Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1059
Anonym bruker
"Fortvilet Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hello,

Noen som har erfaring ved bruk av lishi verktøyet? Har forstått at lishi kw1 er den so, fungerer på mest låser i usa, men jeg vet ikke om vi bruker det samme her i Norge.

Fant en hau på aliexpress og sånne sider til 20$ ca. Virker jo helt fantastisk ut, men jeg aner ikke hvilken lishi jeg bør kjøpe for bruk på typ trioving og spå videre. Noen som har peiling? Takk på forhånd.
SS002 eller SS002R funker best på de fleste norske låser, men AKK Tool sine Mul'dirker funker bedre her mener jeg. Men hvis du har en elektrisk tannbørste du ikke bruker, så er det enda lettere
Anonym bruker
"Fortvilet Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kan du linke meg til denne fra AKK du tenker på? På aliexpress eller noe sånn
Takk for tipset om SS002/R, har du mye erfaring med de? Fortelle gjerne mer
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Fant du noe svar på dette? Er keen på å teste LISHI selv og kunne tenkt meg å vite hva som eventuelt vil passe i en TrioVing.
Anonym bruker
"Fortvilet Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Dessverre så fant jeg ikke ut så mye. Hadde vært fint om du holdt meg oppdatert hvis du fant ut av det selv!
Det må jo være noe som passer. Mulig selgerene vet hva som passer hvis vi sender ett bilde av noen standar nøkler fra trioving.

Har du noen lishis i sikte? Det er jo veldig greie priser inne på AliX, så det er ikke så dyrt å prøve seg frem.
Ditto. Skal forske litt på det. Kanskje vi må lage vår egen. Ser ut som de maks går til 6 pins de aller fleste også. En del TrioVing har vel 7?