Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 781
Hei på dere.

Har tatt en titt på ny mobil nå, og liker SE K750i veldig godt.

Jeg har søkt rundt på forumet og lest men fant ikke noe spesielle svar der!

Har noen erfaringer med denne?

Ser at den bare har 38mb integrert, kan man putte mer minne inn i den? Er veldig hypp på mp3 og mobil sammen, med tanke på at SE T630 som jeg har er skikkelig treig og batteriet varer i maks 2 dager om gangen nesten uten å bli brukt.

Håper på seriøse svar
Du kan putte i en memorystick på helt opp til 4gb, av typen memorystick pro duo. Da funker det å ha rimelig mye musikk inne på mobilen. Batteriet i mobilen er faktisk en av de meget positive tingene. Det varer utrolig lenge!

Edit:
Med normal bruk varer batteriet mitt litt over en uke.
kjøpte nettopp denne mobilen, dvs, jeg har ikke rukket å lade den opp for andre gang enda. men det følger med memorystick på 64 MB, har egentlig ikke sjekket ut hvor mye internt minne det er på den enda men!
Mobilen er i alle fall jævlig bra, og har fått terningkast 6 hos dagbladet og amobil.no av de jeg har sett til nå.
Kjøpte den for 1490 på siba med young talk...
Passordstøtte
Bill_Gates's Avatar
har hatt denne mobilen i noen måneder nå og kan ikke annet si enn at det er den beste mobilen jeg har hatt noen gang (av de 10 jeg har hatt) kan vel egentlig ikke sette fingeren på noe.
Et KJEMPEPLUSS at det følger med BÅDE datakabel og handsfree, et meget bra kamera til mobilkamera og være.
Eneste minuset (absolutt eneste) er at det tar litt tid å overføre mp3 ol. til mobilen
Sitat av Bill_Gates
Eneste minuset (absolutt eneste) er at det tar litt tid å overføre mp3 ol. til mobilen
Vis hele sitatet...
Det gjelder bare om en kopierer dem over til internminnet. Kopierer man dem derimot over til memorystick tar det bare få sekunder.
K750i er en bra, men langt fra perfekt mobil.

Den passer de aller fleste som vil ha en mobil over gjennomsnittet, og for de som vil ha telefonen alle andre har.
Skal du ha en telefon som mp3 spiller, ville jeg ventet til SE W800.
Dette er en SE Walkman mobil, det sier jo litt. Men prisen derimot er sikker meget høy.
K750i har jeg vel hatt i snart 2 mnd nå, har ingenting å klage på (som jeg kommer på)

Det med disse minnebrikkene har jeg hørt at det blir masse tull med mobilen hvis man overstiger 1gb.
Ikke nok med det, men de er dyre disse minnebrikkene.

Men absolutt en god telefon, terningkast 6 fra meg. Tviler på du kommer til å angre.
Ministry of Love
sptz's Avatar
K750i kan oppgraderes til en W800i om du har W800i software'en og SEtool3 el. Du trenger også en god dose mot og teknisk innsikt (eller det siste antar jeg bare ) Du kommer til og savne en knap fra w800i på din k750i men hardwaren skal være den samme.

Softmode telefonen
Sitat av Human-Xit
Skal du ha en telefon som mp3 spiller, ville jeg ventet til SE W800.
Dette er en SE Walkman mobil, det sier jo litt. Men prisen derimot er sikker meget høy.
K750i har jeg vel hatt i snart 2 mnd nå, har ingenting å klage på (som jeg kommer på)

Det med disse minnebrikkene har jeg hørt at det blir masse tull med mobilen hvis man overstiger 1gb.
Ikke nok med det, men de er dyre disse minnebrikkene.

Men absolutt en god telefon, terningkast 6 fra meg. Tviler på du kommer til å angre.
Vis hele sitatet...
Trenger ikke å vente. Jeg har den jeg. Kjøpte den vel sist mandag på elkjøp. Ga 4000 uten abonnement. Meget fornøyd så langt...
Sitat av Human-Xit
Skal du ha en telefon som mp3 spiller, ville jeg ventet til SE W800.
Dette er en SE Walkman mobil, det sier jo litt. Men prisen derimot er sikker meget høy.
K750i har jeg vel hatt i snart 2 mnd nå, har ingenting å klage på (som jeg kommer på)

Det med disse minnebrikkene har jeg hørt at det blir masse tull med mobilen hvis man overstiger 1gb.
Ikke nok med det, men de er dyre disse minnebrikkene.

Men absolutt en god telefon, terningkast 6 fra meg. Tviler på du kommer til å angre.
Vis hele sitatet...
Forskjellene på W800i og K750i er veldig små. Jeg synes også det er negativt at det følger med 512 mb til W800i; Dette kortet er for lite til å bli en ordentlig mp3-spiller (burde vært 1 gb eller 2 gb), men får prisen til å stige.

Har man allerede K750i er det greiere å kjøpe et godt headsett og et minnekort.
har hatt den en stund nå. det er den beste jeg har hatt til nå.
har kjøpt 512 brikke. tar bilder til den store gullmedaljen. er plass til enormt på den.
er genialt å filme i fylla eller noe å se det senere.
elsker denne telefonen. endelig begynner de å fatte hva man vil ha i en mobil.
eneste jeg har å pirke på er at SE sin kalender er litt for enkelt. jeg har hatt nokia de siste 5 mobilene. å nokia har mere avansert funksjoner..