Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2598
Parkettetterligning
Hei leste litt om valkyrie plass, Hadde vert utrolig morso t å tatt turen tenker jeg, men er det noen som vet hva som er den smarteste veien inn dit? Går det an å gå inn fra en annen stasjon? Og er det noen som vil eagere hviss jeg går inn i en ubrukt tunnel midt på natta. Hørte at det skulle gå å komme inn via et gatekjøkken. Hvordan gjøres det? Må man låse seg inn for så å dra videre til valkyrie? Noen som har vert der i nyere tid?
Sitat av tristen799 Vis innlegg
Hei leste litt om valkyrie plass, Hadde vert utrolig morso t å tatt turen tenker jeg, men er det noen som vet hva som er den smarteste veien inn dit? Går det an å gå inn fra en annen stasjon? Og er det noen som vil eagere hviss jeg går inn i en ubrukt tunnel midt på natta. Hørte at det skulle gå å komme inn via et gatekjøkken. Hvordan gjøres det? Må man låse seg inn for så å dra videre til valkyrie? Noen som har vert der i nyere tid?
Vis hele sitatet...
Du kan løpe innover i tunnelen fra majorstuen når Banen ikke går. Men vær obs på at det kan komme arbeidsvogner da. De gule. Tror ikke du får komme ned gjennom gatekjøkkenet sin åpning. Er vell 500 meter fra Majorstuen til Valkyrie
Parkettetterligning
Trådstarter
Men er det sånn at toget går forbi bare at det aldri stopper der? Skal vel ikke være noe problem natt til søndag vel. Bare å være på majorstuen når alle er borte, men stenges inngangene til majorstuen om natta så man ikke får seg inn eller ut?
Sitat av tristen799 Vis innlegg
Men er det sånn at toget går forbi bare at det aldri stopper der? Skal vel ikke være noe problem natt til søndag vel. Bare å være på majorstuen når alle er borte, men stenges inngangene til majorstuen om natta så man ikke får seg inn eller ut?
Vis hele sitatet...
Om det stenges er det bare og hoppe over et lite gjerde på venstre side mener jeg og huske, og nei, toget stoppe ikke der
Parkettetterligning
Trådstarter
Supert, om å gjort å få til en oslotur, har aldri vært på t-banen i oslo så dette kan bli innterresant
Sitat av tristen799 Vis innlegg
Supert, om å gjort å få til en oslotur, har aldri vært på t-banen i oslo så dette kan bli innterresant
Vis hele sitatet...

Husk å ta med deg lommelykt ellers blir det kanskje litt kjedelig
Parkettetterligning
Trådstarter
Hehe, ser den. Kanskje det blir campingtur på t-banen
▼ ... noen måneder senere ... ▼
http://www.aftenposten.no/nyheter/ir...l#.Ty6jxVzj6PN

Bør vel være flere innganger en valkyrieburger..

Edit: Første søk på google viste til minst 5 andre tråder om dette
Sist endret av Heisenberg1; 5. februar 2012 kl. 16:48.