Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 6682
Hadde tidligere en app som jeg kunne lage flash card i, tekst, bilder, mediafiler, osv og ha fasit til. Den virker ikke lengre pga at appen ikke lengre blir utviklet og de to siste Android versjonene har en ikke kunne kjøre appen.

Fikk tips om en annen app for en tid tilbake, men glemte å sjekke den ut og nå klarer jeg ikke huske navnet på appen lengre. Gått i dagesvis og forsøkt å komme på hva den appen heter men alt jeg klarer å huske er at navnet har noe med grønnsaker å gjøre

Noen som aner hvem app jeg tenker på, eller som har god erfaring med andre apper for å memorere ting? Gjør ikke noe om det koster, men forsøker å styre unna apper som krever en sum hver måned. Liker bedre å betale up front og ferdig med det.
Skal sjekke, umiddelbart gjenkjenner jeg ikke navnet. Men det kan jo like godt hende at det er nettopp derfor jeg virkelig trenger en pugge app.

Ikke tenker jeg på grønnsaker heller når jeg leser navnet Anki. Men for all del. Er sikkert mange apper som gjør det samme, ble bare litt lei av å søke i playstore da det dukket opp så mange som også tilbød masse jeg ikke trengte og jeg ikke klarte å spisse søket for jeg var ikke helt sikker på hva slike apper kalles egentlig. I bunn og grunn var den appen jeg kjørte tidligere en digital versjon av analoge "huskelapper" der en pugger nøkkelord, definisjoner, etc.
Anki på PC, og AnkiDroid på Android. Gratis begge to. (Koster spenn til iOS).

Anbefaler å ordne setupen din på PC, opprette konto på Ankiweb, og synce til AnkiDroid.

Her er ferdige decks: https://ankiweb.net/shared/decks/