Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 711
Hallo Folkens!

Jeg er ny her (og er foresten tysk, så jeg beklager feil rettskriving eller gramatikk feil)

Jeg vil gjerne bestiller noen Øreplugger som jeg ikke finner i butikker her i Bergen.

Er det mulig for meg som bor på Osterøy å bestille varer fra Amazon eller andere Nettbutikker fra utlandet?

Kan jeg betale hele varen inkludert frakt med engang der? eller kan det skjer at det kommer en faktura med frakten segnere?

takk for all hjelpen.
Du kan selvsagt bestille fra Amazon og andre nettsteder uansett hvor du bor men vær klar over at Amazon ikke sender alle varer til alle land. De sender ikke i oppkrav så du må betale alt med en gang med et betalingskort som f.eks Visa. Hvis det du skal kjøpe koster mer enn 200,- så kommer det 25% moms i tillegg + fortollingsgebyr på en drøy hundrelapp.
og momsen blir også betalt med engang på varen jeg kjøper?
Du får regning senere for momsen og fortollingsgebyret.
Sist endret av s1gh; 1. november 2012 kl. 19:42.
uff dette er trist å høre. tror jeg holder meg under dette likevell.