Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 569
Som dere som bruker www.video.google.com sikkert har merket er det blitt mindre og mindre utvalg av seriøse ting der.
Mest av alt henviser de til youtube eller sider som krever registrering og/eller nedlasting av deres egen lille mediaspiller for å se crapet de har å tilby.

NOW THEN: Jeg liker å se dokumentarer og timeslange foredrag.
Om gjenger, om kvantefysikk, om krig, om konspirasjoner, om amerikanske fengsler, om okkultisme etc etc.

Før var det mye sånt å finne på video.google. nå er det begrenset til en og annen video på veoh (som er en merkelig side fordi du må laste ned en egen mediaspiller så fuck that) og youtube (som består av useriøse drittunger som lager idiot-liksom dokuer på 8 eller 17 minutter.

Finns det noen bra alternativ til video.google (og youtube og veoh også forsåvidt)??

Noen som vet? Noen som vet?
TED.com er kansje ikke helt det du leiter etter, men der er det iallefall foredrag fra mangen inspirerende personer. anbefales.
www.ted.com er jo stedet for sånt, i alle fall når det kommer til vitenskap, teknologi og ideer.
Mjo begge 2, takk, men jeg leter også etter steder der jeg kan se "America's Prisons" og "Gangland" og sånne ting også.
Eller diverse konspirasjonsteorier etc etc.
Men jeg blir å sjekke ut siden.

Til alle andre: Keep 'em coming.
Ett ord: TV
Discovery og National geographic er gode kanaler for slikt
sjekk ut http://www.numaga.com/ dokumentarer om mye rart+mye finne damer+morsome videoer+++