Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 996
Er tilfeldige urinprøver en greie når man går på felles ansvar (ruskontrakt)? hakke noe å drikke å det er litt vanskelig å finne en god grunn til å ikke fyre litt
Nå kan ikke jeg svare på hva som er en greie eller ikke... Men vet ca hva det ruskontrakt opplegget er... Og det ligger jo i ordet: rus-KONTRAKT... Der står det jo hva avtalen er... og denne går jeg jo ut fra at du har skrevet under på? Da har du mest sannsynlig fått en kopi også.. Der står det du lurer på
Haha lenge siden jeg skrev under på den, tror det stod noe om det i kontrakten, men har ikke hørt om noen som har blitt inkalt på en, finner heller ikke noen tråder som sier det.
jamen har det kommet noen og avkrevd tilfeldig prøve tidligere da?? eller har du noen kompiser som har kontrakten liggende kanskje?? Må jo lese nøye gjennom det du skriver under på, godt eksempel på hvorfor det lønner seg.
Hvis du er 100 % clean nå, og røyker deg én joint vil det gå ut av deg relativt kjapt. Hvis du er sikker på at du ikke får noe urinprøve i løpet av første halvdel av neste uke er det bare å kose seg i kveld. Med så liten konsentrasjon i urinen én joint vil gjøre kan du bare flushe og teste negativt selv om prøven er i starten av neste uke.
Sist endret av pkk1990; 4. oktober 2015 kl. 00:47.
Vet at det burde gå ut av kroppen fort, lurer bare på om det er noen har som har gådd på ruskontrakt og blitt inkalt til en tilfeldig prøve.
Sitat av 3li-G Vis innlegg
Vet at det burde gå ut av kroppen fort, lurer bare på om det er noen har som har gådd på ruskontrakt og blitt inkalt til en tilfeldig prøve.
Vis hele sitatet...
Det kan sikkert forekomme, men er vel vanligst å jevnlig avlevere urinprøver som man vet når er. Ser ikke helt hva annet en ruskontrakt skal innebære hvis det ikke er å avlevere urinprøver for å bevise at man ikke bruker narkotika.