Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 534
Hei, mitt første innlegg her. Har lest en del på dette subforumet i det siste. Da jeg har måttet trø til en del pillebruk for kroniske smerter og en alvorlig angstlidelse. I 2017 var jeg i Amsterdam og tok Mexicana truffles som hadde en styrke på 2,5/5, dette var før jeg ble alvorlig psykisk syk men etter de kroniske smertene. Husker det som en fantastisk opplevelse som jeg gjerne vil oppleve igjen. Er det noen som helst måte å få dette inn i landet på, eller må jeg dra til Amster’n? Takk for svar

https://www.kosmickitchen.eu/mexicana-truffles.html

Var denne! Vil det bli stoppet når det kommer til Norge?
Sist endret av AllHourCymbals; 29. mars 2023 kl. 18:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
"Please check if this product is legal in your country

All ordered products must be legal in the country of the receiver. It is the responsibility of the buyer to check the legal status of ordered products in his or her country.
"

Aktive ingrediensen er Psilocybin, som står oppført på narkotikalisten aka det er forbudt å importere disse til Norge. Vil nok bli stoppet om ikke du har veldig flaks.
Sist endret av Emilher1; 29. mars 2023 kl. 18:20.
Sitat av Emilher1 Vis innlegg
"Please check if this product is legal in your country

All ordered products must be legal in the country of the receiver. It is the responsibility of the buyer to check the legal status of ordered products in his or her country.
"

Aktive ingrediensen er Psilocybin, som står oppført på narkotikalisten aka det er forbudt å importere disse til Norge. Vil nok bli stoppet om ikke du har veldig flaks.
Vis hele sitatet...
Var det jeg trodde, men tenkte å høre om noen har erfaring med å prøve. Er så kjipt at Psilocybin står på narkotikalisten. Man blir jo så happy og avslappet av det. Jaja, kanskje blir det ny Amsterdam tur da
Vent til høsten så kan du plukke fleinsopp gratis i norsk natur, samtidig som du kan nyte turen og den friske luften
Sitat av Emilher1 Vis innlegg
"Please check if this product is legal in your country

All ordered products must be legal in the country of the receiver. It is the responsibility of the buyer to check the legal status of ordered products in his or her country.
"

Aktive ingrediensen er Psilocybin, som står oppført på narkotikalisten aka det er forbudt å importere disse til Norge. Vil nok bli stoppet om ikke du har veldig flaks.
Vis hele sitatet...
Sitat av SoppVandreren Vis innlegg
Vent til høsten så kan du plukke fleinsopp gratis i norsk natur, samtidig som du kan nyte turen og den friske luften
Vis hele sitatet...
Var rundt omkring i utkantene av Trondheim/Malvik en høst med en kompis, men fant kun en sopp som lignet flein, men glemte å teste den. Noen tips for å finne sopp i området? Og hvordan skal man spise den?
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan man skal spise det?Hva i all verden!Hvordan spiser du til vanlig?
Sitat av AllHourCymbals Vis innlegg
Var rundt omkring i utkantene av Trondheim/Malvik en høst med en kompis, men fant kun en sopp som lignet flein, men glemte å teste den. Noen tips for å finne sopp i området? Og hvordan skal man spise den?
Vis hele sitatet...
Les fleinsopp tråden for tips til hvor og når du skal leite. Har selv funnet masse i området st.kjer, Snåsa, Grong
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan man skal spise det?Hva i all verden!Hvordan spiser du til vanlig?
Vis hele sitatet...
Haha, var kanskje et litt dumt spørsmål det ja

Sitat av Båtbåtbåt Vis innlegg
Les fleinsopp tråden for tips til hvor og når du skal leite. Har selv funnet masse i området st.kjer, Snåsa, Grong
Vis hele sitatet...
Notert, takk
Sist endret av AllHourCymbals; 29. mars 2023 kl. 19:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.