Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1431
Har alltid vært intressert i UE men vet ikke om noen steder rundt der jeg bor
Derfor lurte jeg på om noen vet om noen plasser rundt Stavanger/ Rogalands området

En ting til jeg lurer på er om noen har lyst og være guide for meg og gjerne noen andre her fra på en skikkelig tur ???

Håper noen andre UE interesserte har lyst og adde meg som buddy sånn at vi kan holde konakten
Det ligger et nokså stort bunkerkompleks på syre, karmøy (ikke så langt fra skudesneshavn). Ganske kult hvis du intresserer deg for 2vk bunkere.

Har hvert der selv noen ganger og er overasket over inntakt det er i forhold til andre bunkere rundt om i landet. Fin utsikt ut mot havet når du står på den største bunkeren er det der også
Litt langt og reise men takk for tips Ser du er fra rogaland du og kult
Joda litt lang reise om du bor i Stavanger ja Det er og en gammel jernbanetunnel i Stavanger sentrum rett ved dolly dimples på torget som har blitt brukt som UE-område, har ikke hvert der selv men har gått forbi noen ganger å kikket inn. Det eneste som hindrer deg er et gjerde men det er ikke noe problem å klatre over
Eller enda bedre og reise bort til Oslo en hel gjeng og teste noen UE plasser der ???? Aha er det en jernbanetunnel ??? Hvor langt er den da, og er det noe morsomt der og se ???

Takk for tips blir sikkert og testes ut
Sist endret av Oddiii; 7. februar 2012 kl. 17:54.