Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 921
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har stjelt 750kr fra jobb. Slutter idag så for å si det sånn ble jeg ikke tatt. Men i etterkant så er jeg redd for at det blir å merkes. Men siden jeg ikke jobber der fortsatt er det relevant?
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
God ide å snakke om det på freak, spesielt når du gjør deg såpass identifiserbar!
Selv om du har slutta så kan du bli straffa for det, om det blir oppdaget. Er jo ikke slik at dersom du stjeler lommeboka til noen, men kaster den etterpå så er det ikke lenger relevant.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har stjelt 750kr fra jobb. Slutter idag så for å si det sånn ble jeg ikke tatt. Men i etterkant så er jeg redd for at det blir å merkes. Men siden jeg ikke jobber der fortsatt er det relevant?
Vis hele sitatet...
Du kan bli anmeldt for det. Men tviler at Politiet bryr seg om så små beløp.

Verre er det med en evnt attest fra den arbeidsgiveren.
Var ikke den ene posten nok? Jeg skjønner ikke greia, du har lagd 5-10 poster på ett døgn men deltar overhodet ikke utover OP’en. Er det ikke ganske egoistisk å forvente at folk skal bruke tiden sin på å hjelpe deg når du spyr ut poster i dette tempoet?

Alle postene lider forøvrig av at du spiller passe dum nok til at problemstillingen kan være real. Om dette mot formodning skulle være noe annet enn meningsløs trolling; Forstår du overhodet ikke hvordan samfunnet fungerer? Handlinger har konsekvenser.