Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1036
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hvor lenge er mefedron i urin?
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
prøvde å google, men fant ingenting
For intermittent users, metabolites can be detected in the urine for up to one week after last use; for daily users, they can be detected for up to one month [13]. For adolescents who drink alcohol, urine ethyl glucoronide (ETG) and ethyl sulfate (ETS) are helpful tests with a window of detection of several days

Kilde: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4920965/

Kort oppsummert, den svarer på generelt grunnlag. Fant lite spesifikt om kun mCat som var troverdige kilder. Så ville brukt den over som guide, tenk 1 uke. Selvom den helt sikkert sitter mye mindre (24-72timer) ulike sider sier mye forskjellige.

Lykke til
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av HanDuVet Vis innlegg
For intermittent users, metabolites can be detected in the urine for up to one week after last use; for daily users, they can be detected for up to one month [13]. For adolescents who drink alcohol, urine ethyl glucoronide (ETG) and ethyl sulfate (ETS) are helpful tests with a window of detection of several days

Kilde: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4920965/

Kort oppsummert, den svarer på generelt grunnlag. Fant lite spesifikt om kun mCat som var troverdige kilder. Så ville brukt den over som guide, tenk 1 uke. Selvom den helt sikkert sitter mye mindre (24-72timer) ulike sider sier mye forskjellige.

Lykke til
Vis hele sitatet...
Kjøpte 0.5 gram nå som jeg er i Oslo, har aldri prøvd det før og tenkte å teste det ut nå som jeg fikk tilbudt det fra en venninne som bor her. Kommer til å bruke alt igjennom natten, startet nettopp med en linje på 0.75 gram, så får vi se hvor lenge det blir. Tenker det sikkert ikke blir mer enn 72 timer med tanke på jeg aldri har gjort det før og det bare skal vær ut over natten.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kjøpte 0.5 gram nå som jeg er i Oslo, har aldri prøvd det før og tenkte å teste det ut nå som jeg fikk tilbudt det fra en venninne som bor her. Kommer til å bruke alt igjennom natten, startet nettopp med en linje på 0.75 gram, så får vi se hvor lenge det blir. Tenker det sikkert ikke blir mer enn 72 timer med tanke på jeg aldri har gjort det før og det bare skal vær ut over natten.
Vis hele sitatet...
0.075 gram* ops
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg har tidligst urinprøve på fredag, så antar det vil gå fint siden det er omtrent 60 timer til (de tar jo på dagen)
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kjenner effekten på det nå, fyfaen, beste rusmiddelet jeg har prøvd. Kommer til å savne dette når jeg drar fra Oslo.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tok den siste linjen nå, kommer til å savne dette rusmiddelet, det er helt umulig å få tak i det der jeg egentlig bor.
Mefedron er jeg igrunn ikke kjent med. Du sier det var nice, kan du utdype litt på det?

Hilsen nysgjerrig Per.