Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 6529
Hei!
Jeg er i en slags krise og jeg trenger legitimasjon. Finnes det noen måte å skrive ut en legitimasjon på, har dere eventuelt tips på hva jeg kan skrive ut som virker overbevisende? Jeg er 18 men har mistet passet mitt. Det beste jeg har funnet hittil er digitalt førerkort...

Setter stor pris på hjelp!
Det første du burde gjøre er å melde passet ditt savnet hos politiet, om du mistenker at det kan være stjålet. Litt kjipt å bli utsatt for ID-tyveri. Angående elektronisk legitimasjon så tror jeg ikke du kan gjøre så mye. Har du ikke bankort eller førekort, eller har du mistet det også? Tipper det er LS du skal inn på xp.
Star Fortress
IxNorth's Avatar
8 0
Elektronisk legetimasjon?

Holder det ikke med et mobilbilde av forside+bakside bankkort (du kan velge å fjerne noen av tallene på kortnummeret, husker ikke hvilke. Vil også anbefale å blurre ut CVC-koden på baksiden av kortet)
Eller førerkort?
Star Fortress
IxNorth's Avatar
8 0
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Jeg ville nok ikke satset på bankkort.

http://www.dinside.no/887139/bankkor...e-legitimasjon
Vis hele sitatet...
Ja. Vi får bruke bankkort så lenge det er mulig, inntil myndighetene for ordnet nye ID-kort til oss.

Synd for meg som ikke har sertifikat. Drasser da helst ikke passet med meg ut på byen.