Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 969
Anonym bruker
"Løpende Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Veier 45kg. Burde jeg ikke merket noe effekt av det? Tok de i munnen, tygget de så de ble helt pulver og svelget med vann.
Personlig kan jeg ingenting om det, men dette mennesket gjør:

https://freak.no/forum/showthread.php?t=184056

Og det ser ut som det burde skje noe snart.
Sist endret av Majao Gibensis; 27. mars 2023 kl. 17:23.
Merka du no? Første tripen min var på LSA frø og det tok laaaang tid før det funka men så var det helt rått da. Helt til jeg begynte å spy. Skal ikke ta frø mer men verd å prøve
Kun 30? mener å ha prøvde de en gang, men trodde jeg bare underdoserte
merka ikke så mye, veier ikke så mye heller
Anonym bruker
"Løpende Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Merka du no? Første tripen min var på LSA frø og det tok laaaang tid før det funka men så var det helt rått da. Helt til jeg begynte å spy. Skal ikke ta frø mer men verd å prøve
Vis hele sitatet...
Nei merket ingenting.
30 frø er ikke rare greiene da. Som med alt av planter så varierer innholdet av virkestoff. Mener å ha hørt at noen har fått effekt på så lite som 30 - 40 frø, men også at folk har spist langt mer enn det uten å kjenne noe også.

Anyways, som sakt så er 30 frø veldig lite å du må nok regne med å spise rundt 100 frø for å kjenne noe som er verdt å nevne.