Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1916
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!

Jeg er veldig nysjerrig på å høre hvordan dere som har hustlet med droger ble tatt..... Ute i "felt", hjemme, eller på en helt annen måte? Hva solgte dere, hva hadde dere hjemme, rassia etc...

Viktigst av alt. Hva ble summen av at dere ble busta? Avhør og så hjem, ble dere buret inne i noen timer? Fikk dere kommet dere hjem til et "normalt" liv? Hvor lenge gikk dere før dere fikk den faktiske straffen? Var den brutal, eller var det et kort smekk på skulder? Hvor ødeleggende var det for livet deres? Hvordan gikk det med jobb, romantikken. osv?
Busta med 50 gram hasj.

Straff: betinget fengsel, ingen bot, prøvetid 2 år

Var 17, ung og dum.

"Sjefen" min var kompis med en blandingsmisbruker som brukte alle rundt seg som valuta for å slippe unna politiet. Fyren daua av en overdose for noen år siden så karma gjorde jobben.

Har deal større mengder med weed i ettertid med ordentlige folk i ettertid uten et eneste problem.

Mine to cents er å bare deale med folk som har andre inntekter og et "streit" liv. Så fort man kommer seg bort fra ungdommer og "narkiser" så kan man deale med stabile folk
Sist endret av Expialidocious; 20. januar 2023 kl. 22:49.
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Busta med 50 gram hasj.

Straff: betinget fengsel, ingen bot, prøvetid 2 år

Var 17, ung og dum.

"Sjefen" min var kompis med en blandingsmisbruker som brukte alle rundt seg som valuta for å slippe unna politiet. Fyren daua av en overdose for noen år siden så karma gjorde jobben.

Har deal større mengder med weed i ettertid med ordentlige folk i ettertid uten et eneste problem.

Mine to cents er å bare deale med folk som har andre inntekter og et "streit" liv. Så fort man kommer seg bort fra ungdommer og "narkiser" så kan man deale med stabile folk
Vis hele sitatet...
Hvordan ble du busta? Skjønte ikke helt hvor du ble "tatt". Betinget fengsel vil altså si at du slapp å sitte inne?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan ble du busta? Skjønte ikke helt hvor du ble "tatt". Betinget fengsel vil altså si at du slapp å sitte inne?
Vis hele sitatet...
Han narkisen hadde jo da tipsa lokalpolitiet en dag. Så sivilpoliti kjørte rundt i området til de fant meg og tok meg.

Betinget betyr at du ikke soner straffen, så fremt du holder deg stueren i prøvetiden.
dritfolk som har tysta. ellers aldri hat noe problemer .
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En tyster av typen "lever gangstarap livet, hang med HA siden jeg var 15, kjenner alle kriminelle i byen, fuck snitches, klikken først" som skalv så mye i buksene bare snuten eyeballa han så shit øste ut av han. Patetisk.
Førte til opp til 5,5 år for de involverte, alle tatt i razzia pga tystinga, to tatt i gjerningsøyeblikket som han tysta på når og hvor skulle skje.

Viktigste leksa jeg lærte av det var at de som leker mest G og ser tøffest ut med facetats n shit er de feigeste når shit går ned. Aldri stol på noen
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Eget bruk. uten noen tanke om at det ville få konsekvenser startet jeg en åpen og fin samtale om hvordan the green stuff hadde hjulpet meg den siste tiden. Delte rett å slett gleden min om hvor mye bedre jeg hadde klart å jobbe meg til å få det med hjelp av planten.

Hvor mye bedre jeg hadde fått det med meg selv i etterkant av selvmedisineringen sammen med klart hard jobbing for å nå dette så klart. Det var ikke lett å komme meg dit men seieren var fortjent.

Denne andre personen var min egen far vel å merke. Ingen voldsom reaksjon det og da bare en prat mellom to voksne mennesker som jeg opplevde det.

Gikk ikke langt til før jeg virkelig fikk opp øynene mine. Oppfatningen av han som en god far var ikke noe jeg satt med på tidspunktet. Att han var jævelen selv skjønte jeg ikke før det ble soleklart for meg att det ikke fantes et snev av godhet i menneske. Han sendte meg til ett personlig helvette jeg ikke viste fantes, no remorse. Noen mennesker er rett å slett onde.
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Eget bruk, 90g. Prøvetid på 2 år, 15k i bot, heldig! Ellers bare smårusk av drøye bøter pga offentlig røyking med stripping, 10k i bot og rulleblad som nå er borte jej.

Er sjeleglad polisen ikke kan gjøre dette lengre. (Eget bruk) Man føler seg ganske kriminell uten at man er det når det blir katt og mus. Har ikke fått bøter siden 2014.