitat av bruisepristine Vis innlegg
Lurer på om det også kan slå andre veien, jeg vil helst ha meg frabedt å våkne opp hetero i morgen.
Vis hele sitatet...
Duet er derfor du må vente 20 min etter vaksinering, så du kan få konverteringsterapi hvis det trengs.
Sitat av aluminiumfluorid Vis innlegg
Ta det med ro! Det er forbigående. Husk du skal ta to doser, så på den siste snur det igjen. Så ingen grunn til bekymring!
Vis hele sitatet...
Derfor det er 2 doser ja, men enkelte setter jo 3?